Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest So paź 21, 2017 8:36 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: So cze 17, 2017 7:18 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9544
Lokalizacja: FCZ
dresik napisał(a):
kilerus napisał(a):
dresik napisał(a):
... z grzybnią ta relacja :D


Wszelki duch...

Pewnie relację przyszedłeś dokończyć :mrgreen:


A nie dokończyłem hmm... :mrgreen:

:lol:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 19, 2017 11:17 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 30, 2010 12:43 pm
Posty: 3012
Lokalizacja: Węgierska Górka
kilerus napisał(a):
Oj chyba jednak najbliżej jest Straconka:

http://hail.cba.pl/111107StraconkaSkalki/index.html

No ale Kobylą bym chciał kiedyś obadać.


na Straconce bym uważał. W tymi linku to obaj moi koledzy. Jeden z nich wspinając się właśnie w tym rejonie spadł z ok. 7metrów. Chwytając skałę odpadł spory kawałek i przeciął linę. Na szczęście przeżył upadek i skończyło się na paru operacjach. O tym drugim rejonie koło BB nie słyszałem.

_________________
Galeria zdjęć


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 19, 2017 2:20 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 14201
To sobie podaruję.

Dzięki za info.

_________________
Niegrzeczne dziewczynki, gorące studentki, cycki, fajne laski

http://laseczkixxx.com.pl

Ostatnio edytowano Cz lip 27, 2017 8:47 pm przez tomek.l, łącznie edytowano 1 raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn cze 19, 2017 7:27 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pn sie 26, 2013 8:03 pm
Posty: 461
kilerus, zajebiście!

_________________
Wenus w Milo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt cze 20, 2017 8:38 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 14201
Dzięki wszystkim.

Muszę jakieś mocne postanowienie zrobić i zacząć ćwiczyć coś bo zdziadzieję. Tyle, ze ja mam bardzo słabą silną wolę.

_________________
Niegrzeczne dziewczynki, gorące studentki, cycki, fajne laski

http://laseczkixxx.com.pl

Ostatnio edytowano Cz lip 27, 2017 8:47 pm przez tomek.l, łącznie edytowano 1 raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL