Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Pt wrz 20, 2019 3:06 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 452 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N maja 17, 2015 3:09 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dolina Wiercicy/Ostrężnik

Akcja Wiewiórka VI.2+ RP- zróżnicowana linia, start lekkim przewieszeniem po dziurkach w na 1-3 palce, przy trzeciej wpince no hand, a dalej połóg w którym crux :D, bardzo czujna 4 wpinka w połogu, który doprowadza nas do okapu gdzie z turbo-podchwytów trzeba zadać do dwóch krawądek po sobie a następnie do klamy gdzie kończą się trudnośći. Zdecydowanie polecam, dużo się dzieje.

Były wstawki w Nieńce VI.3, żadne miejsce nie sprawia wielkiego problemu lecz ciąg wykańcza, może na koniec sezonu :)

I jeszcze z zeszłego tygodnia:

Mirów/Trzy Siostry

Ludzie Silnej Woli VI.2 :) RP - dwa cruxy, przy pierwszej wpince i bodajże w okolicach piątej. Najpierw trzeba utrzymać krawądke w mocno odpychającym miejscu, a w drugim cruxie wejść odważnie w podchwyt i sięgnąć do klamy. Ogólnie bardzo ładna droga, no hand z kolana w jednym miejscu, dużo klam a cyfra już jako tako.

Męczyliśmy Tragiczne Marzenia VI.3+ :) prawie 3 godziny lecz wyjście z okapu nie puściło, rozpatentowane także następnym razem musi puścić. :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt cze 02, 2015 9:54 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Ostatnio się trochę ogarnąłem już po urlopie. Nie jest to jeszcze to co przed ale jak sie nie ma co się lubi to... Czasu mało bo niejednokrotnie wracamy po 21 do Krakowa, ale .

Aurora Borealis / Ostatnia / Słoneczne Skały VI.2+
Fajna droga w cieniu. Start po krawądkach w lekkim przewieszeniu. W zasadzie trudności kończą się po wyjściu do 3 wpinki. Później super wspinanie się ostrzem skały. Końcówka lepsza od początku. Wydaje mi się, że łatwe jak na VI.2+

Klęska szybkiego Heinza / Płytka Benduskiego / Słoneczne Skały VI.2+
Fajna sprawa. Start z małych chwytów a później pod rząd lecą 4 fakery. Każdy z pierwszych wpinek do wykonania z fakera. Jednak dobrze widoczne stopnie robią swoje.

Zemsta Lewiatana / Ostatnia / Słoneczne Skały VI.3
Myślałem, że będzie łatwiej niż wyglądało na pierwszy rzut oka. Niestety trochę się z nią męczyłem. Na szczęście w końcu wymęczyłem. Nie za komfortowe stopnie i małe . na chwyty. Trudność wg mnie między 2 a 3 wpinką. Najlepsze, że gdy się wydaje, że jest już po drodze to tylko tak się wydaje! Generalnie trochę mnie ta droga zmęczyła a końcówka mocno zaskoczyła.

A teraz pora zmienić rejon :lol: :lol:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt cze 02, 2015 10:16 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 24, 2011 7:54 pm
Posty: 2481
m__s napisał(a):
Słoneczne Skały VI.3

m__s napisał(a):
Niestety trochę się z nią męczyłem


nosz motyla noga szkoda :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 11:51 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Opie***ał się zimą, to teraz mocy brakuje :mrgreen:

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 10:15 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Madness napisał(a):
nosz motyla noga szkoda
heheh z dołu wyglądała na taką co puści od razu :mrgreen: później zaczęła oszukiwać :mrgreen: :mrgreen:

semow napisał(a):
Opie***ał się zimą, to teraz mocy brakuje
dokładnie! Muszę Niedźwiedzia opierd0lić za słabe przygotowanie :mrgreen: :mrgreen:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 6:42 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Graty, dobrze się orientuję, że to first VI.3 ? :D

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 6:30 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Dzięki, zgadza się... oby nie ostatnie 8)

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz cze 18, 2015 9:29 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Stone Cold Sober, 7a+, Wig, Zillertal - Chyba najładniejsza droga z jaką miałem do czynienia.. Biegnie kantem nad rwącym potokiem, a sama droga jest bardzo urozmaicona. Dodatkowo jeszcze ta niepewność przed startem, z racji na położenie można się trochę zawahać czy na pewno napierać :-)

Jak by to powiedział Wiesiek Wszywka: "Robić bez obawień. Niebo w ziemi"

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 27, 2015 8:17 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dolina Będkowska - Łabajowa

Obladi-Oblada VI.2+ super klasyk P.Korczaka. Najładniejsza droga jaką zrobiłem w skałach.

Droga stara (1985) wyślizgana, lecz stopnie są na tyle dobre, że nie udało mi się ani razu wyjechać nogą. Może wydawać się parametryczna lecz moim zdaniem można ją robić i z dalekimi przestrzałami jaki i robiąc przytrzymki na gorszych chwytach. Udało się w 4 próbie mimo zbułowania się i locie na Nasze Błoto VI... Polecam ! :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Ostatnio edytowano N cze 28, 2015 12:32 pm przez Tomto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 27, 2015 9:51 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Dolina Będkowska - Łabajowa
Moim zdaniem ciężka na OS więc opiszę.


Rozumiem radość ze zrobienia ładnej drogi, ale po kiego ten opis? To, że dla Ciebie ciężka OSem to zupełnie nie ma znaczenia.
Swoją drogą, na własne oczy widziałem ze 4 różne sposoby przejścia cruxa, w czwartek nawet bez kluczowego faka :D
A jeszcze inna sprawa to to, że aktualnie do owego faka prowadzą dwie metrowe, magnezjowe szyny, więc ciężko mówić o czystym oesie :mrgreen:

Tomto napisał(a):
wyjście rysą i chwytami po lewej około 4-5m bez wpinki do stanowiska ale już łatwiej.


eee, droga ma z ~17 metrów a tu nagle 5 metrów bez wpinki? może połowa tych 5 metrów jest od wpinki do stanu.

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 27, 2015 10:15 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Zgadzam się z Markiem. Gratulacje z drogi, ale jeśli nikt nie pyta to taki opis tylko szkodzi :?

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 10:36 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
marekm napisał(a):
Tomto napisał(a):
Dolina Będkowska - Łabajowa
Moim zdaniem ciężka na OS więc opiszę.


Rozumiem radość ze zrobienia ładnej drogi, ale po kiego ten opis? To, że dla Ciebie ciężka OSem to zupełnie nie ma znaczenia.
Swoją drogą, na własne oczy widziałem ze 4 różne sposoby przejścia cruxa, w czwartek nawet bez kluczowego faka :D
A jeszcze inna sprawa to to, że aktualnie do owego faka prowadzą dwie metrowe, magnezjowe szyny, więc ciężko mówić o czystym oesie :mrgreen:

Tomto napisał(a):
wyjście rysą i chwytami po lewej około 4-5m bez wpinki do stanowiska ale już łatwiej.


eee, droga ma z ~17 metrów a tu nagle 5 metrów bez wpinki? może połowa tych 5 metrów jest od wpinki do stanu.


Radośc ogromna - to fakt. :) Jeśli ktoś zamierza tam robić OS to w tym momencie przestaje czytać dalej.
Wrzuciłem opis dla RPowiczów na zachętę, wiadomo, na miejscu każdy patentuje po swojemu.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 12:16 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 781
Lokalizacja: Jaworzno
Tomto napisał(a):
Radośc ogromna - to fakt. :) Jeśli ktoś zamierza tam robić OS to w tym momencie przestaje czytać dalej.
Wrzuciłem opis dla RPowiczów na zachętę, wiadomo, na miejscu każdy patentuje po swojemu.


Nie no Panowie to, że Tomto opisał to nie znaczy, że to jest coś złego. Chociaż może warto byłoby napisać i pogrubić np. "uwaga spoiler, nie czytać jeżeli chcesz zrobić OS" szkoda, że nie ma "ukrytych" cytatów tak jak to jest na nie których farach piszesz "spoiler - opis drogi" i dopiero jak klikniesz w niego to Ci się wyświetla tekst :)

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 12:23 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Major napisał(a):
Nie no Panowie to, że Tomto opisał to nie znaczy, że to jest coś złego

W skałach nie jeden by go "zjebał" za to, że przed przystąpieniem do drogi powiedziałby mu jak iść 8)

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 12:34 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tu jest forum i kto nie chce nie czyta. W skałach to raczej co innego... :) Opis skasowany, żeby was nie gryzło w oczy.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 1:18 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2984
Lokalizacja: Kraków
Tomto na Łabajowej polecam Ci "Świadectwo minionych wieków" VI.1+/2. Jak dla mnie bardzo droga, chociaż robiłem ją z rok temu 8) Początek jest trochę wyślizgany, ale później już leci.

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 1:55 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wrócę tam na pewno bo mam jeszcze trochę do zrobienia i ogólnie fajne drogi tam są. Jak na razie na celowniku Pola Marchewkowe VI.3 obok ale Twoją propozycję też rozważę. :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 28, 2015 6:28 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Od Pól marchewkowych dużo fajniejszy jest Cadyk Cypełe. Na prawde treściwa droga :-)

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 29, 2015 9:11 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przyglądałem sie temu okapowi na Cadyku i rzeczywiście konkret. Raczej nie moja liga jeszcze tym bardziej ze jestem raczej płytowcem. ;) Po wyjściu z okapu trudności trzymają czy już puszcza ?

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 29, 2015 9:28 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Przyglądałem sie temu okapowi na Cadyku i rzeczywiście konkret. Raczej nie moja liga jeszcze tym bardziej ze jestem raczej płytowcem. ;) Po wyjściu z okapu trudności trzymają czy już puszcza ?


w okapie jest trudno, ale na płytce wyżej też :)

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 29, 2015 8:57 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 544
Lokalizacja: Kraków
Wiem, że cyfra nie w temacie, ale na Łabajowej warto przy okazji zrobić biegnącą obok Lewą rękę w ciemności, cieszącą się zasłużoną opinią klasyka :). Również trzyma w okapie i w płytce wyżej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 29, 2015 9:58 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Raczej nie moja liga jeszcze tym bardziej ze jestem raczej płytowcem. ;)


Oj tam, sam najbardziej lubię rajbungi, ale właśnie o to chodzi, żeby rozwijać słabe strony :-) Zresztą tak jak napisał Marek, nie w samym okapiku rzecz :-)

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 09, 2015 7:45 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Marek, jak tam pano...? Mam nadzieje ze nie dlugo kolejna trojka zrobi wpis. W tym roku juz dwie trzy osobowe ekipy skorzystaly z mojej rekomendacji :)

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 09, 2015 9:04 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
od momentu kiedy widzieliśmy się nie próbowałem :oops: z tym że Twój patent ze strzałem do podchwytowego faka jest dla mnie kosmiczny :D
widziałem że Michał Pojebanego zrobił, a Tobie siadła droga koło Pano i coś tam na Pochyłym :D - gratulacje! :)

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 24, 2015 8:03 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Tzn ten 'strzał' do faka można zamienić na statyczne sięgnięcie, ja to na szybko robiłem.
Znajomi lepiej przypatentowali i można wejść w niego na spokojnie :)

Michał się rozkręca, będą kolejne drogi w tym stopniu;)
Teraz na Cmentarzysku się relaksujemy. Warto odwiedzić kilka tamtejszych klasyków :)

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Ostatnio edytowano Pn sie 24, 2015 11:12 am przez Explorer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sie 15, 2015 2:16 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wyczekane, upragnione. :D

Łyse Skały/Dolina Szklarki

Zulus Czaka VI.3 RP - padło w czwartej próbie :D, siadła mi idealnie podobnie jak Obladi-oblada (obydwie Korczaka). Kruxowy fak trochę zniechęca w początku ale po rozpracowaniu już bez większych trudności. Dość ciągowa i długa 20m, może więcej. Mogę iść na urlop :D
Polecam !

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 17, 2015 5:28 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Graty, jedna z fajniejszych trójek u nas

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 17, 2015 6:04 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Explorer napisał(a):
Graty, jedna z fajniejszych trójek u nas
Explorer napisał(a):
Graty, jedna z fajniejszych trójek u nas


Dostałem podobną rekomendację.
Palczasta, długa, wysokie wstawianie nóg, miód malina. :D

Ps. Explorer, znasz może podobne drogi w tym stopniu lub pół stopnia trudniejsze w płytach ?

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 24, 2015 9:15 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Możesz śmiało uderzać na drogi takie jak Wzlocik, Esteci, Na pół palca wprost, Lewiatan w raju -też nie głupia droga, Pojebany w słońcu.

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Ostatnio edytowano Pn sie 24, 2015 11:14 am przez Explorer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 24, 2015 9:57 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dzieki. Pojebany to jest to ;) Fajna nazwa no i kolejny stopień wyżej, tym bardziej, że na Zulusie czułem, że mógłbym więcej.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 452 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL