Forum portalu turystyka-gorska.pl
http://forum.turystyka-gorska.pl/

Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3
http://forum.turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?f=14&t=13759
Strona 1 z 16

Autor:  rumpel [ Śr lip 25, 2012 9:50 am ]
Tytuł:  Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Na próbę zakładam taki wątek(nie wiem czy się przyjmie, czas pokaże), tak aby można się podzielić informacjami na temat dróg w tych trudnościach. Tych łatwiejszych, i tych nad którymi trzeba trochę popracować.

Na początek podam kilka ciekawych(wg mnie :-)) propozycji:

Kumkania - VI.2 - Turnia Nad Szańcem - Dolina Będkowska - 7R+ST

- Bardzo dobra propozycja jak chodzi o pierwsze VI.2, dziurki nawet spore, a cruxem jest jedno miejsce, które dostarcza dużo satysfakcji :-) Polecam, jak ktoś chce się spróbować z tymi trudnościami. Obita na prawdę komfortowo.

Jelenie na rykowisku - VI.2 - Skała Artystów - Dolina Brzoskwini - 3R+ST

- Tutaj tak na prawdę nie wiem, czy droga zasługuje na taką wycenę.. Trudnością są dwa syte ruchy. Jak ktoś się zepnie, to można je praktycznie przeskoczyć. Obicie ok.

Salve Imperator Hades - VI.2 - Hades - Dolina Będkowska - 4R+ST

- Droga w starym stylu. Cała po dziurkach, a to na faka, a to na dwa paluszki. Trzeba ładnie pracować nogami. Droga bardzo ładna i na prawdę polecam :-) Obicie drutem zbrojeniowym, ale komfortowe. Stan to kolucho.

Finezyjnie przycięte paznokietki - VI.2+ - Zaklęty Bastion - Dolina Będkowska - 3R+ST

- Droga po mikro krawądkach, i obłych chwytach na palce. Na prawdę palce trzeba mieć dobrze dogrzane. Cruxem jest miejsce, gdzie trzeba ładnie zapracować balansem. Obita dobrze, acz jedna wpinka jest troszkę niewygodna.

Jak na początek to by było na tyle ;-)

pzdr

Autor:  Explorer [ Cz lip 26, 2012 3:22 pm ]
Tytuł: 

Sprężarka VI.2 (9R + StZ) (na skale Kapitan Garliczka)

Raczej z tych słabszych VI.2 (choć mi brak jeszcze obycia w tym stopniu).
Droga długa i ładna!

Autor:  rumpel [ Cz lip 26, 2012 3:28 pm ]
Tytuł: 

A sam Kapitan jak się podobał? Bo byłem tam i mnie raczej nie przekonał, krucho, no i ogólnie ciężko czasami stwierdzić gdzie idzie jaka droga ;)

Pamiętam że na rozgrzewkę chcieliśmy wbić się w Typ B, i przebieg tej drogi w topo jest źle wrysowany, bo tak jak w topo nie ma tej drogi. Są dwie po bokach, ale ta z prawej ma dużo więcej niż VI+

ps. i śmignij sobie na Turnie Nad Szańcem celem zrobienia "Kumkania", wg mnie nie pożałujesz :-)

pzdr

Autor:  Explorer [ Cz lip 26, 2012 3:39 pm ]
Tytuł: 

Drogi na Kapitanie są całkiem fajne, ale na tej dużej ścianie oczywiście! :)
Trochę brudne, ale co się dziwić jak z góry cały czas leci ściółka hehe
Te krótkie wyglądają na totalne parchy!

Odwiedzę Kumkania na pewno :)

Autor:  rumpel [ Cz lip 26, 2012 3:51 pm ]
Tytuł: 

No ja się połasiłem na jedną z tych krótkich, i dość że brzydka, to jeszcze przeloty ch*jowo wbite. Czuć gdzieś tam w oddali ducha Stefana ;)

pzdr

Autor:  dradamu:) [ Cz lip 26, 2012 7:07 pm ]
Tytuł: 

Z podkrakowskich VI.2 na pewno warto odwiedzić Płyty Sasa na Dupie Słonia. Zarówno lewa jak i prawa oferują piękne, wytrzymałościowe wspinanie po dobrych chwtyach. Razić jedynie może stopień ich wyślizgania:) Bardzo onsajtowe jak dla mnie.

Autor:  rumpel [ Cz lip 26, 2012 7:54 pm ]
Tytuł: 

Płyty Sasa nie robiłem, bo mnie właśnie to wyślizganie odstrasza, dodatkowo cały czas tam mnóstwo ludzi :-)

pzdr

Autor:  dradamu:) [ Cz lip 26, 2012 10:36 pm ]
Tytuł: 

Dziś nikogo nie było, tylko strasznie porno i duszno:)

Autor:  Explorer [ Śr sie 15, 2012 4:18 pm ]
Tytuł: 

rumpel napisał(a):
Salve Imperator Hades - VI.2 - Hades - Dolina Będkowska - 4R+ST

- Droga w starym stylu. Cała po dziurkach, a to na faka, a to na dwa paluszki. Trzeba ładnie pracować nogami. Droga bardzo ładna i na prawdę polecam Smile Obicie drutem zbrojeniowym, ale komfortowe.



Potwierdzam powyższe! :)

Byliśmy w niedziele, ale tylko Michał zrobił.
Potem totalna zlewa i gradobicie. Skała do niczego...
Dziś było drugie podejście i po walce siadła.

Autor:  marekm [ Cz sie 16, 2012 12:29 pm ]
Tytuł: 

Studnia Dusz - VI.2(+?) - Ostatnia - Słoneczne Skały

Pierwotnie start (3 wpinki) był wspólny z łatwym filarkiem po lewej stronie (Filar Ostatniej) i już wtedy Studnia była wyceniana na VI.2. Rok temu pojawiły się 3 osobne ringi, przez co droga nabrała charakteru ciągowego, gdzie początek jest za ok. VI.1 (dziurki i podchwyto-odciąg w pionie) by przejść w mały rest i trawers + podejście po niczym :) jeszcze tylko 3-4 ruchy w małym przewieszeniu i łańcuch.
Po pierwszej próbie byłem lekko podłamany, bo nie dość że wziąłem ze 4 bloki, to jeszcze na co drugim chwycie potężnie zapinałem :D Ale chwilę później, po znalezieniu odpowiedniej sekwencji, już było dobrze i stwierdzam, że droga jest jednak ładna! :)

Autor:  rumpel [ N wrz 16, 2012 7:13 pm ]
Tytuł: 

Dragon - VI.2+ - Kamieniec

Najtrudniejszy rajbung jaki robilem.. Na prawde mozna sie mega motyla noga na tej drodze. Crux jest tak irytujacy.. Ale satysfakcja przejscia nieoceniona :) Polecam jezeli ktos chce poznac sens slowa "trudny rajbung" ;)

Autor:  dradamu:) [ Pn wrz 17, 2012 2:30 pm ]
Tytuł: 

Palec - Vi.3+-Zakonnik - Podzamcze

Bardzo ładna droga położona na niepozornie, wręcz parchatowo wyglądającej skałce. Ciągowa, po dobrych chwytach z jednym trudniejszym miejscem.

Mafik- Vi.3 Biały Pies- Dolina Wiercicy

Droga zaczyna się bardzo fajnym okapikiem z haczeniem pięty, klinowaniem się. Potem jeszcze bardzo czujne wyjście do stanu. Dobra na OS:)

Właściwie Dolina Wiercicy oferuje chyba najpiękniejsze wspinanie w Polsce(wapienne). Droga często są lekko przewieszone i co najważniejsze jeszcze nie wyślizgane.

Autor:  Explorer [ Śr wrz 19, 2012 7:38 am ]
Tytuł: 

rumpel napisał(a):
Jelenie na rykowisku - VI.2 - Skała Artystów - Dolina Brzoskwini - 3R+ST
- Tutaj tak na prawdę nie wiem, czy droga zasługuje na taką wycenę.. Trudnością są dwa syte ruchy. Jak ktoś się zepnie, to można je praktycznie przeskoczyć.


Ty to chyba dobrym zasięgiem dysponujesz, co? :)

Przez przypadek natknęliśmy się na tą drogę i jednak nie takie to łatwe, przynajmniej dla niższych osób.
O złapaniu klam nad trudnościami nie było nawet mowy, a skakałem ile sił :D
Patent na cruxa znalazłem, ale to kilka przestrzałów i przy zdartej skórze nie było szans na decydującą próbę.

Dla wysokich może być i VI.1, a dla niższych obstawiam całkiem solidne VI.2 jednak. Droga totalny parch!
Ale jednak jak już się zacznie to sportowy duch każe walczyć :mrgreen:



dradamu, a do Zulusa w Łysych były już jakieś przystawki? :)

Autor:  rumpel [ Śr wrz 19, 2012 8:41 am ]
Tytuł: 

Mam tak 178cm wzrostu, i ja tam do klamek nie strzelałem, a bardziej statycznie sięgałem, po ustawieniu się na nogach :-)

Wg mnie w porównaniu z innymi VI.2 które robiłem, ta jest raczej łatwa.

pzdr

Autor:  dradamu:) [ Śr wrz 19, 2012 12:12 pm ]
Tytuł: 

Explorer nie było wstawek do Zulusa:) Ja ogólnie na Jurze Północnej częściej się wspinam. Mniej ludzi i jakieś takie bardziej przyjemne wspinanie:) A Zulus fajny?

Autor:  Explorer [ Śr wrz 19, 2012 2:58 pm ]
Tytuł: 

rumpel napisał(a):
bardziej statycznie sięgałem


Widać, że forma była :)


dradamu:) napisał(a):
A Zulus fajny?


Ponoć klasyk w tym stopniu.
Ale tylko ze słyszenia to wiem.

Autor:  marekm [ Śr wrz 19, 2012 6:04 pm ]
Tytuł: 

Zulusa nie próbowałem, ale to linia obok Księżycowych Krajobrazów za VI.2, które mi bardzo się podobają (choć na razie rekonesansowo) ;)

Autor:  kefir [ So wrz 29, 2012 4:39 pm ]
Tytuł: 

Ktoś się bawił w Skale nad Potokiem?

Autor:  Explorer [ So paź 06, 2012 3:37 pm ]
Tytuł: 

marekm napisał(a):
choć na razie rekonesansowo


Ponoć klasyk, są widoki? :)


Wstawiłem się wczoraj w Bukkake Queen (VI.2) i siadło.
Fajniejsza niż z dołu wygląda :)

Autor:  marekm [ So paź 06, 2012 8:38 pm ]
Tytuł: 

Explorer napisał(a):
marekm napisał(a):
choć na razie rekonesansowo

Ponoć klasyk, są widoki? :)


spoko, z jednego ruchu spadłem (a robiłem to na szybkości bo byliśmy już spóźnieni), muszę się tam po prostu drugi raz wstawić

Autor:  Explorer [ Wt paź 09, 2012 3:06 pm ]
Tytuł: 

rumpel napisał(a):
ja tam do klamek nie strzelałem, a bardziej statycznie sięgałem, po ustawieniu się na nogac



Kurde, wpakowałem się w maliny :)
Wtedy chyba nie do końca 'w temacie' byłem (krótka przerwa), dziś natomiast siadło przy pierwszym podejściu, zupełnie statycznie.
Także chyba miałeś racje :)
Chwile później jakieś parchate VI.1 zrobiłem i jakby ciut więcej mnie wymęczyło ;)

Edit:
Natomiast jeśli chodzi o fajne drogi, godne polecenia, to zdecydowanie Ordynator (też VI.2).
Droga w sumie ciągowa, bardzo ładna jak dla mnie.
:)

Autor:  rumpel [ Pn paź 15, 2012 2:50 pm ]
Tytuł: 

Bajadera - VI.2 - Wielka Witkowa - Witkowe Skały - 3R+ST

krótka, ale fajna, i w mojej opinii bardzo patenciarska :-)

pzdr

Autor:  Explorer [ Wt paź 16, 2012 2:59 pm ]
Tytuł: 

Dobrze, że ten wątek powstał.
Idzie nam coraz lepiej hehe

Prostata VI.2 (Wielka Turnia) Dol. Będkowska

Ok. 35m długości, więc idzie się po wspinać :)

Teraz kolej na Marka :)

Autor:  rumpel [ Wt paź 16, 2012 3:11 pm ]
Tytuł: 

ano forma rośnie, a sezon tu i tam dopiero się zaczyna :D

pzdr

ps. Explorer wbij się w Rysę Kurtyki na Czarcich Wrotach, nie pożałujesz :-)

Autor:  Explorer [ Cz paź 18, 2012 3:57 pm ]
Tytuł: 

Mówisz, że warta kolejnej mobilizacji? ;)

Autor:  rumpel [ Cz paź 18, 2012 10:10 pm ]
Tytuł: 

warta, wg mnie jedna z najladniejszych VI.2 jakie robilem

pzdr

Autor:  rumpel [ N paź 21, 2012 9:14 pm ]
Tytuł: 

A Liban Tonie - VI.2 - Baba - Dolina Wiercicy - 3R+ST

na początku trudności, a potem bieg po krzakach do stanu. Sama droga fajna, ale szału nie robi :-)

pzdr

Autor:  rumpel [ Pt paź 26, 2012 7:55 am ]
Tytuł: 

Explorer - poniżej masz fotke z Rysy Kurtyki (jak jesteś OSowym purystą to nie oglądaj, chociaż wg mnie za dużo na niej nie widać :-))




Obrazek

pzdr

Autor:  Explorer [ Pt paź 26, 2012 3:42 pm ]
Tytuł: 

Fajnie się prezentuje ściana.

Mogę spokojnie wyoglądać, jutro i tak nie będę nic pamiętał :)

Siadła?

Autor:  rumpel [ Pt paź 26, 2012 3:45 pm ]
Tytuł: 

tak, już jakiś czas temu. ale taka fajna, że warto się nawet kilka razy wstawić :-)

pzdr

Strona 1 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/