Relacja pod znakiem niestety.
Niestety nie mam zdjęcia na Kowadle na skutek kilku przyczyn. I pewnie za to oberwę, ale nie być na Kowadle - a nie mieć stamtąd zdjęcia to dwie różne rzeczy są.
Niestety nie jestem dobrym fotografem, takim jak wielu forumowiczów i to jest ogromne niestety.
Niestety nie jestem wyśmienitym literatem, poetą i nie potrafię opisać tego co widziałem, czułem. Żal.
Jest jak jest i trzeba z tym jakoś żyć
W szóstej klasie podstawówki, jak pewnie większość, pojechałem na szkolną wycieczkę w Tatry. Obowiązkowe wejście nad Morskie Oko. Już po drodze podniosłem głowę, rozejrzałem się i zachwyt został na całe życie. Potem widziałem wiele pięknych widoków i byłem na wielu górach. Ale Dolina Złomisk normalnie rozpieprzyła system. W czterdziestoletnim dziadzie obudziła znowu małego chłopca, który gapił się na to wszystko z otwartą buzią. Robiłem zdjęcia jak oszalały Japończyk, licząc na to że może któreś przypadkiem się uda. Walnęło mną tak, że nie mówiłem nic przez całą drogę do domu i nadal ten dziwny stan mnie trzyma.
Przełęcz pod Osterwą

Popradzkie Pleso i początek Grani Baszt

Dolina Złomisk z drogi na Osterwę

Dolina Mięguszowiecka w całej okazałości

Wysoka rządzi

Koprowy

Docieramy na Przełęcz pod Osterwą

Mięguszowiecki z tej strony imponuje fajnie widać drogę po głazach

Przełęcz pod Osterwą z góry wygląda tak

I widoki

Droga na Tępą, która z tej strony jako góra nie prezentuje się jakoś szczególnie, za to z dołu z Doliny Złomisk to jest zupełnie inna bajka

Stwolska Przełęcz

Popatrzyliśmy - no grzechot straszny. Poszliśmy źle, za bardzo z lewej, ale tylko pod koniec to trochę utrudniło.

Widok na całą drogę od Przełęczy pod Osterwą przez Tępą po Przełęcz Stwolską i zbocze Kończystej

Napieramy

Naszywka

Prawie na Kowadle

Widoki ze szczytu, Gerlach bez chmur to rzadkość

I tam pewien Słowak, który twierdził, że zrobił mi zdjęcie na Kowadle