Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Pt sie 23, 2019 10:47 pm

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 791
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Relacje   Wątek: Mobiline in 2012

Napisane: So lut 02, 2013 8:56 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 551


Hehe :) powiem tak, ci co byli to wiedzą. Ci którym było dane wiedzieć - wiedzą :) I niech tak zostanie. :wink:

 Dział: Relacje   Wątek: Burzasty rok 2012

Napisane: So lut 02, 2013 8:46 pm 

Odpowiedzi: 17
Wyświetlone: 914


Pięknie powalczyłeś , gratuluje :)

 Dział: Relacje   Wątek: Mobiline in 2012

Napisane: So lut 02, 2013 8:43 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 551


zephyr napisał(a):
mnie się pytasz skąd miałem taką pogodę a widzę, że też dobrze trafiałeś :). Ładnie podziałałeś.

hehe dzięki :)
zephyr napisał(a):
Czegoś mi jednak brakuje w tym podsumowaniu 8).
:scratch:

 Dział: Relacje   Wątek: Mobiline in 2012

 Tytuł: Mobiline in 2012
Napisane: So lut 02, 2013 8:17 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 551


Rok minął no to trzeba go jakoś podsumować. Było dobrze , a wręcz zajefajnie. Kilka szczytów do WKT , kilka nowych dolinek :wink: troche beskiowania i pierwszy bieg górski . Jest dobrze: 1. 3.01 Rok zaczął się od wejścia na Nosal http://images10.fotosik.pl/3354/94a63f4bc93bf57b.jpg 2. 3.02 Velky Kri...

 Dział: Relacje   Wątek: Podsumowanie 2012 roku.

Napisane: So lut 02, 2013 6:56 pm 

Odpowiedzi: 8
Wyświetlone: 407


Gratki za całokształt roku a przede wszystkim za Kierat :) pozdrawiam

 Dział: Relacje   Wątek: Zephyrowy 2012 rok.

Napisane: So lut 02, 2013 6:53 pm 

Odpowiedzi: 18
Wyświetlone: 691


Super Zefir :) Gratuluje, ciekawe szczyty no i te zdjęcia.


PS. gdzie się zamawia taką pogodę ? :wink:

 Dział: Organizacyjne   Wątek: NOWY SERWER - zbiórka

Napisane: Pt lut 01, 2013 9:57 am 

Odpowiedzi: 60
Wyświetlone: 28654


Miało być na narty ale forum ważniejsze :wink: pozdróweczki

 Dział: Relacje   Wątek: Zombi-trąbi: 2012. Resume

Napisane: Wt sty 29, 2013 9:26 am 

Odpowiedzi: 32
Wyświetlone: 2303


Super, gratki. Zyczę Ci tej więcej mocy i mniej kontuzji :)

 Dział: Relacje   Wątek: Raffiego rok 2012

Napisane: Wt sty 29, 2013 9:12 am 

Odpowiedzi: 23
Wyświetlone: 1012


Super Rafi, oby więcej takich wypraw, więcej dni w górach i wyżej i wyżej :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn sty 28, 2013 10:00 am 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Jak nie można byc to chociaż zobaczyc :wink:

Obrazek

 Dział: Relacje   Wątek: Zimowa Romanka

Napisane: Pn gru 10, 2012 9:49 am 

Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 812


Byłem tam w poprzedni weekend , ale niestety takich pejzaży nie było mi dane zobaczyć :( :D

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: N gru 09, 2012 9:33 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Warto było w weekend wyjść powyżej chmur ..... :) :)
Obrazek

 Dział: Tatry   Wątek: Punkty GOT PTTK

Napisane: Cz gru 06, 2012 3:57 pm 

Odpowiedzi: 73
Wyświetlone: 18416


Nie jestem kompetentny więc nie odpowiem :mrgreen: Ale na logikę wygląda to tak: Punkty nigdy nie przepadają , to co zdobędziesz ponad te 27 ( mi wyszło że brakuje Ci 22 ;) ) przechodzi na kolejną odznakę . Tak samo jak miałeś w przypadku małej brązowej. Tylko coś się tu qpy nie trzymie. Z jednej st...

 Dział: Relacje   Wątek: W poszukiwaniu słońca...

Napisane: So gru 01, 2012 7:13 pm 

Odpowiedzi: 20
Wyświetlone: 2119


Kasia86 wstrzeliłaś się w pogodę. Super. Niestety w lutym z innym forumowiczem mieliśmy ciutkę inne widoki. Ale czas tam wrócić :wink:

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Ogólnie góry polskie - warunki i pogoda na szlakach

Napisane: So gru 01, 2012 7:10 pm 

Odpowiedzi: 739
Wyświetlone: 188389


W Żywieckim ( okolice Rysianki i Pilska ) z dziś: powyżej 1100 m kilka , sporadycznie kilkanaście, cm świeżego śniegu. Miejscami zalodzenia ale warunki dobre. Poniżej 1100 błoto mieszane z liścmi , ze śniegiem. Spodnie uj.ane po same ......... kolana ;) Polecam stuptuty :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: So gru 01, 2012 7:05 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Pierwszogrudniowanie po Żywiecku :wink:

Obrazek

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr lis 21, 2012 7:23 am 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


myśmy też z mobiline swoje widma mieli..nie wrzucę zdjęcia,bo coś mi się zepsuło,i nie ogarniam..:/ może Marcin coś zapoda.. :wink: No dobra , czekałem na Twoją wstawkę bo mi coś ciul...te wyszły :( http://images10.fotosik.pl/2875/9465e97fc65287c3.jpg Pogoda w niedziele faktycznie stwarzała niesamo...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Cz lis 01, 2012 4:05 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


matragona napisał(a):

I na szlaku,ktorego już nie ma na mapie:



Z cyklu "było, nie minęło " :wink:

Warunki widzę już nie jesienne i jeszcze nie zimowe. Miło :) POzdrówki

 Dział: Relacje   Wątek: Od Basztowej po Szczyrbską Przełęcz

Napisane: Cz lis 01, 2012 10:23 am 

Odpowiedzi: 24
Wyświetlone: 1518


zephyr pogratulować za ciekawy wariant. :wink:

 Dział: Relacje   Wątek: Jesienne bacowanie w Beskidzie Wyspowym

Napisane: Wt paź 23, 2012 7:08 pm 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 491


Wyspowy jesienią - R E W L A C J A :) Fajna relacja no i te zdjecia - miazga :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Wt paź 23, 2012 6:57 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Olga że też chce Ci sie każde zdjęcie tak sowicie podpisywać :D Gratulacje , takie zdjęcia aż miło się ogląda . Ciekawe traski robisz :) :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: N paź 21, 2012 6:01 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Aż żal było w domu siedziec :) :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Gdzie w górach można mnie spotkać w najbliższym czasie

Napisane: So paź 20, 2012 5:31 pm 

Odpowiedzi: 1934
Wyświetlone: 268306


Jutro jesienne Beskidy. Może Żywiecki , może Śląski a może Myślenicki :D

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt paź 19, 2012 11:18 pm 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


Popełnione przez 2 użytkowników w czwartkowy "weekend" :D
Obrazek

Obrazek

 Dział: Relacje   Wątek: Beskid Mały, Warownia na Trakcie - Zbójeckie Okno

Napisane: Pn paź 15, 2012 11:30 am 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 672


sprocket73 potrafisz z niepozornej góry,z niepozornego szlaku , z niepozornej skałki zrobić naprawdę coś WIELKIEGO . Dzięki i wstyd mi że tam nie byłem :oops:


:wink:

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Spamerzy

Napisane: Pn paź 15, 2012 9:36 am 

Odpowiedzi: 834
Wyświetlone: 204849


http://forum.turystyka-gorska.pl/profil ... ile&u=7274

 Dział: Tatry   Wątek: SYLWESTER wiadomo gdzie

Napisane: Pt paź 12, 2012 11:19 am 

Odpowiedzi: 35
Wyświetlone: 4113


Dobry.
Ja też mam taki plan , ale wespół z małżonką :wink:
Wczoraj wydzwoniłem wszystkie schroniska i delikatnie mówiąc "kibel" - 0 miejsc. Ale pewnie jak Was znam to ten problem to dla Was nie problem?? :D

 Dział: Relacje   Wątek: Zolffik'owy sezon letni 2012

Napisane: Pn paź 08, 2012 10:40 am 

Odpowiedzi: 102
Wyświetlone: 8495


Widzę że HDR w modzie ostatnio :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn paź 08, 2012 10:16 am 

Odpowiedzi: 13667
Wyświetlone: 1855048


farix Twoje rybie oczko rządzi :wink:

 Dział: Relacje   Wątek: Baran z gatunku płaczliwych:)

Napisane: Pn paź 01, 2012 6:25 pm 

Odpowiedzi: 32
Wyświetlone: 1978


No i trzeba się śpiechac bo zima tuż tuż :) Najpierw trzeba odzyskać dawną formę bo inaczej nie da rady :D
Sortuj wg:  
Strona 4 z 27 [ Znalezione wyniki: 791 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL