No, dobra, widze, ze pomyslow jest duzo i sprawa nam sie rozwija. Mysle, ze najlepiej bedzie to zrobic w sposob najprostszy, bo inaczej trzeba by pisac jakas oddzielna aplikacje do przeprowadzenia calej zabawy, a wiekszosc z nas i tak ma co robic w wolnym czasie :) Co do czasu trwania konkursu, to byloby super, gdybysmy zmiescili sie max. w 3 tygodniach, bo ja pozniej jade na kurs do Betlejemki i juz nawet nie bede mial sie tym jak zajac.
A wiec moim zdaniem moze wygladac to mniej wiecej tak:
1. osoby, ktore chca wziac udzial w konkursie wysylaja na adres
foto@inspiration.pl swoje wlasne 3 fotki konkursowe w terminie do dwoch tygodni (od najblizszego poniedzialku),
2. w mailu przesylamy:
a. swoj nick z forum,
b. krotki tytul kazdej fotki (co przedstawia),
c. krotki opis do kazdej fotki, jak zostala przez nas obrobiona,
3. ja ze swojej strony zakladam galerie pod adresem konkurs.inspiration.pl,
4. raz dziennie odbieram poczte i umiesczam fotki w tej galerii bez nickow autorow (wiec bedzie wstepnie anonimowo, zgodnie z Wasza propozycja), a fotkom nadajemy tytuly 001, 002, 003 itp.
5. po okresie dwoch tygodni mamy tydzien na glosowanie - zakladamy nowy watek, w ktorym kazdy wpisuje numery 3 zdjec z galerii, ktore najbardziej mu sie podobaja,
6. po tym tygodniu 'odtajniamy fotki' ;) i do ich nazw w galerii konkursowej dopisujemy nicki autorow, podliczamy glosy i oglaszamy zwyciezce,
7. zwyciezca wybiera sobie nazwe poddomeny, instalujemy mu galerie, nazwe poddomeny ustawiamy na katalog z ta galeria i udostepniamy konto dostepowe do galerii.
Mysle, ze tak to moze mniej wiecej wygladac - chyba, ze ktos z Was ma jeszcze jakies ciekawe propozycje co do formy konkursu, to wtedy zrobimy tak, zeby wyszlo jak najlepiej :)