Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz mar 28, 2024 5:32 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N gru 28, 2008 10:40 pm 
Swój
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 2:30 pm
Posty: 66
Witam....

Mianowicie przymierzam się do zakupu butów wspinaczkowych, jestem mocno początkujący,a buty będą używane w 95% na bulderze na panelu...

Szukałem butów do 200zł i znalazłem takie jak:

La Sportiva Kumo
La Sportiva Cobra xs
La Sportiva Lybra Velcro
Mammut Psycho

i kilka z rock pillars

Jaki buty byście mi doradzili? aaa moze macie jakies inne modele których tutaj nie wpisałem? :) Nie ukrywam cena ma tutaj najwyższą wagę ;)

Thanks from mountains! 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 28, 2008 11:22 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 25, 2007 9:48 am
Posty: 7564
Kurcze moim zdaniem w tym temacie nikt Ci nie doradzi. Tutaj jedyną miarodajną opinią będzie to, jak butki leżą na TWOJEJ stopie. Po drugie często w danym sklepie nie ma pełnej rozmiarówki i i tak musisz wziąść najlepszy z tych, które możesz akurat przymierzyć. Dodatkowo nie zlinkowałeś tych butków, a mnie się nie chce szukać. Nie kupuj baletek ani mocno asymetrycznych. Dla początkującego chyba lepiej sznurowane - będą lepiej opinać stopę. Nie kupuj o kilka numerów za małych, tylko max o jeden numer. Obsługa dobrego sklepu doradzi Ci i pomoże wybrać but z ich akurat asortymentu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 29, 2008 8:49 am 
Zasłużony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 02, 2008 3:24 pm
Posty: 182
Lokalizacja: Warszawa