Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Pt kwi 19, 2024 12:16 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1556 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 1:17 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn paź 17, 2005 5:35 pm
Posty: 7568
Lokalizacja: z lasu
Ania_ napisał(a):
Kinga Baranowska - atak na Makalu:23 maja

https://www.facebook.com/KingaBaranowsk ... ion=stream

Cytuj:
Wiadomość od Kingi:

„Nasz atak szczytowy musieliśmy przerwać z powodu wiatru i złego samopoczucia na tej wysokości. Więcej szczegółów podamy jak to tylko będzie możliwe. A tymczasem schodzimy już bezpiecznie do bazy.”


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 9:35 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn maja 21, 2012 5:49 pm
Posty: 453
Lokalizacja: Kraków
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/tragedi ... omosc.html

Kolejna śmierć, tym razem Kanczendzondza, podobnie jak przy Broad Peak przy zejściu ale ofiar aż 5 :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 9:40 pm 
Uzależniony ;-)

Dołączył(a): Pn kwi 20, 2009 11:34 pm
Posty: 1491
Lokalizacja: zdecydowanie za daleko
to samo tu:
http://off.sport.pl/off/1,111379,139773 ... ign=FB_Off

Himalaje tej wiosny zamiatają ... niewiele sukcesów, wycofy.

_________________
wiśnia jest wiśnia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 9:58 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn maja 21, 2012 5:49 pm
Posty: 453
Lokalizacja: Kraków
Co tam wycofy, gorsze są kolejne informacje o ofiarach. Niestety 2013 zabrał kilku bardzo doświadczonych himalaistów, Berberka, Zsolt Eross, który jak dobrze pamiętam stracił jedną nogę do tego Bołotow partner Urubko. Szkoda, wielka szkoda ich wszystkich.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 10:08 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 30, 2010 12:43 pm
Posty: 3533
Lokalizacja: Węgierska Górka
znów smutna wiadomość :(. Odeszło dwóch bardzo dobrych wspinaczy. Esolta można podziwiać, że pomimo amputacji nogi wrócił w góry wysokie. Himalaje zbierają w tym roku obfite żniwo.

_________________
Galeria zdjęć


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 25, 2013 4:09 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 21, 2011 12:29 pm
Posty: 540
Lokalizacja: Poznań
Ten sezon w górach wysokich bardzo źle się zaczął i nadal góry zbierają śmiertelne żniwo. Inne wyprawy mimo, że omijają ich tragedie to wracają bez sukcesów. Mam nadzieję, że sezon letni będzie bardziej spokojny...

_________________
Pain is temporary, glory is forever


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 25, 2013 4:36 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 661
Lokalizacja: Koluszki
http://drytooling.com.pl/serwis/newsy/h ... z-kukuczka

Długo trzeba było czekać

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 25, 2013 10:20 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 21, 2011 12:29 pm
Posty: 540
Lokalizacja: Poznań
velka napisał(a):
http://drytooling.com.pl/serwis/newsy/himalaizm/6346-koreanczyk-skompletowal-korone-himalajow-i-karakorum-szybciej-niz-kukuczka

Długo trzeba było czekać


W wysokich górach karty rozdaje pogoda. Podejrzewam, że nieprędko ten nowy rekord zostanie pobity bo do tego oprócz umiejętności i predyspozycji fizycznych trzeba mieć mnóstwo szczęścia. Wystarczy popatrzeć ile razy Pustelnik próbował zdobyć Annapurnę.

_________________
Pain is temporary, glory is forever


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 28, 2013 9:36 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 30, 2010 12:43 pm
Posty: 3533
Lokalizacja: Węgierska Górka
velka napisał(a):
Długo trzeba było czekać


może i pobił rekord Jurka ale stylu w jakim to zrobił nie ma co nawet porównywać. Nie mówiąc już o sprzęcie, zapleczu i finansach.

_________________
Galeria zdjęć


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 28, 2013 9:50 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn maja 21, 2012 5:49 pm
Posty: 453
Lokalizacja: Kraków
O współczesnym himalaizmie Czerwińska dla wp:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title, ... aid=110ab6

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 28, 2013 10:52 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 661
Lokalizacja: Koluszki
zephyr napisał(a):
velka napisał(a):
Długo trzeba było czekać


może i pobił rekord Jurka ale stylu w jakim to zrobił nie ma co nawet porównywać. Nie mówiąc już o sprzęcie, zapleczu i finansach.
[quote="zephyr"]

Uważam tak samo oczywiście, on miał wszystko przygotowane. Kukuczka musiał whisky przemycać, by mieć środki na wyprawę. :wink:

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr maja 29, 2013 3:58 pm 
Zasłużony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 29, 2011 7:39 am
Posty: 227
Lokalizacja: Murzasichle
Cytuj:
60 lat temu, 29 maja 1953 roku, Nowozelandczyk Edmund Hillary z nepalskim szerpą Tenzingiem Norgayem jako pierwsi zdobyli Mount Everest.

http://www.rp.pl/artykul/843344,968677- ... elarz.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 02, 2013 9:30 pm 
Swój

Dołączył(a): Pn lip 16, 2012 12:32 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Będzin, Śląskie
FORUMOWICZE!!!

Poszukuje filmu Andrzeja Zajączkowskiego z 1975 roku pt." Temperatura wrzenia" - o wyprawie Wandy Rutkiewicz na Gasherbrumy - nigdzie tego nie mogę namierzyć :evil:

_________________
Radzio


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 05, 2013 7:58 pm 
Nowy

Dołączył(a): Śr cze 05, 2013 7:52 pm
Posty: 2
Co sądzicie o wyprawie opisanej w książce "Ściana". Czytał ją ktoś? Napisana została przez Andrzeja Dudzińskiego, a teraz jest w formie e-booka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 05, 2013 9:54 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Cz sty 05, 2012 9:26 am
Posty: 320
Kolejne miejsce słabego PR tej książeczki? Na wspinanie.pl za słabo cie pogonili?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 07, 2013 6:19 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn paź 17, 2005 5:35 pm
Posty: 7568
Lokalizacja: z lasu
tomasas1 napisał(a):
Co sądzicie o wyprawie opisanej w książce "Ściana". Czytał ją ktoś? Napisana została przez Andrzeja Dudzińskiego, a teraz jest w formie e-booka.
ponoć straszna ch...nia, lepiej na Allegro poszukać "Stos kłopotów" Kuttnera przynajmniej można się pośmiać.
Oddal się gwałtownie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 07, 2013 8:14 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 03, 2005 1:09 pm
Posty: 22106
Kaytek napisał(a):
lepiej na Allegro poszukać "Stos kłopotów" Kuttnera przynajmniej można się pośmiać.


Mogę drogo skserować :mrgreen:

_________________
"Stary jestem, mam sklerozę, czas umierać" 09.IX.2006 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem

"Stałem się nowym użytkownikiem ale ten nowy też musi posta napisać"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 07, 2013 8:22 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn paź 17, 2005 5:35 pm
Posty: 7568
Lokalizacja: z lasu
Łukasz T napisał(a):
Kaytek napisał(a):
lepiej na Allegro poszukać "Stos kłopotów" Kuttnera przynajmniej można się pośmiać.


Mogę drogo skserować :mrgreen:
Spadaj szujo, skan to ja mam od 10 lat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 08, 2013 2:08 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2010 10:41 pm
Posty: 2620
FFCAM otworzyła nowe/stare schronisko GOÛTER pod Mont Blanc http://refugedugouter.ffcam.fr/home.htm ... _setlang=1
Obrazek

_________________
Zob za zob - glavo za glavo
Zob za zob na divjo zabavo!

Alpy Julijskie www.gavagai.ngt.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 09, 2013 8:49 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N paź 24, 2010 1:01 pm
Posty: 1069
Lokalizacja: Wałkowa & Milicz & Wakefield
Zombi napisał(a):
FFCAM otworzyła nowe/stare schronisko GOÛTER pod Mont Blanc http://refugedugouter.ffcam.fr/home.htm ... _setlang=1
Obrazek


Nowy Gouter :) Ciekawe czy z Amelią ? Niestety nie honorują zniżek na AV.

_________________
''Video meliora proboque deteriora sequor.''

PIJ ZANIM POCZUJESZ PRAGNIENIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 09, 2013 9:50 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
No właśnie ja tak cennik rozumiem, że honorują:
price list -> Membre d'un CAF ou d'une Association réciprocitaire dont la carte comporte le timbre (1) -50% -> (1) La réduction est consentie aux adhérents des associations réciprocitaires sous présentation de la carte portant le logo des associations réciprocitaires ci-contre. -> http://www.ffcam.fr/reciprocite-refuge.html

czyli 30 eur/noc

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 09, 2013 10:10 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N paź 24, 2010 1:01 pm
Posty: 1069
Lokalizacja: Wałkowa & Milicz & Wakefield
Rabe dzwonił, pytał i 30 eurasów to wpłacaliśmy ale zaliczki. Zniżka jest tylko na CAF.

_________________
''Video meliora proboque deteriora sequor.''

PIJ ZANIM POCZUJESZ PRAGNIENIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 09, 2013 12:47 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2010 10:41 pm
Posty: 2620
Ale nie może być tylko na CAF. Być może Rebe czegoś nie zrozumiał, albo u nich CAF rozumiane jest jako nazwa nie własna a rodzajowa.Umowa o wzajemności zobowiązuje! (i jak widać po przykładzie tego schroniska warto wstąpić do PZS - koszt 22,50 euro, a dla studentów jeszcze mniej :D) I znów nachodzi mnie refleksja - jak polska federacja PZA nie potrafi nawiązać z europejskim środowiskiem współpracy, dzięki której członkowie polskich KW mieliby zniżki 50% w klubowych schroniskach alpejskich... Klub z Luksemburga, albo Belgii, którego zapewne baza noclegowa równa jest bazie PZA, cieszy się umową o wzajemności uznawania zniżek, my nie :evil:

_________________
Zob za zob - glavo za glavo
Zob za zob na divjo zabavo!

Alpy Julijskie www.gavagai.ngt.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 09, 2013 12:53 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N paź 24, 2010 1:01 pm
Posty: 1069
Lokalizacja: Wałkowa & Milicz & Wakefield
Zombi napisał(a):
Ale nie może być tylko na CAF. Być może Rebe czegoś nie zrozumiał, albo u nich CAF rozumiane jest jako nazwa nie własna a rodzajowa.Umowa o wzajemności zobowiązuje!


Edit:

Zombi/Semow, macie rację. Mi jak zwykle się porąbało, lekko mówiąc. Chyba czas poprzestać na OT... W nowym Goutierze, podobnie jak w starym, AV akceptują. Zniżek na AV brak w Cosmique bo to prywatny schron...Poyebałem miejsca :bowdown:

_________________
''Video meliora proboque deteriora sequor.''

PIJ ZANIM POCZUJESZ PRAGNIENIE !


Ostatnio edytowano N cze 09, 2013 2:02 pm przez Yanoosh, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt cze 11, 2013 10:20 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 09, 2010 10:28 am
Posty: 487
Duży wywiad z Hajzerem na "forum extremum", pierwsza część, druga będzie 13.06.

Wklejam najciekawszy fragment.
Cytuj:
Dalsze kroki uzależnia pan od wyników pracy komisji, która teraz działa po Broad Peaku?
Ja nie uzależniam, ale nasze otoczenie chyba tak. Zresztą nie patrzę na najbliższą zimę tak ostro, jak na K2 za dwa lata. Dlatego w tym roku zimą albo Nanga Parbat albo – i do tego się skłaniam – siedmiotysięcznik zimą i wysoki ośmiotysięcznik wiosną następnego roku. A potem zimowa wyprawa na K2.

Jakieś wnioski i zalecenia, coś nowego w kwestii bezpieczeństwa?
Wnioski są, a jeżeli ich nie ma, to muszą się pojawić. Nie jestem gotowy dzisiaj na udzielenie tej odpowiedzi.

A kwestia zarządzania wyprawą?
Jeżeli to będzie ostatni ośmiotysięcznik z cyklu, ostatni niezdobyty zimą, to może będzie łatwiej pogodzić się z porażką. Może łatwiej będzie nie iść po bandzie. Może trzeba jechać na ten szczyt z nastawieniem, że niekoniecznie musimy wejść za pierwszym razem.

Czy widzi pan taką możliwość, żeby na wyprawie na K2 postawić na jednego czarnego konia? Może warto wszystkim uczestnikom wyprawy przedstawić sprawę jasno: gramy tylko na jednego zawodnika, niech klepnie ten szczyt dla Polski?
Adaś nigdzie nie pójdzie sam, co pan tu opowiada? [śmiech].

Już raz na K2 wszedł samotnie.
Nie... Dwadzieścia osiem osób szło na szczyt. To daje zupełnie złudne, ale jednak, poczucie bycia w grupie. Nie da się tego porównać.


http://forumextremum.pl/wywiady/gora-to ... r-cz1.html

_________________
"Podstawowym celem człowieka powinno być unikanie prostaków i ludzi bez poczucia humoru. Bo życie jest za krótkie"
Andrzej Zawada


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 15, 2013 2:01 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 09, 2010 10:28 am
Posty: 487
Cytuj:
Ponad 200 wspinaczy tego lata będzie próbowało zdobyć Nangę Parbat, Broad Peak, K2 i wierzchołki Gaszerbrumów. Nie zabraknie polskich akcentów.

K2

Ośmioosobowa japońska ekspedycja kierowana przez Kitamurę Seiichiego wyleciała do Islamabadu czwartego czerwca. Według planów Japończycy mają dotrzeć do bazy pod K2 ok. 23 czerwca. Po aklimatyzacji planują zaatakować szczyt w pierwszym tygodniu sierpnia. Akcję wspomagać będzie czterech porterów wysokogórskich z Pakistanu.

Międzynarodowa ekspedycja złożona z Nowozelandczyków, Australijczyków, Nepalczyków i Greków przed atakiem na K2 planuje wejść na Broad Peak. Na K2 planuje wejść także Alex Txikon, który tej wiosny zdobył swój dziesiąty ośmiotysięcznik. Na K2 lub któryś z Gaszerbrumów chce wspiąć się Katalończyk Ferran Latorre. Do Pakistanu ma przylecieć w połowie czerwca Benjamin Salazar. Dołączy on do którejś z grup wspinaczy.

Nanga Parbat

Baza Diamir pod Nanga Parbat w tym roku będzie ruchliwym miejscem. Ok. 50 wspinaczy planuje atakować szczyt drogą Kinshofera.

Blisko obozu drugiego jest już trzech pakistańskich wspinaczy: Karim, Naseer i Sher. Do bazy powinna dotrzeć już międzynarodowa ekspedycja, którą kieruje Aleksandra Dzik.

Kolejnym polskim akcentem na Nanga Parbat będzie polska wyprawa, w skład której wchodzą Bogusław Magrel, Włodzimierz Kierus i Adam Stadnik. Polacy są w drodze do bazy.

Tej wiosny dwóch Rumunów: Cosmin Andron i Cristina Pogacean dokonało pierwszego wejscia na Ghandarba Chuli (6248 m). Teraz wraz z Felicią Enache i Lukinem Evgenim chcą wejść na Nanga Parbat.

Kolejna rumuńska ekspedycja zaatakuję górę od strony Rupal. Wygląda na to, że to jedyna wyprawa, która będzie chciała wejść na Nangę drogą Schella.

Broad Peak

Robert Hochreiter dowodzi ekspedycją złożoną z Austriaków, Niemców, Szwajcarów i Holendrów. Wyprawa jest w drodze do bazy.

Kolejna ekspedcycja złożona jest z samych Austriaków. Za kilka dni wyprawa powinna pojawić się w bazie.

Pod Broad Peak wybiera się również ekspedycja kierowana przez Jacka Berbekę. W poszukiwaniu ciał brata Macieja i Tomasza Kowalskiego, którzy tej zimy zginęli podczas zejścia z wierzchołka, mają mu pomóc Jacek Jawień, Krzysztof Tarasiewicz. W wyprawie weźmie udział również reporter Jacek Hugo - Bader.

Gaszerbrumy

Artur Hajzer i Marcin Kaczkan spóbują zdobyć dwa ośmiotysięczniki: Gaszerbum I (8068 m) i Gaszerbrum II (8035 m). Hajzer tak pisał na stronie PZA o wyprawie:

"Moim i Marcina Kaczkana celem jest zdobycie dwóch ośmiotysięczników Gaszerbrum I 8068 m i Gaszerbrum II 8035 m w jednym sezonie i w możliwie jak najlżejszym stylu oraz bez użycia tlenu z butli. Oba szczyty należą do grupy tzw. niskich ośmiotysięczników i nieraz były zdobywane jeden po drugim, bez powrotu do bazy, a jedynie do obozu I. Nie dokonano natomiast pełnego trawersu masywów ze szczytu na szczyt łączącą je granią przez przełęcz Gaszerbrum Col 6400 m. Zakładamy jednak skromnie, że oba szczyty zdobywać będziemy drogami klasycznymi uznawanymi za normalne a ewentualny trawers to trudna opcja zależna od warunków i naszej dyspozycji.

Poza tym jedziemy dla podtrzymania formy i kontaktu z wysokością przed ewentualnymi wyprawami zimowymi w latach następnych.

Wyprawa organizowana jest przez PZA, nie korzysta ze wsparcia publicznego czy dotacji Związku - finansowana jest z naszych własnych środków i sponsorów. Wyprawa odbywać się będzie w okresie od 8 czerwca do 3 sierpnia"

Carlos Garranzo, zdobywca Everestu z 2006 roku, spróbuje zdobyć tego lata Gaszerbum II. Garranzo z zawodu jest strażakiem. Na GII zamierza wejść sam.

Na któryś z Gaszerbrumów ''zapoluje'' również meksykańska para - Badia i Mauricio Bonilla. W tej chwili są w drodze do bazy. Na swoim koncie mają wspólne wejścia na sześć ośmiotysięczników.

Na GII szykują się również Tajwańczycy. Szóstka wspinaczy ma pojawić się w Islamabadzie 17 czerwca. Tydzień po nich przylecieć ma belgisjka ekspedycja.

http://off.sport.pl/off/1,111379,140807 ... ajach.html

_________________
"Podstawowym celem człowieka powinno być unikanie prostaków i ludzi bez poczucia humoru. Bo życie jest za krótkie"
Andrzej Zawada


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 15, 2013 10:59 pm 
Uzależniony ;-)

Dołączył(a): N paź 05, 2008 8:16 pm
Posty: 1359
Lokalizacja: silesia
Ten Hajzer to jest jednak niezły kozak. I pomyśleć, ze chwile temu ledwo się wykaraskal spod lawiny w naszych rodzimych Taterkach.

_________________
I was blind but now I can see...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 16, 2013 10:46 am 
Kombatant

Dołączył(a): N gru 23, 2012 1:19 pm
Posty: 465
dzisiaj wylatuje wyprawa Berbeki na Broad Peak.
Wie ktoś gdzie można śledzić postępy owej wyprawy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 16, 2013 11:34 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 09, 2010 10:28 am
Posty: 487
vivon napisał(a):
Wie ktoś gdzie można śledzić postępy owej wyprawy?
Jak to śledzić? Mają sobie kamerki na czołach zainstalować żebyśmy wiedzieli co robią? To jest sprawa rodzin Berbeki i Kowalskiego, a nie zdobywanie ośmiotysięcznika. Na pewno o postępach w poszukiwaniu ciał będą komunikaty. Z Jackiem Berbeką poleciał reportażysta Jacek Hugo-Bader, więc można się spodziewać albo opasłego reportażu na temat tego wyjazdu, albo nawet książki.

_________________
"Podstawowym celem człowieka powinno być unikanie prostaków i ludzi bez poczucia humoru. Bo życie jest za krótkie"
Andrzej Zawada


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N cze 16, 2013 12:11 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 28, 2011 9:09 am
Posty: 5455
Lokalizacja: Białystok
mpap napisał(a):
Jak to śledzić? Mają sobie kamerki na czołach zainstalować żebyśmy wiedzieli co robią? To jest sprawa rodzin Berbeki i Kowalskiego, a nie zdobywanie ośmiotysięcznika.


Czego się prujesz? Nie widzę w pytaniu vivona nic co mogłoby bulwersować.

'Wyprawa po ciała' od początku była nagłaśniana medialnie więc niech się teraz nie dziwią, że ludzie są zaintersowani jej postępami.

_________________
Wiem, że nic nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1556 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL