Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Pt sie 17, 2018 11:34 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lip 06, 2015 8:10 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Koluszki
Wypad na klasyki udany w 100% ;)

Zamarła Turnia - Lewi Wrześniacy V
Przez połać zmrożonego śniegu pierwszy wyciąg na żywca, drugi bardzo ładny długi, 3 i 4 połączony w jeden wariantem trudniejszym za V. Zjazdy robiłem tą samą drogą, nie Lewym Heinrichem (trawers do łańcucha i możliwość klinowania liny mnie wystraszyły ;) ). Wszystko prowadziłem.

Zamarła Turnia - Motyka V
KLASYK! Piękna droga, lita z wyjściem na szczyt. Za radą toprowca przedłużyłem wyciąg pierwszy, a nie kończyłem go pod okapem. Ostatnie 2/3 połączyłem w jeden co było głupie przez przełamanie liny, walka w kluczowym momencie drogi była większa z liną niż wyciągiem. ;) Jeden zjazd do szlaku Orlej Perci i powrót przez Kozią Przełęcz.

Zadni Granat - Filar Staszla V
Piękna górska przygoda, zrobiona na 10 wyciagów. Prowadziłem pierwsze wyciągi do Przewieszonego Kantu Filara. Płyta Romboidalna i Płytowa Ścianka to świetne wspinanie. Po skończeniu drogi żywcowanie do góry terenem jedynkowym ze sporą ekspozycją. Polecam zapas sił, w zespole 3-owym ze zmianami na prowadzeniu (klarowanie liny etc.) zajęło nam to 5h. Długo ale bez spiny. ;)

Jak ogarnę zdjęcia i film to skrobnę większą relację

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 06, 2015 10:51 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Velka gratuluje! syty weekend ;)

Zadni Kościelec - Setka IV
W końcu pierwsze wspinanie w Tatrach, miałem poprowadzić kilka wyciągów. Jednak jelitówka, albo inne zatrucie żołądka, a szczególnie jego końcowego odcinka :) skutecznie mnie z tego wyautowały (aż się blady zrobiłem :D) przyznam, że nie ma nic gorszego niż jak Cię złapie "ostro w ścianie" ..wtedy pozostaje zakładanie "wiszących stanowisk kiblowych" :D.
Tak czy inaczej z mojego powodu + kilka miejsc gdzie trochę pobłądziliśmy i wpakowaliśmy się w ciut większe trudności spowodowały, że drogę zrobiliśmy w 6,5h (4h wspinania + aż 2,5h przerw) i spowalnialiśmy zespół za nami czyli Tomto :D

Co do samej drogi to długa i całkiem ładna w kilku miejscach ładna ekspozycja, ale droga z dużą ilością kluczenia i chodzenia po trawkach w stosunku do wspinania. Bardzo dobra asekuracja.

Pozdrawiam
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Ostatnio edytowano Pn lip 06, 2015 11:56 am przez Major, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 06, 2015 11:25 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Koluszki
Dzięki! Jak Ci pisałem miałbyć jeszcze Filar Koziego Wierchu, ale brak sił w niedziele i z rana wracaliśmy. :wink:

Tobie również, mimo takich przygód urobić kawał wspinania.

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 06, 2015 8:10 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pn paź 10, 2005 9:36 pm
Posty: 600
Lokalizacja: Rybnik
Setkę robiliśmy w sobotę :).
Rzeczywiście fajna, dość długa i urozmaicona droga :D.

_________________
http://www.flickr.com/photos/marchew/sets


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 07, 2015 5:34 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Setka całkiem spoko z tym, że jest to bardziej turystyczna droga niż wspinaczkowa. Jeden trawers, dwie ścianki po 5m i przewieszka i tyle tam wspinania ;) Asekuracja bardzo dobra (dużo haków, spitów i ringów, właściwie same kości by wystarczyły) poza tym parchatym wariantem na drugim wyciągu :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 07, 2015 9:00 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Haha, to jeszcze miny innym podrzucałeś :) Zatrucia teraz są wszędzie, na Kościelcu, Ganku, koloniach...
Pogoda idealna, aż żal z pracy wychodzić :?

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 11, 2015 3:07 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Stacja 12,5 w Nielepicach V- chyba... Za to na pewno debiut na własnej protekcji :) Spokój umysłu.

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 18, 2015 12:39 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Cliffbase - Hvar
1. Knife Cut 5b OS - ciekawa droga kominowa takie nasze V-
2. Edge of the Ass 5c OS - fajny filarek dałbym V+
3. The Ass 6a TR - przymierzałem się do pierwszego wyciągu, ale jeden odcinek 2m musiałem ominąć filarkiem.

Ogólnie rejon ciekawy, wstęp 30kn, 101 dróg wspinaczkowych od 5a, z łódki/pontonu/kajaku możliwość wspinaczki Deep Water Soloing, rejon od Sv. Nedjeli do miasta Hvar ma sporo możliwości DWS, również okolice campu Lili w Jagodnej to 7-9m skały do skakania oraz DWS. Skała o rdzawym kolorze momentami śliska (wycieki? czy od morza?), sporo ostrych krawędzi. Drogi od krótkich ok. 10m do ok. 42m, ładnie obite większość ringi. Szkoda, że odwiedziliśmy tylko raz wieczorem (2h) i wracaliśmy już po ciemku.

Obrazek

Guide PDF z Cliffbase ->
http://www.cliffbase.com/upload/climbin ... 7210AA.pdf

Planovo - Omis
3. Active Holidays 5a OS - ładna droga z dobrym tarciem tak na mój gust V-
4. Jube 4a OS - jedna z łatwiejszych dróg w okolicy daje IV

Rejon oferuje sporo dróg wspinaczkowych od pojedynczych do wielowyciągowych ok 200m. My byliśmy jak na razie tylko na Planovo middle jest to ok 5min spacerek od mostu nad Cetiną. Drogi do 30m, chyba wszystko obite spitami. Do godziny 11:30 dało się wspinać w rejonie Planovo middle inne rejony przy Cetinie raczej w słońcu. Może jutro obczaje rejon Stomorica.

Obrazek

Obrazek

Guide PDF z Omis ->
http://climbingomis.com/guide.pdf

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 18, 2015 7:46 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Ale Cię wywiało :mrgreen:

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 18, 2015 9:49 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Przynajmniej będziesz miał sprawdzone miejscówki z małym dzieckiem :) Cliffbase tylko z nosidłem :P za to Omis nadaje się idealnie :) z wózkiem pod same skały :P :)

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 20, 2015 9:12 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Kontynuacja

Planovo - Omis
1. Mali Galeb 4a OS - chyba najłatwiejsza czwórka w rejonie
2. Fanta 4b OS - daje nasze IV+, ciut trudniejsza od Jube czy MG
3. Kate 5a OS - ładna długa 23m droga
4. Pop Slindro 5c OS - oj napociłem się na niej :) cały mokry, też ładna 23m droga.

Ogólnie to szukałem rejonu Stomorica, ale po wędrowaniu przez 1h i 15min w upale z plecakiem, byłem kierowany przez 3 chorwatów w różne strony to odpuściłem i wróciłem w znane rejony Planovo przy Cetinie :). Na Stomoricy widziałem, że słońce zachodzi ok 17:30, na Planovo ok 18:30. Zaczeliśmy ok 19, skała nagrzana, trzeba iść szybko bo grzeje w stopy :). Sprawdziłem google maps i może jutro w końcu zawitam na Stomorice. Ogólnie to wracając z raftingu zauważyłem rejon Visoke Pole i Vojan - rejon łatwo dostępny albo dłuższy spacer z centrum albo można podjechać autem, skała o północnej wystawie więc nie powinno być nagrzane. Może uda się również obczaić Babina Bara, bo to są 4 rejony blisko siebie.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 13, 2015 6:41 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Wczoraj w końcu znalazłem jakąś ładną drogę w Słonecznych, Dzięki Jacku V+. Major zachwalał i faktycznie sroga godna polecenia, puściła OS, ale lekko nie było, później wędkowałem ją jeszcze i w moim odczuciu opcja, że idzie się przy ringach po prawej jest zdecydowanie trudniejsza niż jak trzymamy się lewej strony.

Słoneczko zabija 8)

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 02, 2015 9:14 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
No i udało się jeszcze powspinać w tym sezonie - Słoneczne Skały ;) dopóki było słońce było b. przyjemnie, w cieniu trochę chłodniej :P

Ostatnia
Oprócz łatwych dróg typu lewa turniczka, zejściowa, królewna śnieżka udało się zrobić

Myrzębiaki IV+ OS - dosyć łatwo poszło dla mnie takie IV- w górnym fragmencie mała trudność za IV
Ostatni kant V OS - łatwa "piątka", ale za to bardzo ładna droga :) polecam! no i piękny zachód słońca na stanowisku :P

Pozdrawiam
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 04, 2015 5:27 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Słoneczne Skały - Shrek V+, zrzucał mnie w zeszłym roku już z pierwszej paszczy, dzisiaj po ostrej walce w pierwszej próbie siadł. Piękna droga, równo zdziera skórę.

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 03, 2016 9:30 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Hurrrrrraaaa :!: Zrobiłem czwórkę w Chochołowych i tym samym otwarłem sezon :mrgreen:

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 03, 2016 9:33 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Major napisał(a):
Ostatni kant V OS - łatwa "piątka", ale za to bardzo ładna droga polecam! no i piękny zachód słońca na stanowisku

Zgadzam się, bardzo fajna droga. Prawie jakbyś się wspinał granią w Tatrach :wink:

kefir napisał(a):
Hurrrrrraaaa :!: Zrobiłem czwórkę w Chochołowych i tym samym otwarłem sezon :mrgreen:

No to teraz, oby w górę! :thumright:

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt kwi 15, 2016 6:45 pm 
Zasłużony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 12, 2012 4:16 pm
Posty: 275
Lokalizacja: Krk
m__s napisał(a):
Major napisał(a):
Ostatni kant V OS - łatwa "piątka", ale za to bardzo ładna droga polecam! no i piękny zachód słońca na stanowisku

Zgadzam się, bardzo fajna droga. Prawie jakbyś się wspinał granią w Tatrach :wink:


Dokładnie Marcin. Tym bardziej, że szedłeś bez zakładania wszystkich przelotów. Prawie jak w Tatrach ;-)

_________________
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 17, 2016 6:38 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 541
Lokalizacja: Kraków
Filar Wroniej Baszty V+, Dolina Kobylańska

kolejna droga - niespodzianka :) Przewinięcie przez przewieszony kant w ekspozycji, jakiej na Jurze jeszcze nie widziałem! Poza tym przyjemne wspinanie po klamach, mimo że z dołu nie zachęca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt kwi 22, 2016 7:25 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Słoneczne Skały 5x5:
- Pięta Achillesa V OS
- Filarek Gucia V OS (ładna droga, polecam)
- Jezioro ochydzkie V OS (ładna droga)
- Nic trudnego V AF (ale wstyd nie mogłem stanać na nodze powyżej przewieszki :o)
- Droga Burzyńskiego V+ (ładna droga)

Pozdrawiam
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 23, 2016 11:54 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Jak sprawa wygląda z asekuracją na Drodze Burzyńskiego?

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 23, 2016 4:52 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Jest obita, są chyba 4 ringi ;). Chociaż droga jak na V dosyć łatwa, tylko jeden chwyt "piątkowy". A powyżej 2 ringa idziesz w połogu :P. Łatwiejsza niż droga obok "Nic trudnego V".

Pozdr
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 23, 2016 8:39 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Droga Wolnych Skojarzeń V RP
W końcu! wkurzało mnie, że nie potrafiłem jej czysto przejść.

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 02, 2016 9:54 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Za sprawą Damiana odwiedziliśmy wczoraj Nielepice. W sumie ominęliśmy Skałę z Krzyżem i wylądowaliśmy na Złotówce i Groszówce.
Z rana dosyć zimno, palce szybko drętwiały do tego lekko wiało więc wymarzliśmy, ale z czasem już było coraz cieplej i tak od 12-13 już było fajnie :)
Skała niestety zarasta.. :/ sporo mchu i innego badziewia przez co trzeba mocno uważać pracując na tarcie (łatwo można wyjechać w niespodziewanym momencie). Drogi dosyć krótkie tylko frontalnie na Złotówce drogi mają po te 12m jest 5 ringów, reszta to takie krótkie przystawki po 2-3 ringi, gdzie trudności występują najczęściej przy 1 wpince lub przejście z 1 do 2, a reszta to połóg - jednym słowem 1-2 trudniejsze ruchy.

Nielepice
- Drzewna IV OS (droga łatwa ale można się zaskoczyć ilością błota :P)
- Uciekająca Rysa V TR (najtrudniejsza droga ze wszystkich które robiliśmy i to na wędkę! pomijam, że tutaj jeszcze więcej błota :) - ciekaw jestem opinii innych, jak dla mnie mocna wycena jak na V, może te odczucia są spowodowane tym błotem + zimno/wiatr + palce jak drewniane kołki, kompletny brak czucia, ale dałbym jej VI a może nawet VI+)
- Dezaktualizacja przewodnika V+ OS (dosyć ładna droga z ciekawym startem i jednym przewinięciem na filar)
- Papiery bez pokrycia VI+ FL (ukruszyłem chwyt na starcie, zresztą ta droga i dwie drogi na prawo wyglądają na kruche i sporo chwytów się rusza, problematyczna 2 wpinka - glebowanie, dałbym raczej VI może VI- bo po 2 wpinkach robi się IV połóg)
- Zimowa III OS (ładna droga dla początkujących)
- Bezpłatna toaleta VI TR (patentowaliśmy, droga 1 ruchu po wejściu w "kibel" koniec trudności)

Koledzy jeszcze robili Pierwsze zwycięstwo V, uwaga przy 3 wpince ;) bo można zaliczyć 4m lot głową w dół :)

Pozdrawiam
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 02, 2016 9:20 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 29, 2006 3:34 am
Posty: 12077
Lokalizacja: Ząbkowska, róg Brzeskiej
Major napisał(a):
- Nic trudnego V AF (ale wstyd nie mogłem stanać na nodze powyżej przewieszki )

Znam, droga jednego miejsca i też mnie pokonała - jakoś na MS IV chyba. W sumie... Nic trudnego, a jakoś nie umiałem sobie od dołu poradzić :).

kefir napisał(a):
Słoneczne Skały - Shrek V+, zrzucał mnie w zeszłym roku już z pierwszej paszczy, dzisiaj po ostrej walce w pierwszej próbie siadł. Piękna droga, równo zdziera skórę.

Ze skórą się zgadza, ergo, doga wyjątkowo brzydka, rzekłbym wręcz, hviova!

_________________
POPiS na śmietnik historii. Państwo PiS == PRL bis. PO == mafia prywatyzacyjna, hazardowa, watowska. Nie głosuj na kłamców, bandytów, złodziei. Zagłosuj na normalnych, przyzwoitych ludzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 03, 2016 9:46 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 3850
Lokalizacja: GEKONY
Polnik - Porfiron V. Droga jednego ruchu.

_________________
http://summitate.wordpress.com/

"Polacy rozpoczęli tę grę i oni powinni ją zakończyć." Simone Moro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 06, 2016 1:59 pm 
Zasłużony

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:35 pm
Posty: 230
Major napisał(a):
Za sprawą Damiana odwiedziliśmy wczoraj Nielepice. W sumie ominęliśmy Skałę z Krzyżem i wylądowaliśmy na Złotówce i Groszówce.
Z rana dosyć zimno, palce szybko drętwiały do tego lekko wiało więc wymarzliśmy, ale z czasem już było coraz cieplej i tak od 12-13 już było fajnie :)
Skała niestety zarasta.. :/ sporo mchu i innego badziewia przez co trzeba mocno uważać pracując na tarcie (łatwo można wyjechać w niespodziewanym momencie). Drogi dosyć krótkie tylko frontalnie na Złotówce drogi mają po te 12m jest 5 ringów, reszta to takie krótkie przystawki po 2-3 ringi, gdzie trudności występują najczęściej przy 1 wpince lub przejście z 1 do 2, a reszta to połóg - jednym słowem 1-2 trudniejsze ruchy.

Nielepice
- Drzewna IV OS (droga łatwa ale można się zaskoczyć ilością błota :P)
- Uciekająca Rysa V TR (najtrudniejsza droga ze wszystkich które robiliśmy i to na wędkę! pomijam, że tutaj jeszcze więcej błota :) - ciekaw jestem opinii innych, jak dla mnie mocna wycena jak na V, może te odczucia są spowodowane tym błotem + zimno/wiatr + palce jak drewniane kołki, kompletny brak czucia, ale dałbym jej VI a może nawet VI+)
- Dezaktualizacja przewodnika V+ OS (dosyć ładna droga z ciekawym startem i jednym przewinięciem na filar)
- Papiery bez pokrycia VI+ FL (ukruszyłem chwyt na starcie, zresztą ta droga i dwie drogi na prawo wyglądają na kruche i sporo chwytów się rusza, problematyczna 2 wpinka - glebowanie, dałbym raczej VI może VI- bo po 2 wpinkach robi się IV połóg)
- Zimowa III OS (ładna droga dla początkujących)
- Bezpłatna toaleta VI TR (patentowaliśmy, droga 1 ruchu po wejściu w "kibel" koniec trudności)

Koledzy jeszcze robili Pierwsze zwycięstwo V, uwaga przy 3 wpince ;) bo można zaliczyć 4m lot głową w dół :)

Pozdrawiam
Tomek

Lot jak lot nie ma sie czym chwalić polecieć z V chociaż ocena za styl lotu powinna być dobra. W Nielepicach zrobiłem wtedy

Papiery bez pokrycia VI+ RP na rozgrzewke bo coś posraliśmy z topo. Dość łatwa droga ale trzyma na początku później klamiasto. Ta droga a włascuwie Tomek uratował mi dzień po lataniu na innych

Bezpłatna toaleta VI TR. Droga dwóch ruchów leciałem jak dziecko. Tragedia.

Dezaktualizacja przewodnika V+ FL. Trudniejsza niż wcześniejsza VI to napewno ale ogólnie dość prosta

Dziś rano w Słonecznych na Ogrodzieńcu

2/3 dylematu V+ OS fajna droga na rozgrzewke trzeba troche się sciągnąć i góry.

Zero dylematu V+ FL prosta droga z jednym czujniejszym miejscem.

Daleko i blisko VI.1 AF. Przepatentowałem z trzema blokami a w drugiej próbie poleciałem przy trzeciej wpince i niestety kolega odruchowo ratując mnie przypalił ręke na linie i musieliśmy się zmywać. Droga w moim zasięgu gdybym nie ta nieszczęsna wpinka pewnie by było po sprawie. Ciesze się bo zakładałem, że do końca sezonu zrobie choć jedno VI.1 i jest to bardzo realne a może uda się skompletować ich więcej do końca sezonu.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 07, 2016 7:02 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Dzisiaj luuz, dzień restu :P czyli podszkalanie znajomych z wielowyciągówek :)

Będkowska
American Dream IV OS (bardzo ładna droga, chociaż krótka, polecam! jak ktoś bardzo dobrze się czuje w odciągach to taka III co najwyżej :P)
Lot na Brandysa VI TR (na drugiego)
Kompot z mózgu VI+ FL (mało ciekawa, już się witasz z gąską... :) )

Tak swoją drogą to jak dokończą czyścić dół Sokolicy, to będzie piękne wspinanie! :) podobno Lot ma startować z dołu i być obity dojdzie jakieś 20-25m? całkiem ładnie bo w tamtym roku robiłem go na 1 wyciąg na linie 50m i jak doszedłem do stanowiska to zostało mi tak 1-2m czyli wychodzi, że ma obecnie 48m. Dodatkowo sporo dróg tradowych dojdzie, ciekawie to wygląda :)

Pozdr
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 19, 2016 1:23 pm 
Zasłużony

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:35 pm
Posty: 230
Udało się wyskoczyć przed pracą w Słoneczne

Prestidigitator V FL. Nie ma o czym pisać prosta łatwa i średnio przyjemna.
Shrek V+ FL. Droga jednego wstawienia nogi. Flash bo kolega wcześniej latał. Nic szczególnego pomimo, że to i tak max dnia dzisiejszego
Wstawiłem się w Płytke Benduskiego za VI.1 Popatentowałem ale nie bardzo rozumiem o jaki "cokolik" chodzi w ograniczeni? Może ktoś to zaznaczyć lub opisać? Zasadniczo jest tam jeden taki występek skalny ale bez nie droga schodzi strasznie na lewo. Nie mogłem tego rozkminić i odpuściłem.

Na koniec kolega wybrał Mała płytke VI. Na 8a piszą że soft i V+ to ja nie wiem ale nie dla mnie. Już kij ze startem bo go ogarnąłem ale dalej jest również mydło. Niby jakiś patent znalazłem ale musieliśmy już wracać. Zapewne jeszcze sie kiedyś w to wstawie

Słaby dzień skalnie za to aura piękna i pusto pod drogami troche odpoczynku od życia w środku tygodnia;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 19, 2016 1:41 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Na "Pytce" masz po prawej, jeszcze przed kominem, taki cokolik oddzielony rysą. Dość ewidentna formacja chyba

Obrazek

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 19, 2016 1:55 pm 
Zasłużony

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:35 pm
Posty: 230
I tu wychodzi moja naturalna zdolność do utrudniania sobie życia. Bo zaczynając tak myślałem ale potem stwierdziłem że to nie jest utrudnienie i napewno chodzi o coś innego. W takim razie trzeba tam wrócić i to sieknąć. Zmyliło mnie stwierdzenie "cokolik" toż to cokół bardziej albo i cokolisko;). To jeszcze z ciekawości czy ta rysa oddzielająca cokolik od płyty gra czy też jest ograniczeniem?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL