Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Cz cze 21, 2018 1:38 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lip 14, 2005 12:28 pm 
Nowy

Dołączył(a): Cz lip 14, 2005 12:21 pm
Posty: 3
witam wszystkich!

zamierzam w sierpniu pochodzic troche po tatrach. do tej pory przyjezdzalem pks albo pkp i nie mialem problemu z parkowaniem samochodu. moze ktos z forumowiczow moze wskazac mi miejsce, gdzie mozna bezpiecznie odstawic auto na kilka dni.
bede wdzieczny za info.

pozdrawiam,
bart_mt


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 14, 2005 8:13 pm 
admin

Dołączył(a): Wt gru 09, 2003 11:08 pm
Posty: 1672
Lokalizacja: Warszawa
http://forum.turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?t=329

_________________
W kraju gdzie normą jest nienormalność
I hipokryzja znaczy moralność,
Gdzie głos rozsądku jest zagłuszany
Jesteśmy sektą ludzi normalnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 15, 2005 9:46 am 
Nowy

Dołączył(a): Cz lip 14, 2005 12:21 pm
Posty: 3
Konrad,

wielkie dzieki za link :D

pozdrawiam,
bart_mt


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 15, 2005 10:21 am 
admin

Dołączył(a): Wt gru 09, 2003 11:08 pm
Posty: 1672
Lokalizacja: Warszawa
bardzo prosie :)

_________________
W kraju gdzie normą jest nienormalność
I hipokryzja znaczy moralność,
Gdzie głos rozsądku jest zagłuszany
Jesteśmy sektą ludzi normalnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 18, 2005 7:18 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 8:51 am
Posty: 2378
Lokalizacja: Nowy Sącz
mam pytanie. okazalo sie ze moge jechac jutro w tatry tylko na jeden dzien. dlatego pasuje nam jak najwczesniej byc juz w zakopanem. i tu pytanie czy moge zostawic auto na parkingu (dokladnie chodzi mi o parking przy rondzie) powiedzmy o 5 czy 6 a po powrocie rozliczyc sie jakos z parkingowym. czy dopiero moge zostawic auto jak juz jest parkingowy... a jesli tak to o ktorej oni zaczynaja prace?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 18, 2005 7:31 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
Zolfik byłem w zeszłym roku w listopadzie i zostawiałem auto przy rondzie. Parkingowy akurat też przyszedł a byla już 8 jak parkowałem. Nie wiem jak jest w sezonie, przypuszczam, że wcześniej, ale przed 6 raczej nikogo nie zastaniesz. Mam info, że jak zostawisz auto wcześniej to parkingowy rozliczy cię od godziny o której sam przyszedł. Nie powino być problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 18, 2005 9:05 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 8:51 am
Posty: 2378
Lokalizacja: Nowy Sącz
dzieki. w razie czego powiem ze dresik mi powiedzial ze moge i wszelkie pretensje to do niego kierowac :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 18, 2005 9:51 pm 
Nowy

Dołączył(a): Pt lip 22, 2005 7:38 pm
Posty: 4
Od Krupówek w stronę Poczty i Domu Turysty,odbicie w lewo na ulicę Ogrodową , wjechać pod górkę i tam po prawej stronie jest łączka , która należy do prywatnego właściciela z Nowego Targu-niezagospodarowana,na skraju tej łączki stoją samochody,po drugiej stronie są budynki mieszkalne,więc miejsce jest bezpieczne-mieszkaliśmy tam w pobliżu i widzieliśmy parkujące samochody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sie 20, 2005 7:47 am 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 8:51 am
Posty: 2378
Lokalizacja: Nowy Sącz
juz wrocilem. w zakopanem bylem troche po piatej. i juz mialem zostawic auto na parkingu przy rondzie kiedy zobaczylem za soba parking 24h w osrodku przygotowan olimpijskich. wiec tam wjechalem no i powiem ze mnie zaskoczyli. nie dosc ze parking jest ogrodzony to cena za caly dzien 15zl no i przede wszystkim mozna zostawic auto o ktorej sie chce


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 12:56 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
odswiezam temat..
być może bedze sie nocować w Murowańcu -i zostawić auto na parkingu 2zł za godzine to tragedia..gdzie można by zaparkowac rumaka?nie drogo i nie daleko?
pytanie nie należy do łatwych :twisted:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:00 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
15 zeta za dobe Za koścółkiem kolo imperiala. Tzn na mapie droga biegnie pod kątem do tej do Kużnic. Parking okolo 100 m od zakazu wjazdu na Kuznice w polwie drogi od ronda. Q.ra chyba Ci narysuje :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:04 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
dresik napisał(a):
15 zeta za dobe Za koścółkiem kolo imperiala. Tzn na mapie droga biegnie pod kątem do tej do Kużnic. Parking okolo 100 m od zakazu wjazdu na Kuznice w polwie drogi od ronda. Q.ra chyba Ci narysuje :twisted:

aaa wiem gdzie to slepa uliczka jechalismy tam w sobote ale zamkniete na 4 spusty było...
ale to juz opłaca sie pozniej pojechac i mniej płacic za te "radoche"
no przydałes sie do czegos :wink: :lol:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:05 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
Obrazek

Mosz :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:07 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
! napisał(a):
[aaa wiem gdzie to slepa uliczka jechalismy tam w sobote ale zamkniete na 4 spusty było...

Zamknięty parking ?? A dzwonkow w Krakowie nie macie :?: 15 zeta zeszlej zimy auto w sumie stalo ponad 35 godzin, średnio 45 groszy za godzine 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:07 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
ooo extra mapa 8) dzięki :wink:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:08 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
dresik napisał(a):
! napisał(a):
[aaa wiem gdzie to slepa uliczka jechalismy tam w sobote ale zamkniete na 4 spusty było...

Zamknięty parking ?? A dzwonkow w Krakowie nie macie :?: 15 zeta zeszlej zimy auto w sumie stalo ponad 35 godzin, średnio 45 groszy za godzine 8)

zimno było a buda wygladała na zamkniętą :lol: i ciemno i wogole...
ale trzeba to opatentowac :!:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 14, 2007 1:09 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
! napisał(a):
zimno było a buda wygladała na zamkniętą :lol: i ciemno i wogole...
Moze byla bo kolo z domu wychodzi :rofl_an:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 4:59 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
dresik napisał(a):
Obrazek

Mosz :wink:


Dresik
-patrzyłem na mapę i chyba o coś innego mi chodziło-sprecyzuj raz jeszcze gdzie to jest jak możesz 8)

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:32 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
Prosze 8) To jest gdzieś okolo 150-200 metrów od ulicy Przewodnikow T. Po prawej bedzie dosć duzy plac za ogrodzeniem. Szukajcie a znajdziecie 8)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:34 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
Żle troche narysowałem, parking bedzie napewno za kościółkiem. Takim fajnym drewnianym, góralskim :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:41 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 13, 2005 2:03 pm
Posty: 9576
Lokalizacja: Poznań
Tam był kiedyś parking. Ostatnio go już nie było. A czy teraz jest to nie wiem.

_________________
Tatrzańskie szlaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:45 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
tomek.l napisał(a):
Tam był kiedyś parking. Ostatnio go już nie było. A czy teraz jest to nie wiem.
No ja tam parkować rok temu :D Posesja byla prywatna, byc moze go już nie być :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:50 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
no to mysmy tam byli-był znaczek P buda jakas ale pusto-bylismy przed 6 no trzeba coś wymyslic i to szybko :roll:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 7:55 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
szacun za ten rysunek -ale to widac ze ten z parkingiem nie miał tego czegos :lol:

Panowie rozmywamy a tu trzeba auto gdzieś zostawić :?

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 8:06 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
! napisał(a):
Panowie rozmywamy a tu trzeba auto gdzieś zostawić :?

Oj stary to działaj :mrgreen: Dobra dobra wykonalem jeden telefon. Parkujesz na Campingu pod Krokwią. Jezeli brama zamknieta dzwonisz do recepcji to ci otworza. Cena 10 zeta za dobe plus flaszka dla mnie przy okzaji :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 8:08 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9585
Lokalizacja: FCZ
dresik napisał(a):
! napisał(a):
Panowie rozmywamy a tu trzeba auto gdzieś zostawić :?

Oj stary to działaj :mrgreen: Dobra dobra wykonalem jeden telefon. Parkujesz na Campingu pod Krokwią. Jezeli brama zamknieta dzwonisz do recepcji to ci otworza. Cena 10 zeta za dobe plus flaszka dla mnie przy okzaji :mrgreen:

serio gadasz?czy gnijesz z ziomka od lansu? :roll: :lol: :wink:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 22, 2007 8:28 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): N mar 27, 2005 9:30 pm
Posty: 2745
Lokalizacja: Katowice
! napisał(a):
serio gadasz?czy gnijesz z ziomka od lansu? :roll: :lol: :wink:

Poważnie. Czy ja kiedykolwiek bredziłem :wink:

http://www.podkrokwia.pl/index2.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 04, 2007 10:18 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 08, 2006 10:27 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Łódź
Nie wiem czy to można nazwac parkingiem, ale my oszczędzaliśmy na parkowaniu pod sklepem ANDRE - jeszcze przed dworcem. Zostawialismy wczesnym świtem, a późnym wieczorek odbieraliśmy. Nikt się nie czepiał. Autko stało bezpiecznie. Tylko trochę się nadeptaliśmy do kuźnic (pół godziny co najmniej).
A najlepiej to jechać stopem:)Mieszkamy 5 km od bukowiny tatrzańskiej (w bacówce). Z bukowiny zawsze ktoś nas zabierał do Zakopca. Autko w górach to nie lada problem. Potrzebne, przydaje się, ale jak przychodzi się zatrzymać i zostawić... to nie ma gdzie.
Dwa lata temu parking w Palenicy kosztował nas 40 zeta. Nigdy więcej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2007 9:33 am 
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 16, 2007 10:11 am
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
A ile kosztuje parking na Siwje Polanie u wylotu Chochołowskiej ? Zastanawiam sie nad zostawieniem tam auta na 3 dni, ale nie wiem czy nie popłynę z torbami ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 23, 2007 3:30 pm 
Swój
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 02, 2007 5:35 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Chorzów
W zeszłym roku płaciliśmy 10 zł :shock: i to nie ważne czy chcieliśmy korzystać z "dobroci" parkingu przez 5 minut czy całą dobę.

W tym roku wszędzie będziemy dojeżdżać "szalonymi" busami, bo to chyba taniej wyjdzie.

_________________
"Bo góry są po to, by przeżywać w nich radość zdobywcy,
By wznieść się ponad siebie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL