Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Pt sie 17, 2018 11:35 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 451 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lip 06, 2017 3:45 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 433
Lokalizacja: Kraków
Drogi nie wyznacza cyfra, a raczej jej przebieg. Jeżeli nie dało się inaczej obić, to powinny być określone ograniczniki, a z tego co widzę to ich nie ma. W takim wypadku jak da się zrobić łatwiej (trzymając się lini drogi tzn ringi w zasięgu i brak kombinowania typu chodzenie zakosami po bokach ;-)) to droga jest po prostu łatwiejsza i tyle :-) Szukanie ograniczników na siłę to droga donikąd bo wtedy można obić drogę która po rzeżbie ma VI.1, zrobić patentem za VI.6 i powiedzieć że niech się martwią powtarzający, niech sami szukają trudnosći ;-P

pozdro

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 06, 2017 6:50 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Czasem nie trzeba pisać o ograniczniku, bo narzuca go rzeźba terenu w kontekście obicia - naturalny, zdroworozsądkowy ogranicznik. Cyfra może dużo mówić o przebiegu drogi.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 06, 2017 10:25 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Czy ktoś wbijał się w Rysę Kurtyki VI.2+ na Czarcich Wrotach? dzisiaj probowaliśmy coś popatentować, udało się zawiesić wędkę, i z blokami przejść... ale nie wiem czy mam optymalne patenty powyżej 5wpinki :P. Strasznie nas sprała, droga piękna, ruchy - kosmos :), szkoda tylko bardzo dużej kruszyzny, bo byłaby klasykiem. Ciekawi też wpis Marcina Wszołka na 8a: "spokojnie 6.3 i to niełatwe, szczególnie na OS. Ciekawa!"
Dla mnie mega hard.

Pozdr
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 07, 2017 8:38 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Major napisał(a):
Chętnie poczytam bo to jest mój cel na ten sezon , podobno bardzo ładna linia?
Przyczajony Kucyk, ukryty Smok - droga całkiem spoko, ale na pewno nie jest to najłatwiejsze VI.3 jakie robiłem. Potrzeba było chyba 3 wstawek. Umiejętność odkrycia chwytów i dobrej pracy nóg to podstawa. Jak umiesz wspinać się w bok to też pomaga. Droga fajna, ale bez szału. Ja bym powiedział, że miejscami parch. Na pewno nie umywa się do Ani Me Ani Be Ani Kukuryku. Z takich VI.3/+ to zdecydowanie lepsze polecenia jest Boskie Buenos VI.3+. Ryska za VI.2 o której wspominał Michał też jest super. Dużo fajniejsze od Kucyka. Jednak w porównaniu z Ludojadkiem VI.2 to ryska jest dużo dużo łatwiejsza.

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 07, 2017 11:17 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Dzięki za info ;)

Mam sporą listę VI.3/3+, ale nie wiem czy w tym sezonie starczy pary i żelaznego szpona :), kontuzja trochę pokrzyżowała plany, ale tragedii nie ma :)

Może doradzicie w co warto się wstawić?

VI.3
- Zulus Czaka, Łyse (to standard chyba :P)
- Pojedynek z Wiatrem, Słoneczne (bez ogr., z ogrem VI.4, podobno najładniejsza droga na Słonecznych, ale harda)
- Przyczajony Kucyk Ukryty Smok, Mamutowa (tu już mam info :P)
- Blake wieczny łowca VI.3, Kręta
- Wzlocik, Pochylec
- Spartaczkus, Cygańska Turnia, Brzoskwinka
- F4F Wildcat, Dzika Baszta, Brzoskwinka
- Fidel Gastro, Skała nad Potokiem

na Północy
- Siekierka, motyka, Baba, Dolina Wiercicy
- Penis Rusos, Popielarka, Podlesice
- Pożegnanie z broną, Popielarka, Podlesice

VI.3+
- Boskie Buenos, Mamutowa (podobno hard?)
- Recto, Skała nad Potokiem
- Chłopcy silni jak stal, Dzika Baszta
- Ani Gniady nie da rady, Ratusz

Pozdr
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 07, 2017 12:49 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
VI.3
- Zulus Czaka, Łyse (to standard chyba :P) - krajobrazy ładniejsze. Podobał mi się też baldzik na Andrzej Kmicic, ale nie wiem czy Ci podejdzie.
- Pojedynek z Wiatrem, Słoneczne (bez ogr., z ogrem VI.4, podobno najładniejsza droga na Słonecznych, ale harda) - widziałem z dołu, miałem się wstawiać, ale nie było ani spręża ani specjalnie nie zachęcała, w dodatku słowo "organicznik" mnie wkur...
- Przyczajony Kucyk Ukryty Smok, Mamutowa (tu już mam info :P) - szkoda czasu IMO
- Wzlocik, Pochylec - ludzie mowia, ze kazda drog na pochylcu jest ladna ;-)

VI.3+
- Boskie Buenos, Mamutowa (podobno hard?) - hard. Jak chcesz łatwe to Okapik 22 lipca.
- Recto, Skała nad Potokiem - podobno definicja VI.3+

Na pewno Ani Me Ani Be Ani Kukuryku, Lewy Meningitis, Lewiatan w Raju (lubię dziurki i wyjście studnią dusz), Wehikuł Czasu na Zegarowych.

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 08, 2017 11:32 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 661
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Major napisał(a):
Może doradzicie w co warto się wstawić?


Kolejny argument żeby stworzyć listę o której pisałem w innym wątku.
Może osobny temat gdzie byłaby tylko aktualizowana lista z drogami podzielona wg stopnia trudności?

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 08, 2017 2:37 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zulus dla mnie super, połogie wspinanie po dobrych chwytach z jednym wyjątkiem. Zrobiłem jako pierwsze VI.3.
Pojedynek z Wiatrem, mega trudne w wersji z ogrem.
Boskie próbowałem 3 lata temu, pamiętam tylko, że pogięło mnie jak szmatę.
Ani gniady nie da rady. Bardzo siłowe i dynamiczne wspinanie w ogromnym przewisie lub nawet dachu.

Od siebie dodam:
Taniec ze Słoniem VI.3 hard - perełka, obłości; Prostowanie Wariantów Klasycznych VI.3+/4 (jesli lubisz płyty) dla mnie to esencja wspinania, bald + 15m ciągu; Strzelcy podchalańscy VI.3+, ciąg po dobrych dziurkach, konkretne zgięcia według mnie bardzo trudne w tym stopniu; Cadyk Cypełe VI.3+ soft - wielowymiarowy wspin,
Za Marcinem, Lewy Meningitis.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 09, 2017 9:27 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Boskie próbowałem 3 lata temu, pamiętam tylko, że pogięło mnie jak szmatę.
Mnie ostatnio zrzuciło spod stanu :lol:

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 09, 2017 11:56 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mnich
Ny-ny-ny VIII- OS - niezly hardkor, katolicki połóg
. Pierwszy wyciąg wymaga zelaznej wydymki w łydkach. Rece mozna niemal schowac do kieszeni. Doslownie, sa miejsca bez zadnych chwytow i ze stopniami wielkosci ziarnka grochu. Do tego rzadkie obicie na starcie. Uwzgledniajc ogr. odczułem trudnosci jak wyzej. Kolejny wyciagi juz mniej wamagajace. Polecam, nietuzinkowe wspinanie.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 10, 2017 10:28 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
"wspina się na nogach" w granicie nabiera nowego znaczenia :-) Ja żałuję, że nie mogłem się już wczoraj wstawić w Wacława. Wygląda całkiem fajna a obicie wygląda na lepsze niż na niejednej drodze na Jurze :roll:

Nie mniej jednak widać, że wybrałeś idealną drogę pod kontuzję :thumright:

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 11, 2017 5:31 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
m__s napisał(a):
"wspina się na nogach" w granicie nabiera nowego znaczenia :-)

Dodam tylko, że nie tylko w granicie ale szczególnie na tej drodze. :mrgreen:

m__s napisał(a):
Ja żałuję, że nie mogłem się już wczoraj wstawić w Wacława. Wygląda całkiem fajna a obicie wygląda na lepsze niż na niejednej drodze na Jurze :roll:


Tu się mylisz. Do 3 wpinki na pierwszym wyciagu trzeba uważać. Do pierwszej - wiadomo, gleba a jest już dość trudno, spod drugiej również gleba, spod trzeciej lecisz na tafle po lewej. Nie za fajnie. No i ogólnie lecąc w takim połogu napewno sobie coś poobdzierasz. :-) Nie żałuj Wacława tylko idź na Nyny :-)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 11, 2017 8:46 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Tak swoją drogą to jakiś czas temu robiłem sobie listę dróg ubezpieczonych lub częściowo ubezpieczonych w Tatrach
https://docs.google.com/document/d/1DYu ... sp=sharing

Może ktoś coś jeszcze dopisze/poprawi?

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 11, 2017 9:04 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 433
Lokalizacja: Kraków
na Mnichu jest jeszcze "Florecistka z hotelu Adalbert", gdzieniegdzie troszkę trzeba dołożyć, ale większość idzie po spitach. Droga raczej nie urzeka, ale jednak jest ;-)

tutaj info od autorów:

http://wspinanie.pl/2007/08/dwie-nowe-d ... ej-mnicha/

pozdro

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 11, 2017 2:07 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zamarła T.
http://drytooling.com.pl/baza/topo/tatry/7404-prze-puklina-zamarla-turnia. Trzeba dokładać ale kluczowy wyciąg w całości obity.

Osterva
http://drytooling.com.pl/baza/topo/tatry/7428-shangri-la-galeria-osterwy

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 14, 2017 9:23 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Rysa Babińskiego VI.2+.

Nienawidzę rys. Nie lubie i nie umiem się w nich wspinać, ale ta droga to prawdziwa petarda. Chyba najładniejsza obok wDupie.com VI.2+ jaką robiłem :wink:

Keep Smiling VI.3

IMO soft, ale super wspinanie. Taka trochę namiastka Mamuta bo przewieszone i wspinanie w bok zakończone wyjściem przez okap. Mega pozytywne chwyty i super fajna droga.

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 15, 2017 12:27 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Właśnie tego dnia miałem jechać na Babińskiego ale na szczęście coś mnie podkusiło i wyszedł mi dzień konia :)

Skała nad Potokiem

Recto VI.3+ OS - świetna, bardzo zróżnicowana linia. Zaczynamy lekkim zacięcieciem przechodzącyn w dulfra. Następnie techniczne wspinanie w połogiej płytce wyprowadzające pod okap. Stąd siłowo już w lekkiej przewieszce aż pod stan. Pierwszy OS w tym stopniu po 6 tyg od kasacji troczka :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 15, 2017 8:15 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Właśnie tego dnia miałem jechać na Babińskiego ale na szczęście coś mnie podkusiło i wyszedł mi dzień konia

Czyli potwierdza się. Co Cie nie zabije to Cię wzmocni ;-) Super. Gratulacje! Podobno to jest definicja czystego VI.3+. Kiedyś tam byłem i w sumie fajne miejsce na upalne dni. Wtedy jednak ja byłem po kontuzji i nie w głowie mi były takie trudności. Teraz nie wiem czy będzie sens jechać tylko na jedną drogą. Podobno gdzieś blisko są Jęzory i też jest super wspinanie.

Kolega też ostatnio zrobił tą drogę i bardzo sobie chwalił!

Robiłem wczoraj na rozgrzewkę "W cieniu Tytanów". Może z Twoim zasięgiem będzie dużo łatwiej, ale co mnie ta droga sprała to mi nikt nie odbierze :lol: Jak to ma VI.2 to Babiński powinien mieć z VI.3.

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lip 15, 2017 1:39 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
m__s napisał(a):
Podobno to jest definicja czystego VI.3+. Kiedyś tam byłem i w sumie fajne miejsce na upalne dni. Wtedy jednak ja byłem po kontuzji i nie w głowie mi były takie trudności. Teraz nie wiem czy będzie sens jechać tylko na jedną drogą. Podobno gdzieś blisko są Jęzory i też jest super wspinanie.



Robiłem wczoraj na rozgrzewkę "W cieniu Tytanów". Może z Twoim zasięgiem będzie dużo łatwiej, ale co mnie ta droga sprała to mi nikt nie odbierze :lol: Jak to ma VI.2 to Babiński powinien mieć z VI.3.


Czyste 3+ to dla mnie Strzelcy Podhalańscy i Prostowanie Wariantów Klasycznych. Obie drogi są jednak trudniejsze niż Recto ale nie wiele.
Sens zawsze jest jechać, robisz Recto OS i po pół godziny zawijasz na Pochylca 5km dalej :-)
Bolecho to Bolecho, nie byłem ale domyślam się, że wyślizg i klasyki też wnoszą swoje do trudności.

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 16, 2017 10:41 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Zacięcie przy goleniu uda VI.2+ RP, Cygańska Turnia, Dolina Brzoskwinki -
Rozpoczynam dalszą eksplorację Doliny Brzoskwinki, w piątek po rozgrzwce na Jacek Cygan na Cygańskiej Turni, zawiesiliśmy wędkę na "Zacięcie przy goleniu uda", 2 wstawki na wędkę ruchy jak dla mnie dosyć harde, niby krótkie 15m, ale góra to krótka lekko przewieszona rysa z zacięciem. Na początku wydaje się nie do urobienia, kliny są bolesne, ale po chwili wynajduje optymalne patenty. Dzisiaj wstawka obok w VI+ (Sporty popularne i Giewonty z gwintem), rozwieszenie ekspresów, przypomnienie patentów w cruxie i udaje się zrobić w 1próbie z dołem :). Droga całkiem ładna, można się zdziwić :), ogólnie Cygańska Turnia, Dzika Baszta i Mysiura bardzo mnie zainspirowały :D

Pozdr
Tomek

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 9:32 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Fidel Gastro VI.3?? RP, Skała nad Potokiem - brak info o ograniczniku, na PG jest napisane "bez lewej rysy" (start drogi Massdamer). Więc skorzystałem z prawej rysy :), sekwencja z nią bardzo się narzuca, ruchy estetyczne, ale wtedy jak dla mnie ~VI.2. Bald bez korzystania z obu rys dosyć hardy i raczej nieładny po piciokach (osoby obok stwierdziły, że już łatwiej zrobić Valhalle i Recto).

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 10:04 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Widać forma dopisuje :-) Gratulacje! Ciekawe do jakiego poziomu uda Ci się dojść w tym sezonie.

Może Kurs Ekiperski Ci podejdzie jeszcze. Raczej softowe z jednym miejscem. Ostatnio koleżanka zrobiła także nie może być trudne :eye:

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 10:23 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 433
Lokalizacja: Kraków
Kursk Ekiperski ;-) faktycznie droga z gatunku soft.

pozdro

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 10:37 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Ciężko powiedzieć, powoli wracam do formy z lutego, myślę, że już jestem w 90-95% :)
Ale w sumie nie wspinam się dla cyfry tylko dla danego problemu, pokonania danej trudności na drodze:) świetnie opisała to Hazel Findlay ("myślenie o rozwoju", "rozwiązany problem, a nie efekt końcowy"), złapałem się na tym, że nawet jak jeszcze nie urobiłem drogi to miałem ogromną satysfakcję jak potrafiłem zrobić 2nowe ruchy :), ze nauczyłem się czegoś nowego.
http://cragmagazine.pl/mentalny-trening ... woj-umysl/

Chociaż człowiekowi jest mało, po kontuzji chciałem wrócić do rozwiązywania problemów z zeszłego sezonu czyli ok VI.1/VI.1+, potem jak widziałem, że bardzo szybko wracam do tego poziomu, to pomyślałem... a może jednak stać mnie na jakiś problem VI.2? :D, ale po krótkiej pracy nad sobą przyszło kilka VI.2... i wyciągnąłem z książki Horsta "piramidkę" na VI.3 :), ale kolega mi mówi, że w takim razie będę wstanie zrobić 2 takie drogi.. to może lepiej rozpisać sobie na VI.3+? :D i tak doszedłem do pytania z książki... czy każdy człowiek może dojść do pokonywania problemów na drodze o trudnościach ok VI.4? powoli wydaje mi się, że tak jest to tylko kwestia czasu, motywacji, genów i systematycznego treningu. Oczywiście zrobienie 1 czy 2 dróg nie oznacza, że mój poziom pozwala na pokonywanie wszystkich problemów z danej trudności ;) ale robiąc to "piramidką" utwardza poziom o 1-2stopnie niżej ;) bo trzeba tych dróg jednak kilka-kilkanaście pokonać.

Chyba już dawno wspinanie tak mnie nie cieszyło i nie sprawiało mi tyle radości :P

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 10:39 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Gdzie jest "Kurs ekiperski"? :)

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 11:02 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 433
Lokalizacja: Kraków
Na Ogrodzieńcu w Słonecznych i nie Kurs ;-)

pozdro

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 11:06 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Dzięki za info :), może będę miał mobilizację wrócić w Słoneczne, bo trochę mi bokiem wyszły i musiałem sobie odpocząć :P :D

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 11:45 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 636
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Major napisał(a):
Fidel Gastro VI.3?? RP, Skała nad Potokiem - brak info o ograniczniku, na PG jest napisane "bez lewej rysy" (start drogi Massdamer). Więc skorzystałem z prawej rysy :), sekwencja z nią bardzo się narzuca, ruchy estetyczne, ale wtedy jak dla mnie ~VI.2. Bald bez korzystania z obu rys dosyć hardy i raczej nieładny po piciokach (osoby obok stwierdziły, że już łatwiej zrobić Valhalle i Recto).


Gratulacje! Oglądałem to z dołu i rzeczywiście wydaje się logicznie iść z tym kancikiem po prawej. Ale właśnie mimo tych niepewności co do przebiegu się nie wstawiłem ;-)
Często bywasz w Słonecznych/Łysych więc drogi jak Zulus Czaka i Dunajova cesta powinny Ci wejść dość szybko. No i jakbyś wrócił na Skałe nad Potokiem to koniecznie Recto - super linia. :-)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 1:20 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2926
Lokalizacja: Kraków
Tomto napisał(a):
Recto

Muszę wrócić i dojebać koledze robiąc to też OS :mrgreen: :mrgreen:

Brzytwa Ockhama Wprost VI.2+ OS. IMO soft, dużo łatwiejsze od Rysy Babińskiego. Czy ładne? Fajne wspinanie w płytce. Oprócz jednego miejsca raczej logiczne. Podobno rysa z prawej to ogranicznik.

_________________
blog | 500px

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 19, 2017 1:36 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 17, 2013 7:34 am
Posty: 779
Lokalizacja: Jaworzno
Gdyby ktoś wstawiał się w Valhalle zalecam kask! kilka razy leciały stopnie :) niby obok Recto, a wygląda na dużą różnicę w kruszyźnie :)

_________________
"Gdyby ludzie od jaskiniowej epoki robili tylko to, co wyglądało na możliwe, do dzisiaj siedzieliby w jaskiniach" - Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 451 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL