Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Śr sie 15, 2018 5:42 pm

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 633
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Cz sie 09, 2018 7:29 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Krótka foto-relacja z pięknej drogi (Orłowski na Galerii Gankowej). Więcej na blogu. http://climber.com.pl/zdjecia/6011.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/6013.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/6018.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/6020.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/6022.jpg http://climber.com.p...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn sie 06, 2018 7:18 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Ryska na podchwyty? Jak to oceniasz? Kumpel tam poleciał a ponoć to jeden ruch Powiedział "but mi nie stał" Na zdjęciu jestem przed wejściem w cruxa - trzymam za kant, dopiero po wejściu na płytę robi się ciekawie bo stoisz na niczym i trzymasz się małych kryształków - to tam jest właśnie...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt sie 03, 2018 7:40 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Kilka fotek z drogi Estok-Janiga + jedna z Hviezdovej (Wołowa) - robione w zeszły piątek podczas Obozu KW nad Popradzkim. Dwa zdjęcia robione przez kolegę z naprzeciwka - akurat widać kluczowy wyciąg i zbliżenie jak wchodzę w cruxa :) http://climber.com.pl/zdjecia/5929.jpg http://climber.com.pl/zdje...

 Dział: Sporty górskie i ekstremalne   Wątek: Drogi dla Szczupaków VI - VI.1

Napisane: Pt sie 03, 2018 7:34 am 

Odpowiedzi: 720
Wyświetlone: 120597


Po klasycznej i Orłowskim planowałem pójść krok dalej i natrafiłem na takie ciut trudniejsze propozycje na Mnichu. Robiliście drogi Kant Klasyczny (VI-) / Droga Mogilnickiego (V+) ? Która propozycja jest przyjemniejsza, od której warto zacząć, czy są tam jakieś szczególnie nieprzyjemne miejsca? Kan...

 Dział: Sprzęt   Wątek: Zegarek z kompasem, termometrem, barometrem itp

Napisane: Pn lip 30, 2018 7:27 am 

Odpowiedzi: 100
Wyświetlone: 41689


Dzięki za rady, poszperam jeszcze po necie i coś wybiorę.

 Dział: Sprzęt   Wątek: Zegarek z kompasem, termometrem, barometrem itp

Napisane: Cz lip 26, 2018 3:09 pm 

Odpowiedzi: 100
Wyświetlone: 41689


Suunto Spartan Ultra
vs.
Garmin Fenix 5X

Czyli dwa topowe modele - ktoś może ma rozeznanie jakie są największe plusy/minusy przy porównaniu obu?
Jestem zielony w temacie więc nie wiem nawet które funkcje bardziej przydatne a jak ktoś siedzi w temacie to zapewne wie który może być lepszym wyborem.

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Wt lip 24, 2018 12:53 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Najtrudniejsza pod względem cyfry, czy względem samych obiektywnych trudności? Robiłeś to może z dwoma wyciągami extra z Luftwaffe? Stałe punty były. Były haki i kołki. Jednak ostatnio Biedruń wszystko wyczyścił. Ogólnie bardzo dużo podziałał w rejonach Mnicha bo przygotowywał sobie dużo dróg do so...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Wt lip 24, 2018 7:16 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


A jak u Ciebie wrażenia po 7up? Najtrudniejsza droga jaką do tej pory robiłem więc wrażenia intensywne :) Piękna linia, zaskoczył mnie tylko całkowity brak jakiegokolwiek stałego punktu na Rysie Hobrzańskiego i Zacięciu Kosińskiego. Nie przypominam sobie ani jednej drogi w Tatrach żeby na najtrudni...

 Dział: Sprzęt   Wątek: [BUTY] - opinie, pytania o butach

Napisane: Pn lip 23, 2018 12:06 pm 

Odpowiedzi: 4325
Wyświetlone: 1095822


Po wychodzeniu kilku różnych niskich podejściówek w Tatrach, teraz próbuję LS TX4 - lekkie i trzymają bardzo dobrze, świetnie leżą na stopie (mojej). W porównaniu do Boulder X są nie tylko wygodniejsze i lżejsza ale wyraźnie zgrabniejsze oraz niższe z przodu, przez co jest lepsze czucie na skale. Py...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn lip 23, 2018 11:59 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Bieda Marcin, bieda - nie dość, że pogoda lipna to jeszcze muszę szukać ludzi na wspin tatrzański w KW Kraków :mrgreen: Byłem kilka dni po Waszym obozie na Taborze, plan zakładał dwa dni ale oczywiście pogoda zweryfikowała i skończyło się na dwóch :( Wybraliśmy się na Seven Up oraz Diretę Mniszka i ...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr cze 20, 2018 3:04 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Z niedzielnego zwiedzania ściany Małego Kołowego :) http://climber.com.pl/zdjecia/5833.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5840.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5842.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5846.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5849.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5851.jpg http://climber...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt cze 15, 2018 7:32 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Pięknie Marcin, napierasz :!: Rozumiem, że z tą formą w planach jakaś poważniejsza droga na Kazalnicy :wink: O ile w tym sezonie będzie sucha chociaż jeden weekend :mrgreen: Kilka moich (poza ostatnim) fot z odwiedzonej w niedzielę Żółtej Ściany. http://climber.com.pl/zdjecia/5808.jpg http://climber...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn cze 11, 2018 7:33 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


krank1 napisał(a):
wow, to ze ściany robi na mnie wrażenie


Jeden z ładniejszych wyciągów w Tatrach w tej skali trudności :)

Graty za Triglav. Nie masz czasami dobrego zdjęcia północnej ściany :) ?

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt cze 08, 2018 2:30 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Już odpoczywają przed kolejnym sezonem Jakoś 30 i trochę dni turowych wyszło. Super, pogratulować! Ode mnie kilka fot z zeszłego weekendu: http://climber.com.pl/zdjecia/5779.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5778.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5786.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5790.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Cz cze 07, 2018 7:36 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Farix dałbyś już nartom odpocząć, lato prawie :mrgreen:
Tak przy okazji - pewno chyba z 50 tur Ci się uzbierało przez jeszcze u Ciebie trwający "sezon zimowy" :?:

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr maja 16, 2018 2:07 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Rozpoczęcie letniego sezonu w Tatrach - Szarpane Turnie. http://climber.com.pl/zdjecia/5748.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5749.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5751.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5746.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5756.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5771.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn maja 14, 2018 10:58 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Kilkanaście fotek - minirelacja - z przedłużonego weekendu w Paklenicy :) Mosoraski, Anica Kuk (relacja http://climber.com.pl/index.php?strona=post&id=280 ) http://climber.com.pl/zdjecia/5628.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5644.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5648.jpg http://climber.com.pl/...

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Val di Mello / Val Masino

Napisane: Pt kwi 27, 2018 2:46 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 615


m__s napisał(a):
Sorki za offtopic! Temat do zgłębienia Andrzej podczas jakiejś wizyty w kolebie tatrzańskiej


Otóż to bo mocno z tematu zeszliśmy :wink:
Ale najlepiej to się wspinać po wszystkim i w każdych warunkach :mrgreen:

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Val di Mello / Val Masino

Napisane: Pt kwi 27, 2018 7:39 am 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 615


Teraz jest taki trend, że ludzie nie chcą się męczyć jakimiś poważniejszymi drogami bo po co się męczyć? Mniejsza obciążenie psychiczne, krótsze podejście. Jak Ci się odechce to po prostu zejdziesz z kamyka i odpalisz piwko. O ile w skałach jest w miarę podobnie to w górach sytuacja wygląda zgoła i...

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Val di Mello / Val Masino

Napisane: Cz kwi 26, 2018 2:00 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 615


Opinia dość specyficznego wspinacza, chłop pół życia przesiedział w górach i w piachach saksońskich. Jak widzi ładnych chłopców włażących na kamienie to zaczyna się śmiać Też to dla mnie dziwne jak ktoś jedzie pół Europy żeby macać kamienie na łące albo w lesie, no ale jak wiadomo wspinanie nie jed...

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Val di Mello / Val Masino

Napisane: Cz kwi 26, 2018 7:29 am 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 615


Ja słyszałem raczej odmienne opinie, że to jedna z bardziej różnorodnych i ciekawych miejscówek wspinaczkowych w Europie. Bo są i baldy, i drogi sportowe, i trady do kilkunastu wyciągów, i górskie wspinanie do 20-30 :) Czyli w sam raz dla grupy szukającej różnych celów. Rzadko coś takiego się zdarza...

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Val di Mello / Val Masino

Napisane: Śr kwi 25, 2018 1:47 pm 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 615


Ktoś był?

Planuję obóz letni dla większej grupy.
Nie byłem w okolicy więc nie wiem jak wygląda baza noclegowa.
Ktoś może polecić sprawdzony camp, dobrze zlokalizowany pod kątem wypadów na wspinanie?

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr kwi 18, 2018 7:27 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Ostatki turowe w Tatrach, Lodowa Przełęcz i Czerwona Ławka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt kwi 06, 2018 1:33 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Z wtorkowej tury na Szczyrbski Szczyt.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr mar 14, 2018 10:47 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Farix świetne foty na tych nartach. Ja grzałem się na wschodniej ścianie Łomnicy :) http://climber.com.pl/zdjecia/5501.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5526.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5527.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5540.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5543.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: So mar 10, 2018 11:56 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Bardzo długi weekend się szykuje Już kończę :mrgreen: Niestety musiałem wyjechać z Tatr dzień wcześniej ale za to odrobiłem niedzielę w Beskidach :) No to jeszcze 3 dni. Piątek - wspinanie na północnej Małego Kieżmarskiego http://climber.com.pl/zdjecia/5460.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5467.jp...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt mar 09, 2018 8:27 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


No to czas na czwartek :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Cz mar 08, 2018 8:19 am 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Środa - Droga Szczepańskiego na północnej Małego Kieżmarskiego (a właściwie to na Kieżmarskim Kopiniaku). http://climber.com.pl/zdjecia/5407.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5420.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5410.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5430.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr mar 07, 2018 3:19 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Wtorek: tura Barania Przełęcz-Chata Teryho-Baranie Rogi-Zielony Staw Kieżmarski. http://climber.com.pl/zdjecia/5374.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5380.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5368.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5398.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5400.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Wt mar 06, 2018 3:20 pm 

Odpowiedzi: 13235
Wyświetlone: 1717916


Mroźny tydzień spędzony w Dolinie Kieżmarskiej :) Na początek - poniedziałek: http://climber.com.pl/zdjecia/5352.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5356.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5357.jpg http://climber.com.pl/zdjecia/5363.jpg
Sortuj wg:  
Strona 1 z 22 [ Znalezione wyniki: 633 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL