Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Śr kwi 14, 2021 5:56 pm

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 95
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Relacje   Wątek: Zimowy klasyk w Małej Fatrze

Napisane: Pt lut 15, 2019 12:32 pm 

Odpowiedzi: 29
Wyświetlone: 5424


Przy starcie z Białego Potoku na Mały Rozsudziec i potem przejście do Streczna to jest 37km i ok. 3 tys. m deniwelacji góra dół. Długa trasa, ale nie jakieś ekstremum. Zgadza się...co prawda różne mapy pokazuja nieznaczne roznice w km.ale minimum 33-34trzeba liczyć.i podejść w granicach 3000m...tra...

 Dział: Relacje   Wątek: Zimowy klasyk w Małej Fatrze

Napisane: Cz lut 14, 2019 2:18 pm 

Odpowiedzi: 29
Wyświetlone: 5424


Stromizna przeogromna. Tu widać jak powoli odrywa się lawina. Lekkie ocieplenie i poleci. https://lh3.googleusercontent.com/c2I-9ggrC79XSEcQPp7qJlNpq7mpah_CF1XkNRzwYhMYynqqfh8lMI90mrmOi9H7j-wCsMuUWclvmw4BMAeNXS8v8KwUFsn4yERJ4mYKCz-2_oUICdNGnLj4rF8m1oYfboeyjEBbuh8=w1152-h768-no Ten odryw polecial w ...

 Dział: Relacje   Wątek: Sobota trzynastego.

Napisane: Pt paź 19, 2018 3:48 pm 

Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 2916


Też miałem przyjemność być 13tego w tych okolicach,ale bardziej mobilnie czyli na 2 kółkach i potwierdzam te kolory i wszelkie okoliczność październikowego lata. Jechałem od Szczyrku do Doliny Zimnika.pozniej dookoła doliny na Skrzyczne.potem MS i Malinowska Skala i zjazd przez Salmopol do.centrum i...

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Lawiny

 Tytuł: Re: Lawiny
Napisane: Pt mar 16, 2018 1:47 pm 

Odpowiedzi: 208
Wyświetlone: 173787


Lawina 14/03/2018: Embrunais,sektor:Le Pouzenc

http://www.data-avalanche.org/avalanche/1521059285253

 Dział: Relacje   Wątek: Skitur na Grzesia

Napisane: Cz mar 08, 2018 11:37 pm 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 2785


Faktycznie kapitalne widoki...nie dziwie sie ze wam tyle zeszlo,podobnie bym mial...nie wiem czy zauwazyliscie na 4 zdj od konca latajacy balon nad Tatrami na lewo od Lodowego :-)) Ci to dopiero mieli miazge widokowa...

 Dział: Relacje   Wątek: Mało znana grań

Napisane: Wt mar 06, 2018 7:09 am 

Odpowiedzi: 20
Wyświetlone: 4359


Magis znowu zniszczyles system ta wyrypą...!!!Kapitalna tura no i te widoki...na focie nr.3 to pieknie widoczna gran Niznych z Dombierem i Chopokiem i fajnie widoczna jako czarna kropka Priehyba czyli dolna stacja Funitela,a na 8-ce dokladnie widac Vlk Choc,zaraz za nim VelkaLuka a na prawo do Choca...

 Dział: Tatry   Wątek: Akcja ratunkowa - dzwonisz po TOPR ratuje cie HZS - koszty

Napisane: Pn gru 04, 2017 11:16 pm 

Odpowiedzi: 47
Wyświetlone: 11180


To ja może zapytam o owe opłaty ze str HZSu...czy znacie przypadek uratowania osoby na terenie Słowacji i jakie były koszty takiej akcji,jak ta osoba jest niby później rozliczana???? Tyle sie o tym pisze,ale nigdy nie czytałem ani nie słyszałem o "wystawieniu" rachunku :-)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn gru 04, 2017 11:10 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Kapitalne jak zwykle ujecia i warunki Magis :shock: !!!
Idealna tura na skitury!
Czy na przed ostatnim zdj to Liptovka Luzna bo tak by pasowala :-)
Do Magurki podjechaliscie autem?pamietam ze 10 lat temu bylem tam rowerem i pozniej wracalismy wlasnie przez LiptLuznie i Ruzembork do Mikulasza:-)

 Dział: Relacje   Wątek: W poszukiwaniu jesieni - Bieszczady & Beskid Niski

Napisane: Cz paź 26, 2017 8:11 pm 

Odpowiedzi: 25
Wyświetlone: 5267


No proszę jak pięknie...czekam na cd :-))

 Dział: Relacje   Wątek: Orla Perć jest fajna

Napisane: Cz paź 26, 2017 8:08 pm 

Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 4081


U mnie tez biale plamy...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Cz paź 26, 2017 7:58 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Trochę spóźnionych widoków Fatrzańskich...14-15 października...:) Postaram się napisać coś więcej w innym dziale ;) 1. http://i68.tinypic.com/ftewwx.jpg 2. http://i66.tinypic.com/2gwcn6d.jpg 3. http://i63.tinypic.com/8z48k7.jpg 4. http://i67.tinypic.com/2isjgxd.jpg 5. http://i67.tinypic.com/kdwfw0.j...

 Dział: Relacje   Wątek: Pożegnanie lata, czyli skromne tatrzańskie ostatki

Napisane: So wrz 30, 2017 1:21 pm 

Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 4282


Trzy dni wcześniej było na przełęczy kilkanaście osób, tylu naraz nie spotkałam tam nigdy. Nawet na łańcuchach zrobił się zator Ale ja pytalem o pustki na dojsciu do Grzebienia przez cala BialaWode (pewno pojedyncze osoby sie trafily) :-) Trudno zeby na dosc latwo dostepnej przeleczy(tym bardziej o...

 Dział: Relacje   Wątek: Pożegnanie lata, czyli skromne tatrzańskie ostatki

Napisane: Cz wrz 28, 2017 11:09 pm 

Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 4282


Fajnie sie czytalo a jeszcze bardziej ogladalo znajome rejony i to w takich super barwach!!! Biala Woda jest kapitalna,i pewno wiedza to osoby ktore nia szly,szczegolnie w czesci od Kaczego Stawu,choc widok na gran opadajaca od Mlynarza w dol rowniez ma cos w sobie!:-)) Szkoda ze nie dalas rady na M...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn wrz 04, 2017 5:24 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Jeden z najbardziej syfiastych szlaków w zejściu jakie mi się zdarzyło robić. A którędy schodziłeś? Muszę się kiedyś wybrać na te Boboty, tylko nie wiem z czym je pożenić. My szlismy od BialegoPotoku Dolnymi Dierami,dalej odbicie zoltym do Vrchpodziaru i dalej Bobotami do Tiesnav i potem z Tiesnav ...

 Dział: Fotografia   Wątek: Spotkania na szlakach

Napisane: Pn wrz 04, 2017 3:06 pm 

Odpowiedzi: 537
Wyświetlone: 183273


Tego pana wszyscy znamy...;-)
Obrazek
a ta zmijke?? badz weza??Pyt.do znawcow :-) [...lesna droga w okolicach Vazca]
Obrazek

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn wrz 04, 2017 2:12 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Boboty i Sokolie z 21.08 br :-) 1. http://i65.tinypic.com/2r4pe6x.jpg 2. http://i68.tinypic.com/t6qbk8.jpg 3. http://i64.tinypic.com/f39hs0.jpg 4. http://i66.tinypic.com/2uxvdxu.jpg 5. http://i66.tinypic.com/29clv91.jpg 6. http://i63.tinypic.com/11l1mo1.jpg 7. http://i66.tinypic.com/2cwn0j4.jpg

 Dział: Relacje   Wątek: Góry Choczańskie, Lúčky - Veľký Choč

Napisane: Wt maja 30, 2017 7:04 pm 

Odpowiedzi: 16
Wyświetlone: 3951


Fajna tura...o Choczu myslalem juz nieraz :) to teraz napisz ile ludzi spotkaliscie po drodze:)))??? obstawiam mniej niz 10 os bo widze ze to bylo wczoraj ...:-))

 Dział: Relacje   Wątek: Pilsko Niżnych Tatr

Napisane: Pt mar 31, 2017 2:09 pm 

Odpowiedzi: 13
Wyświetlone: 4278


Fajna i niedluga tura z kapitalnymi widokami!!! Do tego super foty i mozna oko cieszyc ;) Dzieki focie na Chopoka: http://i67.tinypic.com/33a9huh.jpg Zajrzalem do zdj z lutego jak mialem okazje tam byc i znalazlem pare fajnych ujec...Krivan kapitalnie sie prezy nad cala kotlina :-) http://i64.tinypi...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn lut 20, 2017 1:02 am 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


miler napisał(a):
_Sokrates_ napisał(a):
Strzelam w Gerlach i Sławkowski.

Dodam, że może gdzieś z okolic Popradu

Bardzo dobre strzaly,jasne ze to Gerlach i Slawek...Mysle ze zdj zrobione na pn-wschod od Popradu,byc moze z okolic Vlk.Lomincy,np z drogi Tatr.Lomnica-Vlk.Lomnica.napewno gdzie tamte rejony :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt lut 17, 2017 4:23 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Przy okazji 2dniowego nartowania na Chopku...7luty :) 1. http://i64.tinypic.com/aucplg.jpg 2. http://i65.tinypic.com/o90igx.jpg 3. http://i68.tinypic.com/125l7iv.jpg 4. http://i66.tinypic.com/10poua0.jpg 5. http://i66.tinypic.com/2reh2jk.jpg 6. http://i65.tinypic.com/b64hp4.jpg

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn gru 26, 2016 9:52 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Bartos79 fajne zdjęcia :!: Bartos - super widoki i zdjecia! A dzieki dzieki,to skoro sie tak podobaja,to dorzuce jeszcze 3 sztuki...wtorek,sroda i czwartek w tamtym tyg.gwarantowaly takie i lepsze widoki,ale tylko we wtorek tam jezdzilismy,w srode bylo Skrzyczne ale tam ciekawych kadrow nie bylo ;)...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt gru 23, 2016 11:19 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Wtorkowe Kusycke Beskidy przy okazji nartowania pod Velka Raca:) 1. http://i63.tinypic.com/vzk18m.jpg 2. http://i66.tinypic.com/2n0o6ts.jpg 3. http://i66.tinypic.com/np15qe.jpg 4. http://i64.tinypic.com/xeid61.jpg 5. http://i68.tinypic.com/2rge0dh.jpg 6. http://i63.tinypic.com/dbo5so.jpg 7. http://i...

 Dział: Relacje   Wątek: Skalka - Niżne Tatry

Napisane: Cz gru 08, 2016 6:42 pm 

Odpowiedzi: 24
Wyświetlone: 5496


Tatry Wysokie świetnie wyglądają z tej perspektywy, łanie zachodzą za siebie poszczególne granie Dokladnie,to samo mialem napisac!!! Podobnie jak widok z Chopoka na Wysokie!!,choc tu ciut bardziej z zachodu...Ogolnie extra tura no i ta widocznosc,Pozazdroscic!!! Widac tez ze na grani sniegu mniej n...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Śr lis 30, 2016 11:46 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Thanx,ale nie ma piękniejszej pory roku od jesieni :D,a ubiegła środa była ostatnim tak kapitalnym dniem z takimi kolorami w tym roku :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn lis 28, 2016 12:00 pm 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


cdn... 7. http://i68.tinypic.com/fz9csl.jpg 8. http://i65.tinypic.com/35cn052.jpg 9. http://i67.tinypic.com/2wmp3jb.jpg 10. http://i68.tinypic.com/4rcoyx.jpg 11. http://i63.tinypic.com/2v33t09.jpg 12. http://i63.tinypic.com/16i5y5t.jpg 13. http://i65.tinypic.com/2qteuf5.jpg 14. http://i63.tinypic.co...

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pn lis 28, 2016 12:18 am 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Ostatnie podrygi listopadowej jesieni z srody 23.11...K.W-Swinica-K.W-Kuznice 1. http://i63.tinypic.com/977ehd.jpg 2. http://i66.tinypic.com/335e7ud.jpg 3. http://i63.tinypic.com/a5c1sp.jpg 4. http://i68.tinypic.com/33b08oy.jpg 5. http://i66.tinypic.com/35376dx.jpg 6. http://i67.tinypic.com/icnrs0.j...

 Dział: Relacje   Wątek: Szwendaczka urlopowa 2016

Napisane: Cz wrz 22, 2016 12:38 am 

Odpowiedzi: 33
Wyświetlone: 6184


No konkretna szwedaczka!!! Napisz lepiej ile km zrobiles lacznie przez te dni... :shock:

 Dział: Relacje   Wątek: Wokół Doliny Demianowskiej

Napisane: Wt wrz 13, 2016 1:08 pm 

Odpowiedzi: 29
Wyświetlone: 5355


Krabul napisał(a):
A jest coś laminowanego? Harmanec chyba wydał 2 arkusze pięćdziesiątek, a są ten okolice Chopoka w skali 1:25k, mam rację?


Laminowanych to wątpie,są 2 serie 50tek, i 25 też https://sp.com.pl/s1-nizke-tatry-chopok-certovica :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt wrz 09, 2016 9:50 am 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Hrabia napisał(a):
I znowu pudło. Ślak by to trafił.

Mega pudlo to dales z L.M a tu trafiles :)
To blokowisko jest wlasnie na pograniczu Lubicy i Kiezmarku :)
Brawo Anke :)

 Dział: Fotografia   Wątek: Fotki z wycieczek weekendowych

Napisane: Pt wrz 09, 2016 12:15 am 

Odpowiedzi: 14095
Wyświetlone: 2198083


Bartos79, fajne ujęcia. Spiski Hrad jest super, byłem tam z małym dzieciakiem (miał wtedy roczek). Strasznie lało, ale coś się udało zobaczyć. W Lewoczy też byliśmy, ale ulewa taka, że niewiele dało się zrobić. A dzieki :D zawsze jakis dobry kadr staram sie przywiezc;) Tez sie z tym zgodze ze Spiss...
Sortuj wg:  
Strona 1 z 4 [ Znalezione wyniki: 95 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL