Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz lut 25, 2021 11:26 am

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 498
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Wt lut 24, 2009 9:42 pm 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


dziękuje w jej imieniu :D zawiąże czerwoną kokardkę :wink:

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Pn lut 23, 2009 8:34 am 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=28d693a694055953]
wczorajsze szaleństwa za piłeczką itp. :wink:

 Dział: Relacje   Wątek: Nasz wypadzik w Tatry 2-9 luty

Napisane: Pn lut 23, 2009 8:19 am 

Odpowiedzi: 32
Wyświetlone: 5181


Hania ratmed napisał(a):
ale przeciez knujesz odwet

knuje oby na knuciu się nie skończyło :lol:

 Dział: Relacje   Wątek: Nasz wypadzik w Tatry 2-9 luty

Napisane: N lut 22, 2009 7:31 pm 

Odpowiedzi: 32
Wyświetlone: 5181


Hubert napisał(a):
Tego też już nie jestem pewien

kolega chyba lekko zazdrości :lol:
wypad Wam się super udał, szkoda że nie dane mi było być :(

 Dział: Fotografia   Wątek: XVI forumowy konkurs fotograficzny WYNIKI !

Napisane: Pn lut 16, 2009 12:26 pm 

Odpowiedzi: 78
Wyświetlone: 16714


2 - 3 pkt.
3 - 2 pkt.
1 - 1 pkt.

 Dział: Fotografia   Wątek: XV Forumowy Konkurs Fotograficzny "Piramida Tatr"

Napisane: Pn sty 12, 2009 6:13 pm 

Odpowiedzi: 52
Wyświetlone: 11526


heh dobrze, że długi termin :D posłałam..

 Dział: Fotografia   Wątek: XIV Konkurs fotograficzny 'Światełko w Ciemności' GŁOSY

Napisane: Pn gru 22, 2008 10:23 pm 

Odpowiedzi: 57
Wyświetlone: 12949


3pkt--4
2pkt--1
1pkt--7

 Dział: Relacje   Wątek: i znowu jest zima... cz.1 i cz.2

Napisane: Wt gru 09, 2008 1:31 pm 

Odpowiedzi: 69
Wyświetlone: 13311


super zima, super zdjecia...przepięknie :D

 Dział: Sprzęt   Wątek: [RAKI] pytania, opinie

Napisane: Cz gru 04, 2008 2:20 pm 

Odpowiedzi: 1290
Wyświetlone: 311626


jolu pytalas moze Pawla o roznice ?? jola nie pytała, ale ja zapytałam: Rzeczywiscie, podstawowa roznica to roznica wagi stad tez roznica 10zł w cenie. Poza tym Jannu maja troche inne zeby atakujace (przednie). Sa one minimalinie dluzsze i pomiedzy dwoma glownymi duzymi zebami jest jeden mniejszy ....

 Dział: Relacje   Wątek: Miała być zima... a wyszło pożegnanie jesieni 10-19.11.2008

Napisane: N lis 30, 2008 2:45 pm 

Odpowiedzi: 32
Wyświetlone: 7047


pożegnaliście jesień powitaliście zimę super :D

 Dział: Sprzęt   Wątek: [RAKI] pytania, opinie

Napisane: So lis 29, 2008 1:31 pm 

Odpowiedzi: 1290
Wyświetlone: 311626


jaka jest rożnica między tymi rakami ? http://www.e-pamir.pl/0,1907,climbing-technology-raki-janu-climbing-technology.html http://www.e-pamir.pl/0,1911,climbing-technology-raki-super-ice-climbing-technology.html Super Ice 980g Janu 1010g...szukałyśmy z Hania różnic i tylko to nam sie rzuciło w oczy

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Ile par butów zdarliście do tej pory w górach

Napisane: So lis 29, 2008 1:25 pm 

Odpowiedzi: 75
Wyświetlone: 16899


KWAQ9 napisał(a):
w jakichś Columbiach

też mam "jakieś" Columbie, ale są świetne...
były Quechuy, ale moje nogi nie polubiły ich :?
teraz są Reichle...zobaczymy :wink:

 Dział: Fotografia   Wątek: XIII Konkurs Fotograficzny 'Maksymalny Minimalizm' GŁOSY

Napisane: So lis 29, 2008 1:18 pm 

Odpowiedzi: 63
Wyświetlone: 13990


3pkt - nr 1
2pkt - nr 5
1pkt - nr 13

 Dział: Fotografia   Wątek: XII KońFoto czyli "Odpoczynek na szlaku" głosy

Napisane: Pn paź 27, 2008 12:23 pm 

Odpowiedzi: 92
Wyświetlone: 20166


10-3pkt
11-2pkt
14-1pkt

 Dział: Relacje   Wątek: Parque Natural Posets Y Maladeta

Napisane: Wt paź 07, 2008 9:01 pm 

Odpowiedzi: 19
Wyświetlone: 5812


ile tapetek sobie na pulpit narobiłeś :wink: super :!:

 Dział: Tatry   Wątek: Pieczątki tatrzańskie

Napisane: Śr paź 01, 2008 6:02 pm 

Odpowiedzi: 127
Wyświetlone: 55823


Pieczątka znajduje się w jednym z kiosków z pamiątkami. Będąc we wrześniu w Tatrach to mi ją "przybito" do książeczki. Do rąsi jej nie dają nono , tylko sprzedawca w kiosku ją osobiście przybija. dał się namówić w sierpniu na stempelek w przewodniku :D ale oporny był i historie o przybija...

 Dział: Fotografia   Wątek: XI Konkurs - "Pogoda pod psem" - głosowanie

Napisane: So wrz 20, 2008 9:03 am 

Odpowiedzi: 57
Wyświetlone: 12761


nr 4 - 3 pkt
nr 2 - 2 pkt
nr 7 - 1 pkt

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Ubezpieczenie w górach.

Napisane: Pn sie 18, 2008 10:14 am 

Odpowiedzi: 21
Wyświetlone: 6968


Krzysztoff napisał(a):
Pytałem przedstawicieli w EURO>26 o polisę SPORT,

SPORT jest potrzebny jeżeli się wspinasz lub chodzisz poza szlakami, jeżeli szlakowo to WORLD wystarcza, przynajmniej ja od nich mam takie informacje....

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Pt sie 15, 2008 8:33 am 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


Cytuj:
Mam nowego przyjaciela. W nocy odwiedził nas w mieszkaniu, teraz śpi na balkonie

śliczny, nadałeś imię :?: :D

 Dział: Relacje   Wątek: U sąsiadów-czyli Wielka Fatra

Napisane: Pn sie 11, 2008 7:58 pm 

Odpowiedzi: 30
Wyświetlone: 7619


cudne foty, fajny wypad :thumright: :brawo:

 Dział: Fotografia   Wątek: X Konkurs Fotografii "Cienie i blaski" głosowanie

Napisane: Pn sie 11, 2008 6:38 pm 

Odpowiedzi: 47
Wyświetlone: 12360


1 - 3pkt
3 - 2pkt
5 - 1pkt

 Dział: Tatry   Wątek: co bierzecie do picia?

Napisane: Pn sie 04, 2008 7:48 am 

Odpowiedzi: 363
Wyświetlone: 113031


blizzard napisał(a):
Od siebie dodam że w góry warto brać pluszzzz.

taa....ja mam złe doświadczenia z pluszem...<dobry na przeczyszczenie:roll: >

 Dział: Relacje   Wątek: Znowu tańczy wiatr.... wśród górskich szczytów i dolin...

Napisane: Pn lip 28, 2008 7:22 am 

Odpowiedzi: 33
Wyświetlone: 7179


biedna, ale miałaś pogodę...
fajne fotki :D

 Dział: Tatry   Wątek: Kwartalnik Tatry

Napisane: Pn lip 21, 2008 3:46 pm 

Odpowiedzi: 688
Wyświetlone: 227821


Trauma_ napisał(a):
Pierwszy raz doszedł za pierwszym razem. Złodziejstwo na poczcie nie zna granic...

to ja jeszcze czekam...może się pojawi.... :?

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Pt lip 18, 2008 9:17 am 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


http://www.petsitter.pl/ polecam jak nie macie co zrobić ze zwierzakiem w wakacje i nie tylko :wink:

 Dział: Relacje   Wątek: Spokojne spacerki z niedźwiedziem grizzly w tle

Napisane: Wt lip 15, 2008 6:48 pm 

Odpowiedzi: 21
Wyświetlone: 5354


cudnie :!: zielono, słonecznie...
cure'czka napisał(a):
jak spotkam kiedyś w końcu takiego to ubiję

łączę się w bólu..też poluję :D

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Wt lip 15, 2008 3:56 pm 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


Ataman napisał(a):
Ja tam mam kajmana w domu i sie nie boję

a jak tygrys :?: :wink:

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Pn lip 14, 2008 1:34 pm 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


Jacek napisał(a):
jak ktoś nie zna tej rasy... a nasłucha się to i opinie później takie..

a to takie słodziaki :D

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: Pn lip 14, 2008 9:33 am 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


mpik napisał(a):
co to według Ciebie oznacza że Bulle są skrzywdzone jako rasa

:lol: opinia o nich :P

 Dział: Fotografia   Wątek: Nasze zwierzaki

Napisane: N lip 13, 2008 6:34 pm 

Odpowiedzi: 1574
Wyświetlone: 434930


Justka napisał(a):
chociaz mnie ta rasa sie nie podoba.

rasa skrzywdzona jak wiele innych działaniem ludzi...niestety
Sortuj wg:  
Strona 2 z 17 [ Znalezione wyniki: 498 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL