Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:03 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 04, 2012 10:11 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Kompot z Mózgu - VI.1 - 3R+ST - Sarnia Skała - Dolina Będkowska

Droga ma adekwatną nazwę. Trochę dziwna droga, tzn zaskakująca, dlatego polecam :-)

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Ostatnio edytowano Pt lip 20, 2012 2:41 pm przez rumpel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 04, 2012 1:22 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
Sarnia, Hades, Turnia nad Szańcem :D nie lubisz tłoku :D

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 04, 2012 1:29 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Nawet bardzo nie lubię :-)

Najfajniejszy jest Hades, ma się wrażenie że skałę tę ktoś odwiedza raz na 10 lat ;-) No i trzeba przyznać, że wyceny są takie konkretne. A drogi bardzo fajne, i fajowo obite mimo, że czymś na wzór pręta zbrojeniowego

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 09, 2012 11:31 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2010 10:41 pm
Posty: 2620
Stokówka
Koniec sezonu 2004 VI- (5R+ST)
Jak na Stokówkę dość długa droga. Raczej prosta.
Elwlis VI (1R+4K+ST)
Podobno Stokówkowy klasyk. Rzeczywiście droga bardzo przyjemna. Na początku bardzo przyjemne wspinanie po klamach, później dosłownie jedno miejsce do przemyślenia (ja nie do końca przemyślałem co skutkowało niewygodną zmianą rąk na niewygodnym chwycie) i do końca już bez większych trudności
Złośliwość rzeczy martwych VI (4R+ST)
Oj, strasznie spracowała mnie ta droga, bo myślałem, że idę na jakąś prostszą: piątkę plus czy sześć minus. No i bałem się użyć stopni z prawej strony sądząc, że to już inna droga Aloha. Wyszło więc, chyba niepotrzebnie, dość syto
Atak wiewiórek VI+ (1R+4K+ST)
Początek dość siłowy, później już luz. Fajna.
Wypchaj się VI.1 (4R+ST)
Jeśli nie ma tam jakiś tajemnych ograniczników, co niewykluczone, bo wydała mi się raczej drogą sześćplus, to droga bardzo fajna - trzeba trochę pomedytować na kluczowej jasnej płycie/obrywie :-D

Ogólnie - Stokówka to bardzo fajne miejsce. Wspinanie w kalcycie jest urozmaicone, raz techniczne, raz siłowe, w moim przekonaniu fajniejsze niż na jurajskim wapieniu. Szkoda że miejsce to takie małe a drogi takie krótkie. Nie wiem, czy podana liczba ringów itd odpowiada rzeczywistości, bo brałem ją z netu, ale drogi są obite więcej niż przyzwoicie. Jest dość dużo prostych dróg, więc miejsce w sam raz na wyjazd dla początkujących lub niepoczątkujących ale szukających fajnego rekreacyjnego wspinania :-D
Obrazek

Obrazek

_________________
Zob za zob - glavo za glavo
Zob za zob na divjo zabavo!

Alpy Julijskie www.gavagai.ngt.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 10, 2012 3:58 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Płyta Kurczaba VI na Jastrzębiej Turni w Sokołach - piękne wspinanie, droga stara więc cyfra powinna być pewna... tylko coś za łatwo puściło?

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 10, 2012 4:40 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2010 10:41 pm
Posty: 2620
Może pomyliłeś z prostszym Kantem? ;-) Gratuluję pięknej drogi sajtem!

_________________
Zob za zob - glavo za glavo
Zob za zob na divjo zabavo!

Alpy Julijskie www.gavagai.ngt.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 10, 2012 4:53 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Kant też robiłem, również bardzo ładny
a na Płytę niestety poszedłem najpierw na wędkę, bo cyfry i kaca się przestraszyłem, przez co sobie pluję w brodę :mrgreen:

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 11, 2012 8:09 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Pośrednik - VI.1+ - 5R+ST - Średnik - Dolina Będkowska

Trudności na pierwszych metrach, a potem popylanie do stanu, trzeba troche pogłówkować :-)

Skwilar - VI.1 - 6R+ST - Średnik - Dolina Będkowska

Fajna droga, dość trudne VI.1, ale warto spróbować.

Prostowanie Ruchów MASowych - VI.1 - 8R+ST - Średnik - Dolina Będkowska

Nie wygląda, a może zmęczyć. Trudności w dolnej części, potem łączy się z drogą za V. Polecam :-)

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 11, 2012 8:49 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
w topo memoriałowym wyceny Pośrednika i Skwilara są pół stopnia niższe :)
inna sprawa że na tym topo jest Pod Jebel na Jeblu wyceniony na VI, a to że ja tam pociłem to pikuś, widziałem jak tam stękał zespół, który ma maxa w okolicy VI.5

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 11, 2012 8:59 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
ano w memoriałowym są niższe. Ale ostatnio była tam ekipa weryfikacyjna, i stanęło na tym co napisałem ;-)

Skwilar spokojnie ma VI.1, a Pośrednik także wydaje mi się za trudny jak na VI.1(chociaż tutaj jak by zostało VI.1, to dało by się to przełknąć ;)), stąd uważam, że te nowe wyceny są bardziej adekwatne :-)

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 11, 2012 9:11 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
a Prostowanie jak idzie? tak jak szara linia zaznaczona na topo? i potem odbija w prawo do stanu?

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 16, 2012 7:10 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
Explorer napisał(a):
marekm napisał(a):
Plamy na Słońcu VI.1/1+

Robiłeś?
Jeśli tak, to jak byś ją podsumował?
Na przewieszonej ściance przydaje się na pewno dobry zasięg rąk...
Droga bardzo zróżnicowana i chyba z tego względu jak najbardziej na plus.


a ja jej nie lubie :) nie miałem pomysłu na nogi w przewieszeniu (poza wrzuceniem pięty) i te szufle przy 4 wpince potargały moje arystokratyczne dłonie :D początek też jakoś specjalnie urodziwy nie jest :)

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 17, 2012 7:06 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Ja też tam nie miałem za bardzo pomysłu na nogi, choć po dokładniejszym przyjrzeniu się, znalazłem jakiś 'stopień'.

Klamy na wyjściu faktycznie ostre he he

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 22, 2012 9:19 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Na Ogrodzieńcu w Sokołowych, z serii droga jednego przechwytu:
Puste Kalorie VI+

troszkę zawyżona wycena jak dla mnie :)

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 23, 2012 9:40 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4463
Lokalizacja: GEKONY
Dzisiaj się przystawiałem w Mirowie do VI1 na Studnisku bo wszystkie IV i ubezpieczone V były zajęte. Biała depresja (prawa strona) do drugiego ekspresa :roll: :lol: . W sumie nie było czasu za bardzo ale wiem jedno... trzeba tam jeździć z rańca!

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 24, 2012 1:35 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Trzeba było w Słoneczne z nami jechać.
Mało ludzi było, jak na sobotę.

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 9:04 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4463
Lokalizacja: GEKONY
To było przy okazji wizyty u teściów... zacząłem się tylko zastanawiać po co drukuję topo skoro przy pierwszej obitej drodze słyszę "chodźmy tutaj" :mrgreen:
W słoneczne może w środę się wybierzemy bo ostatnio do Shreka nie udało się dopchać.

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 9:12 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
W zeszłym tygodniu w środę i piątek było puściutko.

Skończył się już remont drogi pod Słonecznymi? Można było w weekend podjechać normalnie?

Koniolub Grubas vel Kant (VI) na Ogrodzieńcu - ktoś się orientuje, czy start jest z wykorzystaniem głazu po prawej?

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 9:55 am 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 546
Lokalizacja: Kraków
kefir napisał(a):
W słoneczne może w środę się wybierzemy bo ostatnio do Shreka nie udało się dopchać.


Nie ma czego żałować, Shrek w kluczowym miejscu jest wyślizgany w stopniu prawie zakrzówkowym :)

W Słonecznych fajne V+ jest na Wschodnim Murze, niestety nie pamiętam nazwy. Całkiem przyjemny jest też Filarek Gucia (V) i druga droga V obok (Juanita?).

Żeby zostać w temacie: Płyta Benduskiego VI+, niedługa bo 4-wpinkowa, ale treściwa :). Niestety robiłem tylko na wędkę z 1 blokiem, ale jak przybędzie mi trochę mocy, to na pewno wrócę i poprowadzę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 10:26 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
comb napisał(a):
W Słonecznych fajne V+ jest na Wschodnim Murze, niestety nie pamiętam nazwy. Całkiem przyjemny jest też Filarek Gucia (V) i druga droga V obok (Juanita?).

Juanita jest po lewej, po prawej wariant do Filarka to Kwiaty We Włosach, takie V+/VI- w sumie, o ile dobrze pamiętam.

Bardzo sympatyczne V+ są na Ogrodzieńcu, bo niewyślizgane jeszcze.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 1:58 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
semow napisał(a):
Skończył się już remont drogi pod Słonecznymi? Można było w weekend podjechać normalnie?


w sobotę trzeba było od drugiej strony podjechać

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 5:32 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
semow napisał(a):
Koniolub Grubas vel Kant (VI) na Ogrodzieńcu - ktoś się orientuje, czy start jest z wykorzystaniem głazu po prawej?


tzn głazu po lewej? :) z tego co widziałem każdy z niego korzysta.

A co do dróg na Słonecznych to odnoszę wrażenie (na przykładzie stopnia VI.1) że nowe lub ostatnio odtradowanego drogi są trochę łatwiejsze od klasyków. Czysta Formalina, Uszy Szeroko Przymknięte (te 2 drogi bardzo polecam, 9 wpinkowe fajne wspinanie po szuflach), Szkody Górnicze dla mnie były prostsze niż np Trzy Dupne Psy na Szperplacie, Helmuth Zębatka, Prawa Palantówka czy Ubik

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 6:19 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Hmm, teraz patrzę że w tym miejscu topo z MG też jest strzelone - chodzi o drogę Byk Wysokości, też VI. Startuje zaraz po prawej od komina, zakładam że ściana po lewej, czyli po drugiej stronie komina nie należy do drogi, ale zastanawia mnie to wyślizganie na głazie po prawej. Z nim start jest bardzo łatwy.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 6:43 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
u mnie Byk Wysokości jest dobrze wrysowany. Patrząc na ten plan ani Byk ani Koniolub nie idą przez głaz.

To na pewno wiesz (ale dla formalności napiszę) - numerki na najniższym rysunku na str 45 są przesunięte o 2.

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 7:18 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Na rysunku nie idzie, ale w praktyce start Byka jest taki, że chwyty i stopnie z głazu się narzucają. Tylko wtedy VI nie będzie. Ale widać że ludzie korzystają.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 8:29 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
Byka robiłem w kwietniu i wydaje mi się że nie używałem głazu (w przeciwieństwie do Grubasa). Ale jeszcze to zweryfikuje.

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 25, 2012 8:45 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
W sumie to nie ma dużego znaczenia, ja tam miałem kłopoty z ustawieniem się do chwytów, ale liczę na to że jak jeszcze raz się przystawię to puści czysto.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 08, 2012 2:04 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 546
Lokalizacja: Kraków
Próbowałem przejść "Byka wysokości" bez używania tego głazu po prawej. Prawie się udało, ale w jednym momencie wolałem postawić nogę na głazie niż spaść na spotującego partnera :) Wydaje mi się, że bez głazu tam rzeczywiście jest VI (główne trudności w okolicach pierwszej - drugiej wpinki). Z głazem łatwiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 16, 2012 6:47 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4463
Lokalizacja: GEKONY
Był kto na Racuchu?

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 17, 2012 10:28 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 26, 2011 4:21 pm
Posty: 1379
Lokalizacja: Tarnów
kefir napisał(a):
Był kto na Racuchu?

Byłam jakoś na wiosnę. Skała fajna, niewyślizgana, tylko wyceny trochę przegięte.

_________________
Nie zaglądam już na forum, kontakt tylko przez maila.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL