Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Pt kwi 19, 2024 2:36 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N lut 25, 2018 6:21 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 18162
Nie były.

Pierwsze z brzegu https://pl.wikipedia.org/wiki/Dhaulagiri
Widnieje pierwsze zimowe wejście 1985 rok.

Kolejne:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czo_Oju 12 lutego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 6:29 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Cz maja 02, 2013 1:05 pm
Posty: 1693
Cytuj:
25 lutego 2018
Marcin Kaczkan i Maciek Bedrejczuk są w C2 (na wys. 6700).
Marek Chmielarski i Artur Małek są w C1.
KW

Czyli C2 został, zgodnie z planem, przesunięty 200 m wyżej

_________________
"Ostrożnie, tam przepaść!", Maria Bandrowska, 27 lipca 1914 r.
"Ile razy widziałeś schodzącą lawinę w Tatrach w grudniu?" magis, 2018


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 6:34 pm 
Swój

Dołączył(a): Śr lis 11, 2015 10:44 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Konin
WILCZYCA napisał(a):


Czyżbyś zatem twierdził że to nie były wejścia zimowe? :mrgreen:


Oczywiście, że nie. Wystarczy zajrzeć do Wikipedii


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 6:53 pm 
Stracony

Dołączył(a): Wt sie 07, 2012 8:56 pm
Posty: 4265
Lokalizacja: Łódź
końpolski napisał(a):
Oczywiście, że nie. Wystarczy zajrzeć do Wikipedii

No cóż pozostaje pogratulować sprytu życiowego naszym. Ciekawe co na to ta reszta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 7:10 pm 
Swój

Dołączył(a): Śr lis 11, 2015 10:44 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Konin
WILCZYCA napisał(a):
końpolski napisał(a):
Oczywiście, że nie. Wystarczy zajrzeć do Wikipedii

No cóż pozostaje pogratulować sprytu życiowego naszym. Ciekawe co na to ta reszta.

Ano, poczytaj sobie, co na to reszta
https://www.summitpost.org/8000m-peaks/171372


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 7:49 pm 
Stracony

Dołączył(a): Wt sie 07, 2012 8:56 pm
Posty: 4265
Lokalizacja: Łódź
No cóż myliłam się ale człowiek uczy się przez całe życie. :) Dzięki za ciekawe materiały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 8:03 pm 
Kombatant

Dołączył(a): N gru 23, 2012 1:19 pm
Posty: 465
Gołąb zrezygnował z funkcji kierownika sportowego wyprawy :roll:
Co przyniesie jutro? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 8:38 pm 
Swój

Dołączył(a): Cz lip 09, 2015 6:46 pm
Posty: 37
Skąd to info?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 8:50 pm 
Kombatant

Dołączył(a): N gru 23, 2012 1:19 pm
Posty: 465
ciacho23 napisał(a):
Skąd to info?

FP festiwalu górskiego im. Zawady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:04 pm 
Swój

Dołączył(a): Wt lip 21, 2015 9:25 pm
Posty: 69
Krzysztof Wielicki:

Cytuj:
Prawdopodobnie jutro Denis będzie atakował szczyt. On jest dobrze zaaklimatyzowany i bardzo sprawny. Jest świetny. Daję mu szanse na wejście. Bo to jest naprawdę mocny zawodnik. (...) Martwię się bardzo o jego zejście.


https://sport.tvn24.pl/inne,132/wielick ... 17970.html


Ostatnio edytowano N lut 25, 2018 9:05 pm przez Krasz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:05 pm 
Kombatant

Dołączył(a): N gru 23, 2012 1:19 pm
Posty: 465
Krasz napisał(a):
Krzysztof Wielicki:

Cytuj:
Prawdopodobnie jutro Denis będzie atakował szczyt. On jest dobrze zaaklimatyzowany i bardzo sprawny. Jest świetny. Daję mu szanse na wejście. Bo to jest naprawdę mocny zawodnik. (...) Martwię się bardzo o jego zejście.


https://sport.tvn24.pl/inne,132/wielick ... 17970.html


Być może już nawet wyruszył...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:11 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 18, 2009 11:04 am
Posty: 10403
Lokalizacja: miasto100mostów
Patrząc na prognozę pogody to chyba jutro jedyna szansa. Ciekawe czy dzisiaj spał (lub tylko chwilę odpoczywał) w C3.
Musi być baaardzo szybki , inaczej zejście będzie dramatyczne.

_________________
'Tatusiu, zostań w samochodzie, a my zobaczymy gdzie zaczyna się nasz szlak.'


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:13 pm 
Nowy

Dołączył(a): Wt kwi 07, 2015 1:30 pm
Posty: 17
Co musi teraz przeżywać jego rodzina. GoDenisGO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:15 pm 
Stracony

Dołączył(a): Śr wrz 19, 2007 8:59 pm
Posty: 18072
Lokalizacja: Zachodnie Pomorze/Poznań
Mój kolega i przyjaciel z uczelni wiele lat temu opłynął świat wieloosobowym jachtem (drogą k. przylądka Horn). Po powrocie powiedział mi, że już nigdy nie weźmie udziału w takim wieloosobowym rejsie trwającym więcej niż 10 dni, bo potem zaczynają się takie swary, że nie idzie wytrzymać. Postanowienia dotrzymał.
Oni zawijali po drodze do iluś tam portów. Po każdym takim kolejnym wyjściu okres bez swarów się skracał a potem było jeszcze gorzej.
Dlatego powtarzam - nie nam, z fotela i z wysokości max ok. 100m npm i temperatury jak obecnie czyli gdzieś koło minus 10 oceniać to co tam się dzieje.

_________________
Mój kanał na YouTube: https://studio.youtube.com/channel/UC7G ... DING%22%7D
Zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:17 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 18162
Wiatr 60-65km/h, a Bielecki mówił, ze tak około 30 wchodzi w grę.
Nie wiem co o tym mam myśleć. Jak wejdzie to jest robotem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:39 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 13, 2005 2:03 pm
Posty: 11083
Lokalizacja: Poznań
Jest minus 5. Wychodzisz z domu na spacer a tam lekko wieje. Myślisz sobie ale piździ.
Jaką trzeba mieć mega motywację aby wyjść z ciepłego śpiwora na minus kilkadziesiąt plus silny wiatr i jeszcze popierdalać kilkaset metrów w górę.

_________________
Tatrzańskie szlaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 9:55 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 29, 2006 3:34 am
Posty: 14880
Lokalizacja: Ząbkowska, róg Brzeskiej
vivon napisał(a):
Przyjmowany jest umownie ten sam dzień.

Niby tak i ja też tak zdecydowanie uważam.
Tylko warto przypomniec pewną historię - pierwsze kobiece wejście na K2. W wielu statystykach Wanda Rutkiewicz jest pierwszą kobietą na K2, a Lilianne Bararrd - drugą. W rzeczywistości Liliane weszła 30 minut po Rutkiewicz tego samego dnia. Pikanterii dodają dwa fakty
* Lilianie weszła druga tylko dlatego, bo sobie z mężem zrobili luch poniżej szczytu i nawet częstowali miająca ich Rutkiewicz
* Rutkiewicz złośliwie zdążyła w ciągu tych trzydziestu minut umieścić na szczycie kartreczkę - "Wanda Rutkiewicz - first woman ascent".
Do tego jeszcze Liliane zginęła w zejściu.
Przyznam szczerze - zasadniczo z powodu tej historii jakoś tak Rutkiewicz dobrze nie wspominam.

Zwłaszcza we wspomnieniu tej historii powinno się uznawać wejścia z tego samego dnia jako "równoczesne".

_________________
Widzisz lewaka, nie stój z boku, reaguj!! Pamiętaj, lewactwo karmi się obojętnością i bezczynnością.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:06 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt maja 04, 2010 5:34 pm
Posty: 419
Lokalizacja: Rybnik / Piding
To, co teraz myśli Wielicki, pozostali, środowisko alpinistyczne czy opinia publiczna ma teraz małe znaczenie. Bardziej ważne jest teraz, co ma w głowie Urubko. Bo on poszedł na szczyt K2 z poczuciem dumy, wyższości i jednoczesnie dezertera.

On teraz idzie na szczyt niezależnie od pogody, a będzie wiało, bardzo wiało. W takiej sytuacji bardzo trudno jest zawrócić z podkulonym ogonem, że jednak jest zbyt ciężko. On pójdzie na szczyt niezależnie od pogody.

Wszyscy mamy w głowach, że to jest Urubko - największy obecnie mocarz himalajski. Ale od 7600 do 8600 jest bardzo trudna droga, trudna też irienatcyjnie, jest "bottleneck" i seraki, a on idzie sam i nie zwróci, gdy będzie dupówa, bo honor nie będzie mu pozwalał. Oby to nie skończyło się tragicznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:28 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pn paź 05, 2015 7:18 pm
Posty: 1983
WILCZYCA napisał(a):
No cóż pozostaje pogratulować sprytu życiowego naszym. Ciekawe co na to ta reszta.

Reszta jeszcze sprytniejsza...
Urubko i Moro forsują swoje czasy ramowe zimy.
Ile pierwszych wejść w takim razie Polacy stracą?
Bo już funkcjonują "fachowe" zestawienia po korekcie.
Takie opinie i obawy wyrażają niektórzy himalaiści. To nie są żarty.
Kolejna walka o prawdę?
grubyilysy napisał(a):
Przyznam szczerze - zasadniczo z powodu tej historii jakoś tak Rutkiewicz dobrze nie wspominam.

A ja nawet Rutkiewicz opierniczyłem w Tatrach, ale jak zobaczyłem, że to ona, to zrobiło się nawet śmiesznie. Ale to ja miałem rację. Tak ją wspominam :D Choć nie tylko tak, ale też wesoło...
A góry? Hmm... jest dużo racji w tym podsumowaniu Grubegoilysego.
Kyjo napisał(a):
Bo on poszedł na szczyt K2 z poczuciem dumy, wyższości i jednoczesnie dezertera.
Kyjo napisał(a):
On pójdzie na szczyt niezależnie od pogody.

Spokojnie... niezależnie od pogody, to raczej nie, bo ona często po prostu nie daje szans.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:35 pm 
Stracony

Dołączył(a): Śr wrz 19, 2007 8:59 pm
Posty: 18072
Lokalizacja: Zachodnie Pomorze/Poznań
Wysłuchałem to ci zalinkował Kolega Krasz
https://sport.tvn24.pl/inne,132/wielick ... 17970.html

I muszę powiedzieć jedno - kapelusze z głów przed panem Krzysztofem Wielickim. To klasa na wysokość Everestu i K2 razem wziętych a może nawet jeszcze by trzeba kilka ośmiotysięczników dołożyć. Kiedyś kierownikami wypraw, jak choćby w przypadku zdobycia Everestu, bywali zawodowi oficerowie i wtedy panował dryl jak w pruskiej armii. Pan Krzysztof miałby jako kierownik pełne prawo czuć się urażonym a nie jest lub nie daje tego po sobie poznać. Wielka klasa, dla mnie najwybitniejszy alpinista świata od zarania alpinizmu. A rozmaici "anonimowi emerytowani alpiniści" z tymi "wyjazdami" o medalu od Putina powinni się zapaść pod ziemię ze wstydu. Zresztą nie wierzę w tego "emeryta" - to wstrętny wymysł Wirtualnej Polski.

Co do tych terminów kedy zima a kiedy nie. O ile wiem to w alpinizmie nie ma jakiejś światowej organizacji jak np. FIFA, która by ustalała pewne zasady. A przydałaby się bo można się spodziewać rozmaitych dziwolągów w rodzaju zima tylko do końca stycznia, 15 lutego, 15 marca itp - ileż to nowych pierwszych przejść by można napłodzić! To mi się trochę kojarzy z radosną twórczościa ilości konkurencji na olimpiadach zimowych, z których niektóre są coraz bardzie z księżyca. W żeglarstwie np. jest ileś tam klas Jachtów i mają ściśle określone wymiary max. dla danej klasy i jest porządek.

Ale to takie dywagacje starszego pana...Choć...jak w latach 60-ych, 70-ych i jeszcze trochę później ruszała polska wyprawa w Himalaje to wiedzieliśmy jedynie to, że wyjechała, potem ale nie zawsze, że osiągnęła szczyt a na końcu, że odlatuje z Indii, Nepalu lub Pakistanu. I to wszystko. A jak teraz widzę ten szum medialny, czy to w sprawie K2 lub Nanga Parbat to czasami się zastanawiam, czy tak jak kiedyś nie było lepiej i sympatyczniej. Rok po wyprawie wychodziła książka o niej i każdy kto kupił (a nakłady bywały olbrzymie w stosunku do aktualnych) mógł się dowiedzieć szczegółów. Ale raz jeszcze, to takie gadania starego i wiadomo, że za młodu było lepiej... :)

_________________
Mój kanał na YouTube: https://studio.youtube.com/channel/UC7G ... DING%22%7D
Zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:38 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 18162
Z tym radiotelefonem to niezła lipa. A co gdyby prognozy się całkiem zdupiły? Nie chce wiedzieć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:41 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pt maja 29, 2009 3:57 pm
Posty: 1882
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Kierownik narodowej wyprawy na K2, Krzysztof Wielicki, nie kryje żalu po decyzji Denisa Urubki, który zostawił kolegów i postanowił sam zaatakować drugi najwyższy szczyt na Ziemi.

- Zabolało mnie, że Denis (Urubko - przyp. red.) nie chciał ze mną rozmawiać. Byliśmy przecież zespołem, a poświęcił nasze relacje dla swojego wyzwania. Tyle lat się znamy. Jest jednym z najlepszych, jednak mógł pomyśleć o zespole - powiedział Krzysztof Wielicki w rozmowie z TVP Info.

- Nie ma z nim kontaktu, więc musimy tylko myśleć o tym, żeby wszystko szczęśliwie się skończyło - dodał.


Wyprawa na K2: Bielecki obawia się o Urubkę. "Martwi się, żeby Denis wrócił cały"
Kierownik narodowej wyprawy na K2 poinformował też, że w niedzielę (25 lutego) z bazy wyszedł kolejny zespół, Marek Chmielarski oraz Artur Małek, którego celem będzie aklimatyzacja w obozie C3 na wysokości 7200 m n.p.m. Równocześnie mają oni też zabezpieczać próbę Urubki.

Przypomnijmy, że w sobotę 44-letni Urubko bez wiedzy kierownictwa wyprawy na ośmiotysięcznik K2 (8 611 m n.p.m.) samotnie zaatakował drugi co do wysokości szczyt na Ziemi. Rosyjsko-kazachsko-polski himalaista nie dość że nie powiadomił nikogo o samotnym wyjściu w górę, to nie zabrał ze sobą radiotelefonu, co powoduje, iż obecnie nie ma z nim kontaktu.

_________________
Strząsnąć tę pisowską szarańczę.
Schetyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:44 pm 
Stracony

Dołączył(a): Wt sie 07, 2012 8:56 pm
Posty: 4265
Lokalizacja: Łódź
Zbychu napisał(a):
le pierwszych wejść w takim razie Polacy stracą?


Jeśliby tak było to 2: z 2012 i 2013 no bo ten to jeszcze nie wiadomo co będzie...

Ale skoro jest ogólne przyzwolenie juz od tylu lat to pewnie juz tak zostanie.
Też myslę że szum medialny i ten ciagły "nadzór" nie polepsza im tam atmosfery.

A co do przyjaźni to czemu Wielicki w takim razie nie usłyszał co dla Urubki najważniejsze? Pic pod publiczke.

kilerus napisał(a):
A co gdyby prognozy się całkiem zdupiły? Nie chce wiedzieć?


Cos tam chyba jednak ma bo pisali ze nawet SMS a nie wysłał


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:47 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pn paź 05, 2015 7:18 pm
Posty: 1983
kilerus napisał(a):
Z tym radiotelefonem to niezła lipa. A co gdyby prognozy się całkiem zdupiły? Nie chce wiedzieć?

To, że nie zabrał bazowego radiotelefonu, nie znaczy, że nie ma czegoś do innej komunikacji...
Ale kto tam wie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:49 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Cz maja 02, 2013 1:05 pm
Posty: 1693
grubyilysy napisał(a):
W wielu statystykach Wanda Rutkiewicz jest pierwszą kobietą na K2

Nie tylko! Wanda jest też pierwszym Polakiem, który zdobył K2!
(i to samo dotyczy Everestu, co potem Zawada wykorzystywał, jadąc po ambicji uczestników męskich wypraw :-).

Cytuj:
* Rutkiewicz złośliwie zdążyła w ciągu tych trzydziestu minut umieścić na szczycie kartreczkę - "Wanda Rutkiewicz - first woman ascent".

Zaraz tam złośliwie :-). Stwierdzenie było prawdziwe :-). Nie znałem tego.

_________________
"Ostrożnie, tam przepaść!", Maria Bandrowska, 27 lipca 1914 r.
"Ile razy widziałeś schodzącą lawinę w Tatrach w grudniu?" magis, 2018


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:49 pm 
Stracony

Dołączył(a): Śr wrz 19, 2007 8:59 pm
Posty: 18072
Lokalizacja: Zachodnie Pomorze/Poznań
grubyilysy napisał(a):
Tylko warto przypomniec pewną historię - pierwsze kobiece wejście na K2. W wielu statystykach Wanda Rutkiewicz jest pierwszą kobietą na K2, a Lilianne Bararrd - drugą. W rzeczywistości Liliane weszła 30 minut po Rutkiewicz tego samego dnia. Pikanterii dodają dwa fakty
* Lilianie weszła druga tylko dlatego, bo sobie z mężem zrobili luch poniżej szczytu i nawet częstowali miająca ich Rutkiewicz
* Rutkiewicz złośliwie zdążyła w ciągu tych trzydziestu minut umieścić na szczycie kartreczkę - "Wanda Rutkiewicz - first woman ascent".
Do tego jeszcze Liliane zginęła w zejściu.


A może tak jak w kolarstwie - peleton na mecie ma ten sam czas. W tym przypadku "peleton" to np. doba. Co Wy na to?

Bo inaczej możemy się doczekać, teraz trochę pokraczę - Pierwsze wejście na K2 w dniu 18 lutego i medialną relację z finuszu zawodnika x i zawodnika y. Czyli jak na stadionie lekkoatletycznym! Brrr...

_________________
Mój kanał na YouTube: https://studio.youtube.com/channel/UC7G ... DING%22%7D
Zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:50 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pt maja 29, 2009 3:57 pm
Posty: 1882
Lokalizacja: Lublin
Zbychu napisał(a):
Urubko i Moro forsują swoje czasy ramowe zimy.
Ile pierwszych wejść w takim razie Polacy stracą?
Bo już funkcjonują "fachowe" zestawienia po korekcie.
Takie opinie i obawy wyrażają niektórzy himalaiści. To nie są żarty.

Zima to zima, powinien być przyjęty termin jej obowiązywania, a nie jakieś tam wymysły niektórych himalaistów, bo inaczej to zapanuje chaos.

_________________
Strząsnąć tę pisowską szarańczę.
Schetyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 10:56 pm 
Stracony

Dołączył(a): Wt sie 07, 2012 8:56 pm
Posty: 4265
Lokalizacja: Łódź
miler napisał(a):
Zima to zima, powinien być przyjęty termin jej obowiązywania, a nie jakieś tam wymysły niektórych himalaistów, bo inaczej to zapanuje chaos.



no jest przyjęty tylko jak sie ma do realnych warunków w danym miesiącu to juz tylko himalaiści mogą się wypowiadać....Ja jestem tylko ciekawa historii tych ustaleń z uwagi na daty wejśc w zestawieniu Urubki. Czy jeśliby ktos wiedział że 20 grudnia nie zostanie uznany wejściem zimowym to by wszedł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 11:00 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 29, 2006 3:34 am
Posty: 14880
Lokalizacja: Ząbkowska, róg Brzeskiej
Markiz napisał(a):
A może tak jak w kolarstwie - peleton na mecie ma ten sam czas. W tym przypadku "peleton" to np. doba. Co Wy na to?

No właśnie - ale prościej - "tego samego dnia". Pewnie się kiedyś zdaży że ktoś wejdzie w nocy po północy, ale to wtedy będzie temat, póki co - to są historie jak taka, że np. Adam ma w zwyczaju przed szczytem trochę przyspieszyć. No chyba że tym drugim miałby być Denis, wtedy mógłby sobie przyspieszyć ale na pewno polubiłby zasadę "tego samego dnia".

_________________
Widzisz lewaka, nie stój z boku, reaguj!! Pamiętaj, lewactwo karmi się obojętnością i bezczynnością.


Ostatnio edytowano N lut 25, 2018 11:00 pm przez grubyilysy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 25, 2018 11:00 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pt maja 29, 2009 3:57 pm
Posty: 1882
Lokalizacja: Lublin
Markiz napisał(a):
A może tak jak w kolarstwie - peleton na mecie ma ten sam czas. W tym przypadku "peleton" to np. doba. Co Wy na to?

Ale już na pudle są sklasyfikowani w kolejności.
A tu Urubko, żeruje na ekipie I jej dotychczasowych urobkach I wkładach. Nieładnie, że sam poszedł., oby doczekał wiosny, która wg kalendarza DU zaczyna się 1 marca. Ciekawe co powie jak uda mu się wejść właśnie w tym dniu.

_________________
Strząsnąć tę pisowską szarańczę.
Schetyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 109  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL