Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Wt paź 27, 2020 3:49 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 453 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So wrz 05, 2015 8:01 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Góra Birów/Podzamcze

Tarantula VI.3+ - zajefajna, urozmaicona dróżka. Start mocnym przewieszeniem za około VI.2, w środku rest, ostatnia część to cruxowa płytka z pozytywnymi chwytami i stopniami. Mocny i niegruby fak nie zaszkodzi :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2015 5:02 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dolina Kobylańska/Zjazdowa Turnia

Propozycja Marcisza VI.3 - Soft w przypadku gdy ma się +180cm. Długie ruchy po klamach z jednym trudniejszym miejscem.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 24, 2015 5:56 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Grochowiec Wielki/Słoń

SS Wiking VI.2 FL - start łatwym kominem, wyjście ponad gdzie czeka nas płytka i ryska. Urozmaicone wspinanie z jednym mocniejszym pociągnięciem z krawądek.

PS. Wszyscy w Tatrach siedzą, że brakuje wpisów ? :D

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 24, 2015 8:44 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Koluszki
Nareszcie mogę wpisać się w tym wątku :D Pierwsze VI.2 i ciśniemy dalej ;) Droga to Ludzie Silnej Woli, które ładnie poniżej opisał Tomto :)

Tomto napisał(a):
Mirów/Trzy Siostry
Ludzie Silnej Woli VI.2 :) RP - dwa cruxy, przy pierwszej wpince i bodajże w okolicach piątej. Najpierw trzeba utrzymać krawądke w mocno odpychającym miejscu, a w drugim cruxie wejść odważnie w podchwyt i sięgnąć do klamy. Ogólnie bardzo ładna droga, no hand z kolana w jednym miejscu, dużo klam a cyfra już jako tako.


Dodam od siebie również, droga piękna ;)

PS w niedziele dowiedziałem się, że od miesiąca wspinam sie ze złamanym małym palcem u stopy. Przyciasne Miury na rekonwalescencje nie działają zapewne, ale sezon trwa i cyfra zgadzać się musi :D

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 25, 2015 12:32 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Graty ! Dróżka zacna i na pewno nie z najłatwiejszych sześć dwójek. Cyfra przede wszystkim ! :D

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 25, 2015 8:01 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Koluszki
Dzięki ;) Męczyłem ją w sobotę, ale nie udało jej się w ciągu przejść. Niby droga prostych ruchów, a to mi noga wyjechała, a to zapomniałem sekwencji. Dopiero wczoraj na świeżo poszła od strzału w gronie 20-30 kibiców ze szkolnej wycieczki :D Następny cel... Magnezjówka :)

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 25, 2015 8:42 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
PS. Wszyscy w Tatrach siedzą, że brakuje wpisów ? :D


wpisami cyfry się nie robi ;-)

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N wrz 27, 2015 4:26 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Na fali wznoszącej..

Grochowiec Wielki/Nosorożec

San Quentin VI.4 - droga jednego baldu, ale za to jakiego ! Łatwe wyjście kominem, ryska, bańka do klamy. Mówią, że do VI.4 tej drodze brakuje.. i chyba się zgodzę ;)

Grochowiec Wielki/Słoń

Doleżychówka VI.1+ FL - przepiękna ciągowa droga po dobrych chwytach z 3 klamami w między czasie i restem mniej więcej w połowie. Wpisuję tu, moim zdaniem jest nieco trudniejsza od SS Wiking wycenionego na VI.2. Polecam !

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 02, 2015 6:00 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 545
Lokalizacja: Kraków
Dość promocyjna cyfra:

Żytnie Skały, Moskiewska Tiurma VI.2

Całe trudności to boulder na początku (parę ruchów w przewieszeniu po niezłych chwytach, niektóre bardzo ostre!). Po 2 wpince wyjście w rolniczy teren.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 02, 2015 7:42 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
rumpel napisał(a):
Tomto napisał(a):
PS. Wszyscy w Tatrach siedzą, że brakuje wpisów ? :D


wpisami cyfry się nie robi ;-)

pzdr


Przejściami - owszem :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 02, 2015 8:16 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
oczywista oczywistość ;]

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So paź 10, 2015 6:50 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Morsko/Skała przy Zamku

Aminokwas VI.3+ RP - 1pr. z dołem. Syty bald w lekkim przewieszeniu od startu do 3 wpinki. Druga wpinka bardzo ciężka, musiałem omijać z groźbą gleby po bańce. . Mimo wszystko bardzo fajna mimo, że krótka. Krucho ! Kolega zrzucił kamień wielkości stopy. Za jakiś czas krawąda po prawej pewnie przestanie istnieć.

Kwasimodo VI.3+/4 RP - 1pr. z dołem. Start w przewieszeniu po klamkach. Rest na półce i kluczowa płytka ze słabą dwójką i taką sobie krawądką. Również krótkie lecz godne polecenia. Dla wysokich na pewno łatwiej, dla mnie (189cm) soft VI.3+.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 11, 2015 4:42 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Koluszki
T poleciłeś rejon, chciałem jechać tam :P Wstawiałeś się w Uwiąd wiertary VI.3? ;)

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 11, 2015 5:41 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wstawiać się nie wstawiałem ale próbowałem zaraz obok Lwa Morskiego. Wiertara z dołu wygląda fajnie i właściwie tyle mogę Ci powiedzieć. Dobrze obite i króciutkie. Spróbuj jakbyś miał chęć Aminokwas, promocyjna wycena, krotka a na prawdę super bald na starcie. Jak chcesz Flash to pisz pw.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Ostatnio edytowano N paź 11, 2015 5:47 pm przez Tomto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 11, 2015 5:46 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Koluszki
Doładuje to wstawię się, moocno doładuje :P

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 6:47 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Karlin/Skała nad Wsią

Nauki Mahajany VI.3+ RP - Super sprawa, typowa jurajska płytka po dziurkach i krawądach, dość ciągowa. Nic tylko się wstawiać. Raczej z tych łatwych VI.3+.

Uśmiech Mahakali VI.3+ RP - Sprężający bald na starcie zakończony bańką do krawądy. Dalej teren za około VI.1. Na całej długości bardzo ciekawe ruchy. VI.4 napisane pod skałą raczej trzeba wstawić między bajki. :-) Rzetelne VI.3+. Polecam !

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 8:03 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 545
Lokalizacja: Kraków
Łyse Skały

Księżycowe Krajobrazy VI.2

Klasyk autorstwa Szalonego. Po dobrych chwytach, ale czujnie na nogach (i ślisko w kluczowym miejscu). Prawie 20 metrów ładnego wspinania w płycie, pion, połóg, a i kawałek ryski się znajdzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 1:08 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4245
Lokalizacja: GEKONY
Teraz jakoś robiłeś?

_________________
Dlaczego Polacy wymyślili himalaizm zimowy? Bo poza sezonem jest taniej.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 1:18 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 545
Lokalizacja: Kraków
Wczoraj robiłem :) a czemu pytasz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lis 02, 2015 5:42 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Warun idealny więc się korzysta :-)

Karlin/Skała nad Wsią

Dzień Ojca VI.3+ - dróżka w połogu z dwoma baldami i dwoma restami pomiedzy nimi. Przyjemne krawądy. Ktoś ewidetnie nie chciał żebym to zrobił, najpierw węzeł na linie a potem wyjazd nóg już po cruxie i zawiśnięcie na klamie. :-)

Podzamcze/Dziurawa

Drobne cwaniaczki VI.2 - pierwszy os w tym przedziale. Była walka, wyjazd nogi ale udało się. Droga z dołu ewidetnie zniechęca, ale przy bliższym poznaniu zmienia charakter na drobno-krawądkowy. :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lis 03, 2015 12:06 am 
Kombatant

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 3:40 pm
Posty: 397
Lokalizacja: Kobiór
Ilu to już ludzi zaliczyło pierwszego OS-a na VI.2 akurat na Drobnych Cwaniaczkach 8)

_________________
"mój mózg,to mój drugi ulubiony organ"/W.Allen/

http://gorywysokie.blogspot.com/

http://pionowyswiat.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lis 03, 2015 3:01 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
W moim otoczeniu wspinaczkowym kilka osób podobnie. Poza tym na 8a OSów prawe tyle co RP :-)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N gru 06, 2015 4:37 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Grudzień, 11 stopni, słońce. Trzeba było zakonczyc sezon czymś fajnym. :-)

Rzędkowice / Turnia Lechfora
Magnezjówka VI.2/2+ - świetna sprawa, 2pr, moje wspinane, mimo tego była niezła walka, przerwa od wspinu, cholerny chłód ( zamiast rzekomych 11 - 7 stopni plus mocny wiatr), masaż stóp(kto zrobil wie o co chodzi :) ). Dwa razy "juz lecialem" ale kompletnie zbułowany bez czucia w palcach i stopach jakos się udalo :D

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So gru 26, 2015 10:13 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Mieliśmy dzisiaj z K_ jechać z dziabami na Zakrzówek. No, ale jak tu jechać na Zakrzówek jak szykuje się 13*C i pełne słońce? W związku z tym pojechaliśmy w słoneczne...

Panel Słoneczny VI.3/3+ RP - drogą z którą niejednokrotnie męczyłem się w wakacje. Wtedy strzelił mi troczek i nie było już o czym gadać. Dzisiaj po kilku miesięcznej przerwie poszło bez zająknięcia. Nogi *zagrały* i po pierwszej wstawce poszło jak należy. Nawet wysokie wstawienie nogi nie stanowiło żadnego problemu.

Kompleks Kurdupla VI.2/2+ OS - nowa droga w słonecznych. Bardzo fajna, ewidentna linia o nie za wysokiej (wg mnie) wycenie. Po Kaligórze, oceniam tą drogę jak numer dwa w tym rejonie. Generalnie polecam!

Daje to jakąś nadzieję na przyszły sezon :roll: :wink:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N gru 27, 2015 8:23 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
m__s napisał(a):
Daje to jakąś nadzieję na przyszły sezon

Doładujesz trochę i będą z Ciebie ludzie :mrgreen:

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 06, 2016 9:32 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Koluszki
Miała być pogoda, słońce, wiosna na rozpoczęcie sezonu. Było w uj zimno, mega wiatr i mordor jednym słowem. Coś udało się ukręcić. Wyrównanie życiówki z poprzedniego sezonu x2 :)

Olsztyn

Ścianka VI.2 Droga cel z poprzedniego sezonu, ale okazji nie było pojawić się w tym rejonie. Pierwsza wstawka i mógłbym mieć OS, zabrakło 5cm do wstawienia nogi. Poszła w 3 próbie.

Wariant do Potoka VI.2 W Rettingerze jako 1+, w starszych przewodnikach jako VI.2. Bardziej skłaniałbym się ku tej drugiej wycenie :P Połóg meeega czujny, po niczym. Gra jedynie technika. Poszło w drugiej próbie. Polecam!

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 29, 2016 8:21 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dolina Wrzosy/Masyw Gullich


Freak on the leash
VI.4 RP - Wreszcie! :D 3 wyjazdy, około 12 prób. Bardzo wymagający wspin, ciężko zmotywować się do kolejnych prób, siła zadawania z dwójek, faków się nie przyda. Kluczowe jest trzymanie dupska blisko ściany. Dobre stopnie nie występują. Satysfakcja gwarantowana.

Rootsmanuva VI.3 RP - właściwie to os w tym roku. :D Jedna wstawka rok temu, tym razem bez problemu. Jedna z łatwiejszych trójek, bardzo fajna.

Troubleman VI.2 OS - dość trudna w swojej wycenie, przyjemna. W kluczowym momencie strzelałem w ciemno.. a tam klamka. :-)

A teraz czas na leżakującego od 7 tygodni na tę okazję Rowing Jacka :D

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 29, 2016 9:17 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Ładnie ładnie... gratulacje! Szybo poszło w tym sezonie. Widać siła robiona na panelu nie poszła na marne ;-)

Tomto napisał(a):
Bardzo wymagający wspin, ciężko zmotywować się do kolejnych prób

Ja robiłem Dunajową Cestę w sobotę i miałem podobne wrażenia, z tym, że z próbą i odkryciem patentu powoli zmieniałam zdanie ;-)

Ptasi móżdżek VI.2 OS - początek dosyć "ciężki" bo zaczyna się przewieszeniem, jednak dobre ustawienie w zasadzie załatwia drogę. Trudności na dwóch pierwszych wpinkach, później spacer po parku...

Rozchełstane wieśniaczki flamandzkie VI.2 OS - początek podobnie jak w poprzedniej drodze zaczyna się mocnym przewieszeniem. Wg mnie start dużo trudniejszy, do tego dwa razy dwója i później dosyć dalekie sięgnięcia. Solidna boulderowa droga. Jednak jak poprzednio początek trudny a później parch. Generalnie gdyby nie to przewieszenie na początku tu pewnie bym się w to nawet nie wstawiał.

Bajadera VI.2 RP - wyjątkowo paskudna droga... Dawno nie widziałem takiego dziwactwa. Chwyty mega gówniane, stopnie wcale nie lepsze. Generalnie podsumowanie wspinanie w Witkowych :lol:

Tomto napisał(a):
właściwie to os w tym roku

Jest taki nowy styl przejścia "OS po latach" :lol:

Warta jest jeszcze wspomnienia Dunajowa Cesta VI.3, na której walczyliśmy w sobotę. Fajna, typowo słoneczna VI.3 z czujnym wyjściem do wpinki a później crux. Szkoda tylko jak cholera, że premiuje wysokich i muszę się mocno tam nagimnastykować. Na szczęście wymyśliłem już do tego patent i teraz trzeba to tylko poprowadzić jak będzie czas. Najlepsze jest to, że chwyt, który z dołu mówiłem "Jarek, to na pewno nie od tej drogi... ... to" okazuje się, że jest od tej drogi :lol: Nie mniej jednak wydaje mi się stosunkowo proste jak na VI.3 - jak już się wie co trzeba zrobić i ma odpowiedni wzrost/zasięg 8)

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 30, 2016 5:55 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 648
Lokalizacja: Bielsko-Biała
m__s napisał(a):
Ładnie ładnie... gratulacje! Szybo poszło w tym sezonie. Widać siła robiona na panelu nie poszła na marne ;-)


Musze przyznać, że nie opier**lałem się :D Szczególnie przez ostatni miesiąc.


m__s napisał(a):
Warta jest jeszcze wspomnienia Dunajowa Cesta VI.3, na której walczyliśmy w sobotę. Fajna, typowo słoneczna VI.3 z czujnym wyjściem do wpinki a później crux. Szkoda tylko jak cholera, że premiuje wysokich i muszę się mocno tam nagimnastykować. Na szczęście wymyśliłem już do tego patent i teraz trzeba to tylko poprowadzić jak będzie czas. Najlepsze jest to, że chwyt, który z dołu mówiłem "Jarek, to na pewno nie od tej drogi... ... to" okazuje się, że jest od tej drogi :lol: Nie mniej jednak wydaje mi się stosunkowo proste jak na VI.3 - jak już się wie co trzeba zrobić i ma odpowiedni wzrost/zasięg 8)


Dunajova.. Pojechaliśmy tam w zeszłym roku z kumplem prosto z Mamutowej. Wstawialiśmy się obydwaj, doszliśmy do cruxa w pierwszej próbie, a potem jak i jeden tak i drugi nie dygnął a mam prawie 190cm. :D
Ponoć jest jakiś patet ale ja go kompletnie nie mogłem wymyślić.
Potem próbowałem jeszcze Lewiatana... Pierwszy i ostatni raz. :D Prawdziwa sztuka minimalizmu. Lubie wspin po piz*ach ale nie takich. :-)
W ogóle planuje wypad w słoneczne ale dużo ludzi u mnie jęczy bo dużo tam porobili. Ja poza Starą Drogą nie zrobiłem nic, a rejon krajobrazowo bardzo mi się podoba. Napewno bym robił Kaligórę, Panel, no i marzy mi się Pojedynek z Wiatrem ale to już ponoć mega wysoka półka.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 30, 2016 11:03 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Wstawialiśmy się obydwaj, doszliśmy do cruxa w pierwszej próbie, a potem jak i jeden tak i drugi nie dygnął a mam prawie 190cm.
Ponoć jest jakiś patet ale ja go kompletnie nie mogłem wymyślić.

No do cruxa to jest bajka. Trochę czujne wyjście do niego, ale nie ma tragedii...

Ja cruxa rozgryzłem w drugiej próbie, ale dla mnie ciężko było to zrobić. Później już zabrakło czasu i niesmak pozostał.
Nie mniej jednak myślałem, że "premiuje wysokich" ale dzisiaj koleżanka powiedziała, że ona tam nie zauważyła specjalnych trudności i zrobiła to OS a ma chyba niecałe mniej niż 160 parę cm wzrostu :lol:

Lewiatan mnie męczył rok temu, ale w końcu dziada zrobiłem. Nic specjalnego - niestety. Strasznie dziwne ruchy, ale stosunkowo krótki. Z tym, że trzyma w zasadzie całą drogę. Na pewno go nie będę chciał powtórzyć :D Za to z ostatniej podobno Dunajowa Cesta najfajniejsza. Ile w tym prawdy? Ciężko powiedzieć bo w License to Drill się jeszcze nie wstawiałem.

Jako kustosz rejonu :lol: :lol: mogę powiedzieć, że Kaligura jak i Kompleks Kurdupla (nowa droga) to dla mnie najfajniejsze drogi na Słonecznych. Kaligura bo trzyma fason praktycznie całą drogę i ma super końcówkę a Kompleks Kurdupla bo fajna droga z trawersem, gdzie występują mało spotykane ruchy - chociaż możliwe, że dla Ciebie przy 190cm wzrostu nie będzie to takie fajne i będzie wyglądało zupełnie inaczej. Panel z Twoim zasięgiem wydaje mi się, że będzie formalnością. Zwłaszcza, że później łączy się z VI.1 (+?) i trudności tam nie ma. Ciekaw jestem czy pójdzie Ci to OS-em. Ja niestety musiałem trochę się nakombinować z "wstawaniem", ale pod koniec roku poszło bez zająknięcia. Podobnie jak w Twoim przypadku można powiedzieć "OS po latach" :lol: :lol:

O Pojedynek z Wiatrem się nie wypowiem, bo nawet nie kojarzę gdzie to jest, ale z VI.4 słyszałem dzisiaj, że Dzikie Węże są mocno pouczającą drogą 8)

Ja tam twierdzę, że Słoneczne to super rejon, ale w tym roku odpuszczam go już praktycznie całkowicie. Może wpadnę jedynie dokończyć Dunajową bo szkoda ją tak zostawić, ale to się zobaczy na ile partnerzy pozwolą.

A jak Twoje wrażenia po pobycie w Mamutowej? Planuję tam w tym sezonie uderzyć. Słyszałem, że jak ma się dobrego bicka i wytrzymkę to jest całkiem spoko :mrgreen: bo drogi w prawdzie w przewieszeniu, ale po dobrych chwytach. Ktoś to potwierdza?

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 453 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL