Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:18 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 4:42 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 21, 2009 10:11 am
Posty: 323
Nie ma tam z kim gadać o konkretach skoro jak mówię kolesiowi, że dowiadywałem się, że do zwrotu nie musi być koniecznie paragon ale np dowód wpłaty przez neta to on twierdzi, że w Krakowie paragon i tylko paragon to oni chyba swoje prawo mają w Małopolsce? Litości :shock: Co to za gadanie, że paragon został wystawiony, tyle to i ja wiem tylko, że nie został spakowany. Sklep próbuje mnie po prostu wych..ć i tyle. Wspomina tu parę osób o 8a. kupiłem kiedyś 2 koszulki Devold-a i jedno pudełko było puste, jak im to zgłosiłem to od razu bez słowa dosłali brak i jeszcze grzecznie przeprosili. Przepraszam ale porównanie 8a do polarsport-u to jak oka do du..y.

_________________
Filmy Górskie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 6:04 pm 
Stracony

Dołączył(a): Śr cze 20, 2007 6:52 am
Posty: 3030
Lokalizacja: Sosnowiec
Zakk napisał(a):
adhezja napisał(a):
wiekszośc rzeczy kupuje w 8a jednak - bez problemów. no- moze poza jednym razem kolorystycznym, kiedy bluza na monitorze amarantowa okazał sie fuj!-bakłażanowa... ale w innych tez kupowalam czasem i ok było.


ale pamiętaj że w sklepach górskich w 95% pracują faceci :wink:


:lol:

Nie ma takich kolorów.

_________________
- Ej, Panie Derechtórze! Mom takom, wicie, mature do godania... telobyk godoł, ino, wicie... nie wim, o cyim!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 6:09 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 18162
Jak to nie: gejowy i adwentowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 8:02 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Wt mar 06, 2007 1:02 am
Posty: 1854
Lokalizacja: Łódź
Odpowiedź Polarsportu na mojego maila:

Cytuj:
Witam

W obronie dobrego imienia firmy Polar Sport wyjaśniam Panu zaistniałą sytuację:

Rozmawiałem już z zainteresowaną osobą telefonicznie - opóźnienie w kontakcie wynikało z mojego urlopu, nie ze złej woli czy unikania tematu (przed urlopem kontakt mailowy był stały)

Paragon na wybrany towar został wystawiony i przesłany wraz z przesyłką (klient, o ile dobrze pamiętam, w korespondencji mailowej otrzymał wraz z prośbą o ponowne sprawdzenie przesyłki i miejsca rozpakowywania jego numer systemowy).
Niestety w tej sytuacji nie jesteśmy w stanie klientowi, ani szerokiemu gronu forumowiczów udowodnić (poza ew przesłaniem screenu paragonu z systemu) że paragon został istotnie wystawiony i włożony do paczki - nie przygotowujemy bowiem przesyłek pod okiem kamer... Mogę jednak zapewnić, że mając świadomość jak ważnym elementem zamówienia jest dowód zakupu (są to bowiem nie tylko kwestie ew zwrotu ale także gwarancji na każdy towar) zwracamy szczególną uwagę na to, aby każdy klient ów dowód (paragon bądź fakturę) wraz z towarem otrzymał

Przedmiotowa przesyłka nie była pierwszą, jaką wysyłaliśmy do pana Endless. Uważam zatem, że klient doskonale znał standardy jakie obowiązują przy realizacji zamówień w Polar Sporcie i wiedział, że wraz z towarem ZAWSZE dostarczany jest dowód zakupu.
Jednak od chwili doręczenia naszej przesyłki do czasu odesłania towaru - pomimo prowadzonej w międzyczasie korespondencji mailowej w sprawie dostarczonych przedmiotów - ani razu nie wspomniał o tym, że w przesyłce brakuje dowodu zakupu (zwróciłem na to uwagę dopiero po odesłaniu towaru i od razu mailowo poprosiłem o dosłanie paragonu)

Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom klienta w tej trudnej - również dla nas - sytuacji, zaproponowałem podczas dzisiejszej rozmowy telefonicznej polubowne załatwienie sprawy w formie wymiany przesłanych rzeczy na inny towar, na które to rozwiązanie klient się zgodził.


Treść mojego maila:


Cytuj:
Witam, Jestem klientem sklepu Polarsport od wielu lat. Zarówno sklepu stacjonarnego jak internetowego. W ostatnim czasie nie robiłem jednak zakupów przez internet. Niestety w chili obecnej obawiam się złożyć zamówienie, gdyż dotarły do mnie informacje że sklep celowo uniemożliwia ewentualny zwrot towaru.
Cytat: "Post Endlessa"
Link: http://forum.turystyka-gorska.pl/viewto ... 74ea5e2123

Proszę o wyjaśnienie sprawy (najlepiej na forum) i kontakt z użytkownikiem "endless" w celu dokonania zwrotu pieniędzy. Zwracam Państwa uwagę, że zgodnie z obowiązującym prawem, zwrotu towaru można dokonać również NIE posiadając paragonu. Mimo że sprawa nie dotyczy mnie osobiście, w przypadku zignorowania tej wiadomości będę zmuszony do rezygnacji z usług sklepu Polarsport, podobnie zresztą jak spora część użytkowników w.w. forum. Pozdrawiam


Endless, czy potwierdzasz wersję przedstawioną przez Polarsport?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 8:22 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn sie 30, 2010 6:19 pm
Posty: 3425
Lokalizacja: Elbląg/Gdańsk
Polar Sport napisał(a):
Niestety w tej sytuacji nie jesteśmy w stanie klientowi, ani szerokiemu gronu forumowiczów udowodnić (poza ew przesłaniem screenu paragonu z systemu) że paragon został istotnie wystawiony i włożony do paczki - nie przygotowujemy bowiem przesyłek pod okiem kamer...

Ten powyższy fragment mnie tylko zastanawia... i powiem szczerze, że zaskakuje, ponieważ analogicznie do tego można powiedzieć że:
Niestety w tej sytuacji klient nie jest w stanie sklepowi, ani szerokiemu gronu forumowiczów udowodnić (poza ew przesłaniem screenu paragonu z systemu) że paragon nie został dostarczony - klient nie rozpakowuje bowiem przesyłek pod okiem kamer...

Ludzie... przecież żyjemy w XXI w. i dokonujemy zakupów przez internet... zamówienie jest złożone w formie elektronicznej, a towar wysyłany dopiero po dokonaniu opłaty więc na wszystko są dowody... to kwestia chęci...

Nie twierdzę, że tego paragonu tam nie było, jednak to nie zmienia faktu, że problem z paragonem jest robiony w moim odczuciu na siłę...

_________________
Zesraj się, a nie daj się...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 8:31 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 21, 2009 10:11 am
Posty: 323
Na wstępie dzięki wielkie kolego za zainteresowanie moją sprawą i za tak rzeczowego maila do Polarsport-u. Co do twojego pytanie pracownik Polarsportu-u napisał całą prawdę. Co do owego zaginionego paragonu i mej reakcji na to należą się "dwa" słowa wyjaśnienia. Zawartość paczki - między innymi szorty. Otrzymuję paczkę, otwieram, oglądam, jedne szorty nie w tym rozmiarze co zamówiłem mail do Polarsport-u, w odpowiedzi napisali, że wymienią, no problem. Patrzę nie ma paragonu, myślę nie ma problemu to nie kurtka za 1500 aby martwić się paragonem w przypadku konieczności ewentualnej reklamacji, to tylko szorty co się tam może popsuć. Właściwie byłem trochę zdziwiony bo jak u nich kupowałem zawsze był ten paragon ale myślę po co mi paragon na szorty. Jak napisał pracownik i potwierdzam nie informowałem o jego braku, niepotrzebnie ,pomyślałem aby nie być upierdliwym, a powinienem być jak widać. Przymiarka szortów, nie pasują, odsyłam do nich. Oni piszą, że nie ma paragonu i wtedy do mnie dotarło no tak nie wysłałem im bo przecież go nie było w paczce. Na szczęście paczkę rozpakowałem w swoim pokoju i opakowanie też mam. Przy rozpakowaniu nie było paragonu jak już wspomniałem ale myślę jestem tylko człowiekiem i może gdzieś mi wypadł przy rozpakowywaniu, choć szansa jest jak jeden na milion bo rozpakowywałem paczkę na łóżku. Przekopuje dla świętego spokoju cały pokój jak również opakowanie paczki, to taki worek, nawet go pociąłem na kilka części bo był pozwijany, oglądam te szorty na wszystkie strony czy się gdzieś nie zawinął, przykleił - paragonu brak. Pracownik twierdzi, że go zamieścił, ja daje rękę uciąć, że go nie dostałem bo mam swój honor i nie szarpałbym się z nimi o to. Paragonu nie ma sklep odmawia zwrotu, świadomie łamiąc prawo, stara się moim kosztem chronić swój interes. Niestety tak to wygląda, chce być "czysty" przed urzędem skarbowym a klient niech się martwi. Dałbym temu spokój ale wmawia mi się coś co nie miało miejsca, doceniam, że oni też chcą być fair ale nadal za wszelką cenę chronią swój interes a ja mam się zgodzić na ich warunki.
http://www.poradaprawna.pl/porady/czy-b ... 138190.htm

_________________
Filmy Górskie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 27, 2012 8:31 pm 
Zasłużony

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 5:11 pm
Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław
endless napisał(a):
Odradzam sklep Polarsport i radzę przemyśleć to co napisałem w kontekście innych sklepów

Niestety, mam inne zdanie.Kupuję w Polarsporcie przeważnie przez internet i nigdy nie miałem z nim problemów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 02, 2012 3:56 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 21, 2009 10:11 am
Posty: 323
Sprawa z Polarsport-em zakończona. Mówiąc krótko przesłałem im ten link z artykułem, o którym pisałem wcześniej. Stwierdzili, że zweryfikowali to sobie i zgodzili się, że paragon nie jest konieczny do zwrotu towaru, pieniądze oddali. Mówiąc krótko gdyby ktoś miał podobną sytuację, niech nie odpuszcza, podstawa prawna do walki o swoje jest.

_________________
Filmy Górskie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 10, 2012 11:28 am 
Nowy

Dołączył(a): Wt maja 15, 2012 10:34 pm
Posty: 24
dorzucę swoje opinie,
mam bardzo dobrą opinię o 8a, polarsport, pietros we wrocławiu, ehoryzont, a także o militaria.pl w zakresie strzelectwa i outdoor (zarowno internetowy jak i wrocławski oddział)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 9:53 am 
Kombatant

Dołączył(a): Cz mar 17, 2005 1:27 am
Posty: 421
Lokalizacja: Wroclaw
paweł02 napisał(a):
Witam
Nie_mam najlepszej opinii o sklepie Czeskiej firmy Popina.
Zamówiłem u nich przez Internet dwie maty samo pompujące termarest .
Na stronie internetowej w opisie produktu był opis że: " W komplecie dołączony jest pokrowiec, zestaw naprawczy i taśmy ściągające, ułatwiające kompresowanie maty oraz podpięcie do plecaka. "
W paczce nie było taśm ściągających oraz zestawu naprawczego na którym mi zależało. Dlatego ze w ofercie proponowali te dodatkowe gadżety to ich wybrałem, inaczej bym kupował gdzie indziej bo ceny wszędzie podobne.
Napisałem na emaila do sklepu z prośbą uzupełnienia oferty i podesłania reszty.
Po_czym na drugi dzień miałem telefon ze sklepu, że mnie przepraszają i że oni w ofercie mają pomyłkę i że zestawu naprawczego i taśm nie otrzymam. A jak chce to mogę zwrócić im maty.
Czuje się oszukany i przestrzegam przedtem sklepem.
pozdrawiam


[przenoszę do odpowiedniego wątku -senior]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 5:04 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
amazonka napisał(a):
z 8a nigdy nie miałam takich problemów.Zawsze paragon jest w srodku.Zdarzyło się że brakowało patelenki w zestawie garnków-po telefonie przysłali.A nie musieli :wink:
Zwrot czy wymiana towaru też bez żadnego problemu

W Polarsporcie bywam ostatnio i jestem zawiedziona asortymentem.

pozostaję fanką 8a :mrgreen:


Ja również. 8a nigdy mnie nie zawiedli! Świetny sklep!

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 27, 2014 10:17 am 
Nowy

Dołączył(a): Cz lut 27, 2014 10:15 am
Posty: 1
Ja często skałdałem zamówienia w ALPAMAYO ze względu na ceny ale przez swoje skąpstwo prawie za każdym razem sie na tym przejechałem.
Składałem 3 zamówienia łącznie na ponad 3 tys złotych w ALPAMAYO prawie zawsze dostawałem je po prawie miesiącu, !!! mało tego zamawiajac wiecej rzeczy nigdy nie dostałem wszystkiego na raz w 1 przesyłce tylko musiałem czekać na 2 przesyłke na którą się nigdy nie doczekałem
Raz musiałem czekać 3 miesiące a i tak nie dostałem brakujących rzeczy :( !!!!
Skąłdając rezygnacje z zamówienia ale na zwrot pięniedzy czekalem nie 3 dni tak jak piszą w regulamine tylko prawie 3 tygodnie !!!
Nauczyłem sie że lepiej czekac na promocje w sklepach typu sherpa czy alpintech gdzie klijenta szanują niz w tym jak ktoś dobrze powiedział " śmietniku " gdzie wszystko tak naprawde jest przecenione , ale pamietajcie że to ma swoje wady bo np: kupują juz w sherpie nigdy nie dostałem karabinka (zamek zakręcany) co by się go zakręcało "na 3 razy", to ja się pytam czy to jest nowe czy ktoś już tego używał ??!!!!
Pamiętajcie o tym że przy produkcji powstają też rzeczy które mają pewne wady ale są dopuszczone do sprzedaży bo spełniają jakies kryteria itd. i takie produkty też trafiają na rynek.
Mało tego chcąc wyjasnić wszystko w sklepie np: tak jak ja chciałem się dowiedziec dlaczego nie dostałem zwrotu pieniędzy po 14 dniach !!! za rezygnacje z zamówienia (wykonując przedpłate) klijent przez telefon jest poprostu zlewany jakas miła kobitka mówi że wszystko wyjasni i zaraz odzwoni ale oczywiscie nie oddzwania.
Więc trzeba wszystko załatwiac listownie (za potwierdzeniem odbioru) co trwa wieki !!!
To jak zostałem potraktowany w ALPAMAYO (2 razy na 3 zamówienia oszacujcie czy wasze zamówienie dojdzie bez problemu, badz ewentualnie czy sie dogadacie z nimi pózniej jak coś bedzie nie tak) uswiadomiło mi tylko to że jeżeli nie zapłaci sie wiecej w innym sklepie konkurencyjnym z wyższymi cenami to na 100 lepszej jakosci się sprzetu nie dostanie :( tak już jest , w życiu nic za darmo Ci nikt nie da.
Pamietajcie o tym !
troche żal mi było czasu na taki esej :) ale może ktoś dzieki temu nie pozwoli zrobic z siebie frajera :P

Pozdrawiam Damian


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 02, 2014 10:06 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr lip 03, 2013 11:59 am
Posty: 385
8a.pl - super!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N gru 18, 2016 9:44 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pn sie 20, 2012 9:47 pm
Posty: 2380
Lokalizacja: Kraków
Byłem dziś na otwarciu sklepu PT w Krakowie. Jest elegancko i w klimacie. Zżarłem szarlotkę, wrzątku nie było.
Ciekawostka - spory wybór literatury tatrzańskiej i górskiej, również sprzed lat, kilka fajnych "antyków".


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 02, 2017 9:06 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Wt lip 16, 2013 6:29 pm
Posty: 364
Lokalizacja: Kraków
Pan Maćku !!
mógłbyś podać adres tego sklepu ? Pamiętam ze gdzieś się oglaszali przed otwarciem , ale za pierona nie mogę znaleźć gdzie. Próbowałem dzisiaj ich odwiedzić, wiem ze okolice Królewskiej, niestety nie trafilem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 03, 2017 7:48 am 
Swój

Dołączył(a): Cz maja 05, 2016 1:15 pm
Posty: 56
Ja chciałem polecić sklep górsko-wspinaczkowy Alpintech w Krakowie na ul. Pedzichów 7. :)

http://www.alpintech.pl/

A dlaczego chcę go polecić :?:

1. mają ceny niższe niż w wielu innych sklepach tego typu

2. personel nie jest chytry i nie puszcza człowieka w kanał, aby tylko cokolwiek mu sprzedać.

Jeszcze fajny jest e-pamir

http://e-pamir.pl

Sklep stacjonarny w Krakowie na ul. Smoleńsk21
zajmuje dwa poziomy kamienicy.

Dają rabaty na plecaki, których mają w sumie ogromny wybór,
a jak kolega u nich kupował buty to personel wykazał ogromną cierpliwość
i wyrozumiałość wobec powagi tego zakupu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 04, 2017 9:05 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 10, 2007 8:21 pm
Posty: 4325
Lokalizacja: Kraków
http://campingtents-store.com/
Ktoś coś tam kupował? Jakieś opinie, uwagi?

_________________
Te linki okazują mowę nienawiści lub dyskryminację wobec chronionej grupy osób z powodu rasy, wieku lub innych naturalnych cech.
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBagiew_(organizacja)
https://pl.wikipedia.org/wiki/A_quo_primum


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 06, 2017 6:27 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 10, 2007 8:21 pm
Posty: 4325
Lokalizacja: Kraków
A może jakieś przeczucia, kobieca intuicja?

_________________
Te linki okazują mowę nienawiści lub dyskryminację wobec chronionej grupy osób z powodu rasy, wieku lub innych naturalnych cech.
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBagiew_(organizacja)
https://pl.wikipedia.org/wiki/A_quo_primum


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sie 09, 2017 8:40 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Wt lut 23, 2016 2:37 pm
Posty: 412
zjerzony napisał(a):
A może jakieś przeczucia, kobieca intuicja?


Kobieca intuicja mówi 'nie patrz na nic, bierz! Na pewno będzie pasować!'

_________________
"...nie tych droidów szukacie..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 24, 2019 9:31 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 13, 2005 2:03 pm
Posty: 11081
Lokalizacja: Poznań
Kupował ktoś coś w sklepie wspin.net z Rabki Zdrój?
Jakieś opinie?

_________________
Tatrzańskie szlaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sie 22, 2020 5:28 pm 
Nowy

Dołączył(a): Śr sie 12, 2020 10:23 am
Posty: 3
Ostatnio byłem kupić buty w Sklepie Górskim Taternik w Poznaniu i oczywiście kupiłem, ale w tym wszystkim najbardziej mi zaimponowała pomoc sprzedawców, bo na wszystkie moje pytania o materiał, membrany i inne bajery udzielali mi pełnych, rzetelnych odpowiedzi (bez skracania i upraszczania, tylko własnie co i jak dokładnie wygląda). Dlatego się cieszyłem, bo dokonałem świadomego zakupu i bardzo dobry produkt, wcale nie najdroższy z oferty, a właśnie taki, który wydaje mi się idealną opcją dla moich wycieczek. Polecam sklep i pozdrawiam sprzedawców :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL